Discussiedraadje merge 2020

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • In diverse reacties zie ik dat de secundaire uni niet beschikbaar komt. Dit is een onderdeel van de problemen met het mergen. Wanneer zaken naar behoren werken, zouden opties beschikbaar moeten zijn zoals dat is uitgelegd. Dus als je al een account hebt in universum 3, dan zou je daar niet naartoe moeten mergen. Het werkt nu nog niet zo lekker, maar het zou beschikbaar moeten gaan komen wanneer alles wel werkt.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Caspertvanmierlo wrote:

    BeLikeMe wrote:

    had ik zeker geweest als ik hem plat had laten gaan ga geen 13 jaar op geven voor iemand die ik net een week ken of iemand die nu 3 jaar samen mee speel en die nap had met Buckert !! fok lekker op en gaan we de streid aan na merge
    @Notuul wij gaan naar zagadra daar de boel kapot slaan
    Beter om volgende keer gewoon vooraf bij ons even te melden dat je geen matennaaier wilde zijn en 13 jaar op wilde geven. Wat ik heel begrijpelijk had gevonden. Had mij een hele nacht opblijven bespaard en 150k DM om een spronger af te tikken......waarvoor nogmaals hartelijk dank (poep) Dan had ik gewoon gezegd, ik snap het en dan laten we buckertje met rust. Nu zeg je niets en steek je mij een mes in m'n rug.....lekker dan!!
    Je begrijpt het niet hé? Er is er ééntje die jou er in heeft meegenomen, en diezelfde had dit gezeik allemaal kunnen voorkomen. Dat is de enige messensteker in dit verhaal, ik heb deze persoon nog verteld het niet te doen en alsnog zijn jullie gaan vliegen... Ga dus eens het gesprek aan met je AGS partner, dat is degene die met een aluminiumhoedje achter z'n pc zat en de boel heeft laten ontsporen. Willens en wetens. Maar goed, genoeg gezeik daarover, kan iedereen beter ff in de pm doen. Mocht je interesse hebben in onze kant van het verhaal dan hoor ik het wel.

    @Notuul, 't zijn beide leuke opties natuurlijk, genoeg te doen... 8o ;)

    Bij mij doet 'ie het nog steeds niet op chrome Syrabi, zal zo ff op andere browsers proberen...
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Caspertvanmierlo wrote:

    BeLikeMe wrote:

    had ik zeker geweest als ik hem plat had laten gaan ga geen 13 jaar op geven voor iemand die ik net een week ken of iemand die nu 3 jaar samen mee speel en die nap had met Buckert !! fok lekker op en gaan we de streid aan na merge
    @Notuul wij gaan naar zagadra daar de boel kapot slaan
    Beter om volgende keer gewoon vooraf bij ons even te melden dat je geen matennaaier wilde zijn en 13 jaar op wilde geven. Wat ik heel begrijpelijk had gevonden. Had mij een hele nacht opblijven bespaard en 150k DM om een spronger af te tikken......waarvoor nogmaals hartelijk dank (poep) Dan had ik gewoon gezegd, ik snap het en dan laten we buckertje met rust. Nu zeg je niets en steek je mij een mes in m'n rug.....lekker dan!!
    Je begrijpt het niet hé? Er is er ééntje die jou er in heeft meegenomen, en diezelfde had dit gezeik allemaal kunnen voorkomen. Dat is de enige messensteker in dit verhaal, ik heb deze persoon nog verteld het niet te doen en alsnog zijn jullie gaan vliegen... Ga dus eens het gesprek aan met je AGS partner, dat is degene die met een aluminiumhoedje achter z'n pc zat en de boel heeft laten ontsporen. Willens en wetens. Maar goed, genoeg gezeik daarover, kan iedereen beter ff in de pm doen. Mocht je interesse hebben in onze kant van het verhaal dan hoor ik het wel.
    @Notuul, 't zijn beide leuke opties natuurlijk, genoeg te doen... 8o ;)

    Bij mij doet 'ie het nog steeds niet op chrome Syrabi, zal zo ff op andere browsers proberen...
    Oke vanaf nu laten we het messen steken verhaal en wijzen maar voor wat het is. Hier is een discussie over het mergen.

    Krijgen net te horen dat de update waarschijnlijk nog niet online is. Waardoor er nog niks veranderd is. We gaan weer duimen en hopen op verbetering.

    Edit: Bevestiging dat de update live is. Kunnen jullie het nog een keer proberen ?
    Ex Admin Ogame.nl
  • Pegasus gelukt naar uni 3 , maar daar ga ik nooit op spelen dat wordt tzt een nieuw inactief target

    Maar Gemini krijg ik alleen de keuze van uni3 en wou hem speelbaar omdat het een redelijk uitgebouwd ding is , graag naar alternatief en dat wordt nog niet aangeboden

    zie bekendmakings post:
    Dit zijn de exodusgroepen:



    Exodus Groep 1GeminiPegasusXalynthDoeluni: uni 3
    Exodus Groep 2WasatIzarDoeluni Eridanus
    Exodus Groep 3FidisGanimedKallistoDoeluni Japetus



    Uni Zagadra wordt een tweede doeluni voor groepen 1 en 2. De uni specificaties blijven hetzelfde.


    psps, het lukte me alleen met firefox Pegasus te migreren

    The post was edited 2 times, last by Woozy: typo ().

  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    Stel ik had 2 planeten inner ( 1.100.10 en 1.100.11 voor gemak ). In mijn target uni was 1.100.10 al bezet en 1.100.11 - 15 waren nog niet bezet. Hierbij kreeg ik dan 2 gratis herplaatsingen. De eerste was voor 1.100.10 die naar plek 11 ging. Op de beurt van plek 11 is deze nu bezet en werd deze op plek 12 gezet. Dus in principe wordt dit op volgorde van coords gedaan in de praktijk. Ik vermoed dat ze hierin geen veranderingen hebben toegevoegd.

    Van wat ik me kan herinneren krijg je bij de knop 'herplaats' op je overzichtpagina een getal te zien tussen haakjes na de massa merge. Deze staan dan voor het aantal gratis herplaatsingen en werken precies zoals je een herplaatsing zou doen, enkel gratis

    Je krijgt géén gratis herplaatsingen wanneer je buiten de massa merge om zelf wilt migreren naar een andere uni middels een item.
    En krijg je, zoals in het verleden wel het geval as, gratis herplaatsingen als je je in een doeluni bevindt en dus eigenlijk niet merged? Zou in dit geval wel zo fijn zijn aangezien de vlootsnelheid van uni 3 verandert en ik mijn kolonies dus wel wat anders dien in te delen.

    Als dit niet geweten is, kan het team hier dan eens naar informeren?