ik heb dat ook kaj. ik ben gemerged van Ganimed naar Japetus. ik had 2.5 miljoen erepunten ongeveer. de meeste spelers in Uni japetus, hebben wel erepunten, maar sommige, waaronder ik dus, niet.
Discussiedraadje merge 2020
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
-
-
Het probleem van de erepunten is bekend bij GF. Daar wordt op dit moment nog aan gewerkt.
-
top, dankje!
-
ik kan bij mijn beide accounts (gemini en kallisto) niet kiezen voor een doel uni , heb enkel de keuze uit uni 3 en hyperion ?!
-
Notuul wrote:
ik kan bij mijn beide accounts (gemini en kallisto) niet kiezen voor een doel uni , heb enkel de keuze uit uni 3 en hyperion ?!
-
vraag:migratie voorwerp.....
zou cool zijn moest je weten welke universem's je zou kunnen kiezen ermee
en zoals kaj en ik ook al hebben gevraagd hoe en wat met de eerpunten???
het leven is een strijd
maar de één ze dood is de ander ze brood -
part animals wrote:
vraag:migratie voorwerp.....
zou cool zijn moest je weten welke universem's je zou kunnen kiezen ermee
en zoals kaj en ik ook al hebben gevraagd hoe en wat met de eerpunten???
Thanks Syrabi -
Nog een vraag : ik ben gemigreerd , maar op heel ongelukkige plaatsen , krijg ik nu nog verplaats dingen/kansen zodat ik ze op voor mijn spel wijze kan indelen?
-
Syrabi wrote:
Notuul wrote:
-
ReformeD wrote:
Syrabi wrote:
Notuul wrote:
Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK] -
Hitsugaya Toushiro wrote:
Independence wrote:
MiniMe wrote:
Bedoel je herplaatsen van je account of van je planeet.
Als je planeet bedoelt omdat die niet op de zelfde coordinaten komt krijg je als het goed is gratis verplaatsingen.
Over het verplaats van het account heb ik werkelijk nog geen idee hoe ze het doen. GF kennende geven ze geen DM voor herplaatsen maar een token.
Stel ik had 2 planeten inner ( 1.100.10 en 1.100.11 voor gemak ). In mijn target uni was 1.100.10 al bezet en 1.100.11 - 15 waren nog niet bezet. Hierbij kreeg ik dan 2 gratis herplaatsingen. De eerste was voor 1.100.10 die naar plek 11 ging. Op de beurt van plek 11 is deze nu bezet en werd deze op plek 12 gezet. Dus in principe wordt dit op volgorde van coords gedaan in de praktijk. Ik vermoed dat ze hierin geen veranderingen hebben toegevoegd.
Van wat ik me kan herinneren krijg je bij de knop 'herplaats' op je overzichtpagina een getal te zien tussen haakjes na de massa merge. Deze staan dan voor het aantal gratis herplaatsingen en werken precies zoals je een herplaatsing zou doen, enkel gratis
Je krijgt géén gratis herplaatsingen wanneer je buiten de massa merge om zelf wilt migreren naar een andere uni middels een item.
Zo zal het als goed is moeten zijn, lees quote van HT. Wanneer deze “tokens” er komen te staan weet ik echter niet.
heeft iemand deze al gehad? En zo niet, horen we dat nog wel van @MiniMe of @Syrabi
Thanks Syrabi -
tokens staan in de winkel
500k per stuk.
las op discord ook al dat iemand naar .en gemigrate is ermee;
:love: Thanks Syrabi -
Syrabi wrote:
Notuul wrote:
-
In Eridanus 1 grote puinhoop spelers die allemaal sterker zijn dan de 20. En de nieuwe nr 1 is is bij 50% sterker dan de oorspronkelijke NR 1. Deze mensen zouden eerder in uni3 of Zagadra thuis horen. prnt.sc/uabacz
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/ -
was bij de aankondiging van de merge al bekend.
Japetus heeft het niet veel beter, nieuwe nr1 heeft ruim 2x zoveel punten als de voorheen nr1.. en dan zitten er nog 2-3 accs bij die ook groter zijn dan de voormalige..
om nog maar niet te beginnen over de voorheen #2, zal me niets verbazen dat die de top 20 uit is na de merge...
:love: Thanks Syrabi -
In Eridanus begint het account griefen namelijk al. Is niet meer de term oorlogs spel waardig. Gaan der weer bans vallen voor spelbederf vallen? Net zoals TheDutchRitual voor elkaar heeft gekregen?
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/ -
-
Andersom is het precies hetzelfde. Eerst op plek 5 in Xalynth, nu 68 in Uni3.
-
JamesCameron wrote:
@Kreela klaag ze aan voor cheaten! Bots, pushen, bugabuse en naaierij, die vuilakken doen het allemaal...
De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
-
Share
- Facebook 0
- Twitter 0
- Google Plus 0
- Reddit 0
-
Users Online 1
1 Guest