Hitsugaya Toushiro wrote:
ReWinD wrote:
Het heeft niet bij mij geholpen. Moet ik een nieuwe ticket aanmaken? of is mijn huidige ticket die bij de coma nog geldig?MiniMe wrote:
Vanavond om 19:00 uur is er een update waardoor mergen mogelijk zou moeten zijn.
Op dit moment nog even geduld hebben.Lorovus wrote:
Dear Players!
The update mentioned above is being delayed until further notice.
Discussiedraadje merge 2020
-
-
board.en.ogame.gameforge.com/i…ostID=7112850#post7112850
Lijkt ergens iets niet goed te gaan met het selecteren van correct unies. -
Independence wrote:
MiniMe wrote:
Bedoel je herplaatsen van je account of van je planeet.
Als je planeet bedoelt omdat die niet op de zelfde coordinaten komt krijg je als het goed is gratis verplaatsingen.
Over het verplaats van het account heb ik werkelijk nog geen idee hoe ze het doen. GF kennende geven ze geen DM voor herplaatsen maar een token.
Hier nog wat vragen met antwoorden staat ook jou vraag bij.FAQ MergeEx Admin Ogame.nl
-
@MiniMe, ik vermoed dat de update ondertussen wel is doorgevoerd?
Ik heb wel nog altijd hetzelfde probleem waarbij hij zegt "Data van exodus universum ongeldig"
Terug andere browser, cookies & cache cleaner, lijkt niet te helpen.
EDIT:
Juist gezien dat de update uitgesteld is, excuses -
Rond 21:30 uur vanavond zal er een bugfix zijn voor alle exodus uni's.
Dit zou de gratis extra dagen van de officieren en de boosters bug moeten oplossen. De merge doet het nog altijd niet. Hier wordt nog aan gewerkt. -
Caspertvanmierlo wrote:
Buckert wrote:
De delete knop werkt gelukkig nog wel, wat een droevige vertoning wederom.
Hofcount: Draco 4 | Gemini 12 | Pegasus 0 | Taurus 21 | Uni10 92 | Quantum.org 2 -
Warsaalk wrote:
@MiniMe, ik vermoed dat de update ondertussen wel is doorgevoerd?
Ik heb wel nog altijd hetzelfde probleem waarbij hij zegt "Data van exodus universum ongeldig"
Terug andere browser, cookies & cache cleaner, lijkt niet te helpen.
EDIT:
Juist gezien dat de update uitgesteld is, excuses
Ex Admin Ogame.nl
-
Zo zie je maar weer "Haastige spoed doet zelden goed"
-
Buckert wrote:
Caspertvanmierlo wrote:
Buckert wrote:
OT waar blijft die merge.xalynth / Dizzy ( FREE )
uni 3 / Dizzy -
paul-maximilianus wrote:
Freakertje wrote:
Mooi, hadden we een tijdje geleden besloten dat uni3 netjes op 1speed blijft, wordt het nu eventjes overruled naar 2speed.
Ik was al even in smurfenmodus vanwege privé omstandigheden (fijne, in dit geval), maar nu weet ik zeker dat ik nog een tijdje blauw blijf tot de ergste storm is gaan liggen.
Wellicht kom ik er zelfs nooit meer uit. Jammer van een #13 account, opgebouwd vanaf 0 in iets van 15 jaar en ooit gestart in uni10.
Oh kak, het is zo lang geleden dat mijn geheugen roestig is geworden. het was U11 waar ik in begonnen ben. Ik heb altijd op 1X vloot gespeeld.HoFcounter: LIV
RIPKILLcounter: CXCI
Gevorderde HoFcounter: XXVIII
Expertcounter: VI
Federatief
Expertcounter: III -
Freakertje wrote:
en @Lord
Oh kak, het is zo lang geleden dat mijn geheugen roestig is geworden. het was U11 waar ik in begonnen ben. Ik heb altijd op 1X vloot gespeeld.
@Dizzy, zullen we het vriendelijk houden in dit topic?
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][ -
akkoord.xalynth / Dizzy ( FREE )
uni 3 / Dizzy -
Waar gaan de mensen uit gemini heen ?
@Zaphod Beeblebrox
@part animals
@Buckert
@BeLikeMe
@Mighty-Me
En andere die ik nu vergeet
Gaan jullie ergens anders heen of voorlopig uni 3 ? -
Notuul wrote:
Waar gaan de mensen uit gemini heen ?
@Zaphod Beeblebrox
@part animals
@Buckert
@BeLikeMe
@Mighty-Me
En andere die ik nu vergeet
Gaan jullie ergens anders heen of voorlopig uni 3 ?
het leven is een strijd
maar de één ze dood is de ander ze brood -
Dizzy wrote:
Buckert wrote:
Caspertvanmierlo wrote:
Buckert wrote:
@Notuul wij gaan naar zagadra daar de boel kapot slaanSrG -
Wel positief dat het mergen weer een push krijgt.
Ik kom er denk ik met mijn accounts wel uit met de varianten die zijn aangegeven.
Vraag: Ik begon vandaag met Gemini (doeluni 3 en Zagrada). In uni 3 heb ik nog een accountje dus ik dacht dan Gemini naar Zagrada te verhuizen maar helaas geeft de "ogame universum merger" die ik bij het inloggen in Gemini aantref alleen de mogelijkheid uni3 te kiezen. Dat klopt dan toch niet met de opzet? wordt dit nog aangepast, zodat ik wel Zagrada kan kiezen?"My ambition is handicapped by laziness"
— Charles Bukowski (Factotum) -
bassie36 wrote:
Wel positief dat het mergen weer een push krijgt.
Ik kom er denk ik met mijn accounts wel uit met de varianten die zijn aangegeven.
Vraag: Ik begon vandaag met Gemini (doeluni 3 en Zagrada). In uni 3 heb ik nog een accountje dus ik dacht dan Gemini naar Zagrada te verhuizen maar helaas geeft de "ogame universum merger" die ik bij het inloggen in Gemini aantref alleen de mogelijkheid uni3 te kiezen. Dat klopt dan toch niet met de opzet? wordt dit nog aangepast, zodat ik wel Zagrada kan kiezen?
Thanks Syrabi -
BeLikeMe wrote:
had ik zeker geweest als ik hem plat had laten gaan ga geen 13 jaar op geven voor iemand die ik net een week ken of iemand die nu 3 jaar samen mee speel en die nap had met Buckert !! fok lekker op en gaan we de streid aan na merge
@Notuul wij gaan naar zagadra daar de boel kapot slaan
Dan had ik gewoon gezegd, ik snap het en dan laten we buckertje met rust. Nu zeg je niets en steek je mij een mes in m'n rug.....lekker dan!!
OT: ik moet met mijn account naar Uni3, dus uitvechten zit er niet meer bij. Maar zoals bekend, was dit voor mij een tijdelijk account en ga ik deze overgeven aan iemand die er vast en zeker meer tijd voor vrij heeft en wil maken. -
Volgens MiniMe was er om 14.30 een update ik probeerde het op 14.45 maar lukt me nog steeds niet
Als iemand het wel lukt kun je dit ff vermelden hier
ps , nog steeds dezelfde melding "Data van exodus universum ongeldig" , uitgelogged gewest , cache geleegd , browser wissel niks werkt -
De update is inderdaad geweest. Graag opnieuw proberen om de cookies en cache te legen. Een andere browser proberen etc.
Als het lukt, geef dan even een gil.
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest