Voor zover ik weet krijgen de spelers die al in de doeluni zaten, helaas geen gratis verplaatsingen.
Discussiedraadje merge 2020
-
-
Syrabi wrote:
Voor zover ik weet krijgen de spelers die al in de doeluni zaten, helaas geen gratis verplaatsingen.
-
MiniMe wrote:
Vanaf nu zou je ook voor Zagadra kunnen kiezen. Het was een fout in het merge systeem.
Als je toch naar uni 3 bent gegaan voor 17:00 uur terwijl je naar Zagadra wou gaan moet je een ticket sturen. Dan zal dit recht gezet worden.
Als ik er nu nog voor kies om alsnog naar zagadra te gaan, gaat het daar dan alsnog uit van mijn originele coords? Ligging is inmiddels wel een beetje verpest
Hofcount: Draco 4 | Gemini 12 | Pegasus 0 | Taurus 21 | Uni10 92 | Quantum.org 2 -
Merg is gelukt bij mij.
-
Buckert wrote:
MiniMe wrote:
Vanaf nu zou je ook voor Zagadra kunnen kiezen. Het was een fout in het merge systeem.
Als je toch naar uni 3 bent gegaan voor 17:00 uur terwijl je naar Zagadra wou gaan moet je een ticket sturen. Dan zal dit recht gezet worden.
Als ik er nu nog voor kies om alsnog naar zagadra te gaan, gaat het daar dan alsnog uit van mijn originele coords? Ligging is inmiddels wel een beetje verpest
Je krijgt enkel gratis herplaatsingen bij een massa merge. Als je er zelf voor kiest om te mergen middels een item, dan ontvang je géén gratis herplaatsingen, want je maakt zelf deze keuze. -
Hitsugaya Toushiro wrote:
Buckert wrote:
MiniMe wrote:
Hofcount: Draco 4 | Gemini 12 | Pegasus 0 | Taurus 21 | Uni10 92 | Quantum.org 2 -
MiniMe wrote:
Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via een geforceerde merge overgeheveld?
A: Je zult altijd minstens 1 uni kunnen selecteren. Mocht je account zo groot zijn dat je in iedere uni wereldwijd in de top20 komt, dan kun je theoretisch gezien nergens heen mergen. In dit geval heb je dan de vrije keuze in álle universa ter wereld en kun je de keuze maken om overal heen te mergen.
kom btw overal in de top 20 van de uni hier in nlSrG -
Overigens hoor via via dat veel mensen die niks te migreren hadden en niet op de hoogte waren in de war waren door die veranderde snelheid en nu vloten kwijt zijn omdat ze niet op hun hoede waren wat dat zou betekenen , qua aanvals tijd.
De meeste spelers hebben uni 3 gekozen om ook nog een real life te hebben en minimum was ( als niemand letterlijk vlak bij je zat ) 1x per half uur kijken genoeg was om safe te zijn. De meest waren miners die weinig communiceerden omdat hun een supertraag spel spelen.
Ik vind het dus ook raar dat met de migratie geen " niet aanvals" periode afgekondigd is en geen ingame bericht van de veranderingen
En het feit dat je om de haverklap uit het spel gegooid wordt zodat je geen rood knipperlampje ziet is nu ook ineens een major bug -
BeLikeMe wrote:
MiniMe wrote:
Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via een geforceerde merge overgeheveld?
A: Je zult altijd minstens 1 uni kunnen selecteren. Mocht je account zo groot zijn dat je in iedere uni wereldwijd in de top20 komt, dan kun je theoretisch gezien nergens heen mergen. In dit geval heb je dan de vrije keuze in álle universa ter wereld en kun je de keuze maken om overal heen te mergen.
Uni 3 wordt keer op keer door een migratie verstoord , dat is geen fairplay -
nee dit is doordacht weer van gf alles pay for the win wel beloven niks waar maken gameforce Rutte 2
niet een aanval voor teamlers die over uren draaien maar belofte is belofte (respect voor de teamlers)
die dit alle beantwoorden !! en achter aan zittenSrGThe post was edited 1 time, last by BeLikeMe ().
-
die ticket systeem voor betaald mergen zal als volggende gelden zelfde als aanval voor maan brons silver goud of platium krijgen
dit is zoals ik ogame ken dus zal wel dure grap worden allemaalSrG -
Buckert wrote:
MiniMe wrote:
Moet je wel voor 1700 uur gister gemerge zijn om toen was de optie zagadra er nog niet
Woozy wrote:
Overigens hoor via via dat veel mensen die niks te migreren hadden en niet op de hoogte waren in de war waren door die veranderde snelheid en nu vloten kwijt zijn omdat ze niet op hun hoede waren wat dat zou betekenen , qua aanvals tijd.
De meeste spelers hebben uni 3 gekozen om ook nog een real life te hebben en minimum was ( als niemand letterlijk vlak bij je zat ) 1x per half uur kijken genoeg was om safe te zijn. De meest waren miners die weinig communiceerden omdat hun een supertraag spel spelen.
Ik vind het dus ook raar dat met de migratie geen " niet aanvals" periode afgekondigd is en geen ingame bericht van de veranderingen
En het feit dat je om de haverklap uit het spel gegooid wordt zodat je geen rood knipperlampje ziet is nu ook ineens een major bug
Ex Admin Ogame.nl
-
BeLikeMe wrote:
MiniMe wrote:
en dat de merge items voor elders later komen
:love: Thanks Syrabi -
Met de update voor groep 2 en 3 komt ook de update dat je kaartjes kan kopen voor mergen naar andere uni'sEx Admin Ogame.nl
-
kopen om naar juiste uni te mergen.. lachwekkend hoe zij nog meer geld proberen af te pakken van de spelers.
Jullie zetten een merge erin, een merge waarin je geen keus hebt en dan kan je een ticket kopen??
oplichters!!@!Ex solo no1.NL -
MiniMe wrote:
Met de update voor groep 2 en 3 komt ook de update dat je kaartjes kan kopen voor mergen naar andere uni's
Echter nog geen item in de winkel om te kopen - misschien dat ik die na merge zie.
:love: Thanks Syrabi -
Ik ben in de war,
gisteren kon ik nog uni 3 kiezen voor de merge, maar toen hadden we nog de probelmen.
Vandaag heb ik geen uni 3 maar alleen Zagadra als optie.
Heb ik iets gemist of verkeerd begrepen? -
Dakar wrote:
Ik ben in de war,
gisteren kon ik nog uni 3 kiezen voor de merge, maar toen hadden we nog de probelmen.
Vandaag heb ik geen uni 3 maar alleen Zagadra als optie.
Heb ik iets gemist of verkeerd begrepen?
Ik kan dus ook niet beamen dat toen ik het deed uni3 beschikbaar was , omdat ik blij was dat eindelijk Zagrada keuze er was en op moment van inloggen stond die wel al ingevuld. -
Bij deze vraag ik om een rollback omdat er teveel mensen vloot zijn kwijtgeraakt door onwetendheid van de migratie of dat er bij het maken van een ticket van slachtoffers compensatie komt .
Ik voorzag de problemen al en ben bewust om te snelle veranderingen in Vmode gegaan , maar ik had 2 accounts te migreren en was er bewust van.
A- merge was in belang van alleen GF
B - GF heeft geen enkel bericht doen uitgaan , noch ingame noch email
C- de chaos die de korte tijd van 3 dagen maakte dat iedereen maar op 1 ding gericht was : de migratie zowel bij staff als migreerders
D - in zo,n gekke situatie was het altijd in het verleden gebruik om een niet aanvals periode af te kondigen wat ook niet gebeurd is
E - Ondanks dat Staff ook slachtoffer was en voornamelijk goed werk heeft verricht , vraag ik me toch af of hun geen ingame/email bericht hadden kunnen makenThe post was edited 1 time, last by Woozy: aanvulling ().
-
Heeft iemand een idee wat er met erepunten gebeurd? Het valt me op dat ik exact 0 erepunten heb nu (gemerged van gemini naar uni 3), het zou kunnen dat ik ze ooit allemaal heb opgebruikt of zo (? als dat zelfs kan), maar dat lijkt me wel vreemd.
Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 2
2 Guests