Discussiedraadje merge 2020

  • ReWinD wrote:

    ReWinD wrote:

    Hysteria wrote:

    Je kan zoveel verplaatsingsvoorwerpen kopen als je wenst, maar je kan slechts 1 per keer gebruiken en de rest zal verloren gaan.
    Staat in de begin post van de merge.Ik denk dat ze bedoelen per account, ik kan gewoon een item kopen met mijn libra account...
    hoelang zijn de tokens geldig na aankoop?

    ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet....

    Thanks Syrabi <3
  • Lord wrote:

    LoneRanger wrote:

    Vraag: hoe kan een Chizo met een 1,4 miljard account van uni 3 naar Deimos zijn gemerged? Nu heeft hij in z’n eentje al ongeveer 10x meer punten dan de rest van de uni bij elkaar.
    Dacht dat het alleen kon als ze buiten top 20 vielen. :D

    FAQ wrote:

    Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via een geforceerde merge overgeheveld?A: Je zult altijd minstens 1 uni kunnen selecteren. Mocht je account zo groot zijn dat je in iedere uni wereldwijd in de top20 komt, dan kun je theoretisch gezien nergens heen mergen. In dit geval heb je dan de vrije keuze in álle universa ter wereld en kun je de keuze maken om overal heen te mergen.

    We hebben het hier nog steeds over de MERGE en niet het MERGE ITEM

    De top 20 regel is niet van toepassing op de "MERGE" alleen op het "MERGE ITEM"

    :love: Thanks Syrabi
  • ReWinD wrote:

    Independence wrote:

    ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet....
    Met alle respect maar ik wil het liever zeker weten dan een aanname. Straks komt over 2 maand warmachine opeens in zagadra :blink: .
    Duur: Permanent
    staat bij het item.

    er staat nergens dat die tijdelijk te gebruiken is; sterker nog, ze willen het transferen van servers dus voortaan altijd toelaten met dit item, en de eerder genoemde regels.

    Dus ja, je kan nu idd ineen een random turk pool engelsman of rus in je uni hebben die rang 21 staat, of toevallig in de top 20 wereld staat en vrij spel heeft om te transferen.

    :love: Thanks Syrabi
  • Jillian wrote:

    ReWinD wrote:

    Independence wrote:

    ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet....
    Met alle respect maar ik wil het liever zeker weten dan een aanname. Straks komt over 2 maand warmachine opeens in zagadra :blink: .
    Duur: Permanentstaat bij het item.

    er staat nergens dat die tijdelijk te gebruiken is; sterker nog, ze willen het transferen van servers dus voortaan altijd toelaten met dit item, en de eerder genoemde regels.

    Dus ja, je kan nu idd ineen een random turk pool engelsman of rus in je uni hebben die rang 21 staat, of toevallig in de top 20 wereld staat en vrij spel heeft om te transferen.
    Oef... dat word effe slikken. Zit je lekker in de server op nummer 1, niemand kan je aan. Komt midden in de nacht warmachine in je server, kan gelijk uit vk mode en pakt je vloot. Das effe shrikken.

    Kan een Admin dit bevestigen?
  • Jillian wrote:

    Lord wrote:

    LoneRanger wrote:

    Vraag: hoe kan een Chizo met een 1,4 miljard account van uni 3 naar Deimos zijn gemerged? Nu heeft hij in z’n eentje al ongeveer 10x meer punten dan de rest van de uni bij elkaar.
    Dacht dat het alleen kon als ze buiten top 20 vielen. :D

    FAQ wrote:

    Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via een geforceerde merge overgeheveld?A: Je zult altijd minstens 1 uni kunnen selecteren. Mocht je account zo groot zijn dat je in iedere uni wereldwijd in de top20 komt, dan kun je theoretisch gezien nergens heen mergen. In dit geval heb je dan de vrije keuze in álle universa ter wereld en kun je de keuze maken om overal heen te mergen.
    We hebben het hier nog steeds over de MERGE en niet het MERGE ITEM

    De top 20 regel is niet van toepassing op de "MERGE" alleen op het "MERGE ITEM"
    Als ik mij niet heel sterk vergis is universum 3 geen exodus universum en dus gaat het over het merge item.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • ReWinD wrote:

    Jillian wrote:

    ReWinD wrote:

    Independence wrote:

    ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet....
    Met alle respect maar ik wil het liever zeker weten dan een aanname. Straks komt over 2 maand warmachine opeens in zagadra :blink: .
    Duur: Permanentstaat bij het item.
    er staat nergens dat die tijdelijk te gebruiken is; sterker nog, ze willen het transferen van servers dus voortaan altijd toelaten met dit item, en de eerder genoemde regels.

    Dus ja, je kan nu idd ineen een random turk pool engelsman of rus in je uni hebben die rang 21 staat, of toevallig in de top 20 wereld staat en vrij spel heeft om te transferen.
    Oef... dat word effe slikken. Zit je lekker in de server op nummer 1, niemand kan je aan. Komt midden in de nacht warmachine in je server, kan gelijk uit vk mode en pakt je vloot. Das effe shrikken.
    Kan een Admin dit bevestigen?
    ik kan dit bevestigen, ik mag sinds vanavond weer saven. Chizo is vanuit uni 3 geland in Deimos
  • LoneRanger wrote:

    ReWinD wrote:

    Jillian wrote:

    ReWinD wrote:

    Independence wrote:

    ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet....
    Met alle respect maar ik wil het liever zeker weten dan een aanname. Straks komt over 2 maand warmachine opeens in zagadra :blink: .
    Duur: Permanentstaat bij het item.er staat nergens dat die tijdelijk te gebruiken is; sterker nog, ze willen het transferen van servers dus voortaan altijd toelaten met dit item, en de eerder genoemde regels.

    Dus ja, je kan nu idd ineen een random turk pool engelsman of rus in je uni hebben die rang 21 staat, of toevallig in de top 20 wereld staat en vrij spel heeft om te transferen.
    Oef... dat word effe slikken. Zit je lekker in de server op nummer 1, niemand kan je aan. Komt midden in de nacht warmachine in je server, kan gelijk uit vk mode en pakt je vloot. Das effe shrikken.Kan een Admin dit bevestigen?
    ik kan dit bevestigen, ik mag sinds vanavond weer saven. Chizo is vanuit uni 3 geland in Deimos
    Dat meen je niet hahaha 10 spelers actief rest vmode kan ie verder gaan hoppen met expos :P

    De nr 1 jij dus 84 miljoen punten en hij +- 1,5 miljard.

    Khad toch verwacht dat ie voor het vuurwerk ging in zagadra 8o

    Maar maar wat een kansloze bedoeling hiero deze hele merge.

    The post was edited 1 time, last by dyrax ().

  • LoneRanger wrote:

    ReWinD wrote:

    Jillian wrote:

    ReWinD wrote:

    Independence wrote:

    ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet....
    Met alle respect maar ik wil het liever zeker weten dan een aanname. Straks komt over 2 maand warmachine opeens in zagadra :blink: .
    Duur: Permanentstaat bij het item.er staat nergens dat die tijdelijk te gebruiken is; sterker nog, ze willen het transferen van servers dus voortaan altijd toelaten met dit item, en de eerder genoemde regels.

    Dus ja, je kan nu idd ineen een random turk pool engelsman of rus in je uni hebben die rang 21 staat, of toevallig in de top 20 wereld staat en vrij spel heeft om te transferen.
    Oef... dat word effe slikken. Zit je lekker in de server op nummer 1, niemand kan je aan. Komt midden in de nacht warmachine in je server, kan gelijk uit vk mode en pakt je vloot. Das effe shrikken.Kan een Admin dit bevestigen?
    ik kan dit bevestigen, ik mag sinds vanavond weer saven. Chizo is vanuit uni 3 geland in Deimos
    Dus Chizo kan nu in Deimos een merg item kopen en weer naar uni 3 gaan?
  • Even ter bevestiging: stel je hebt straks 5 accounts in u3, zaga of hyperion/waar dan ook...en je mag maar op 1 spelen...mag je dan wel je dagelijkse voorwerpen kopen op je vmode accounts? En mag je de één in vmode mikken, 2 min later op een ander doorspelen voor 2 dagen en dan weer terug gaan?...Of moet je echt voor 1 kiezen en dan de andere laten vallen...

    En hoe zit het met die verplaatsingsvoorwerp gebeuren? Kan ik nu mergen naar u3, daar iemand prakken, een uur later mergen naar zaga, daar iemand prakken en dan een nieuwe kopen en dan mergen naar de volgende...? Tot 8 sept of langer?..

    Zit er geen afkoeling-iets op zoals met planeetherplaatsingen?...24h niet aanvallen oid? Of idd wat mensen zeggen, gewoon direct overspringen om 0300 en gaan... 8o
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • ReWinD wrote:

    Jillian wrote:

    ReWinD wrote:

    Independence wrote:

    ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet....
    Met alle respect maar ik wil het liever zeker weten dan een aanname. Straks komt over 2 maand warmachine opeens in zagadra :blink: .
    Duur: Permanentstaat bij het item.
    er staat nergens dat die tijdelijk te gebruiken is; sterker nog, ze willen het transferen van servers dus voortaan altijd toelaten met dit item, en de eerder genoemde regels.

    Dus ja, je kan nu idd ineen een random turk pool engelsman of rus in je uni hebben die rang 21 staat, of toevallig in de top 20 wereld staat en vrij spel heeft om te transferen.
    Oef... dat word effe slikken. Zit je lekker in de server op nummer 1, niemand kan je aan. Komt midden in de nacht warmachine in je server, kan gelijk uit vk mode en pakt je vloot. Das effe shrikken.
    Kan een Admin dit bevestigen?
    Dit is voor ons ook nog niet zeker en ook wij hebben hier nog geen bevestiging op. Als we naar het item kijken lijkt dit wel de waarheid te zijn.

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Even ter bevestiging: stel je hebt straks 5 accounts in u3, zaga of hyperion/waar dan ook...en je mag maar op 1 spelen...mag je dan wel je dagelijkse voorwerpen kopen op je vmode accounts? En mag je de één in vmode mikken, 2 min later op een ander doorspelen voor 2 dagen en dan weer terug gaan?...Of moet je echt voor 1 kiezen en dan de andere laten vallen...

    En hoe zit het met die verplaatsingsvoorwerp gebeuren? Kan ik nu mergen naar u3, daar iemand prakken, een uur later mergen naar zaga, daar iemand prakken en dan een nieuwe kopen en dan mergen naar de volgende...? Tot 8 sept of langer?..

    Zit er geen afkoeling-iets op zoals met planeetherplaatsingen?...24h niet aanvallen oid? Of idd wat mensen zeggen, gewoon direct overspringen om 0300 en gaan... 8o
    Zoals we begrepen hebben zit er wel een cooldown op een merge ticket. Hoelang die cooldown is kan ik je op dit moment nog niet zeggen. En of het allemaal werkt na behoren durf ik al helemaal niet te zeggen.

    Dus voor iedereen die normaal niet hoeft te saven opletten voor je je vloot verliest.
    Ex Admin Ogame.nl
  • MiniMe wrote:

    Dit is voor ons ook nog niet zeker en ook wij hebben hier nog geen bevestiging op. Als we naar het item kijken lijkt dit wel de waarheid te zijn.

    MiniMe wrote:

    Zoals we begrepen hebben zit er wel een cooldown op een merge ticket. Hoelang die cooldown is kan ik je op dit moment nog niet zeggen. En of het allemaal werkt na behoren durf ik al helemaal niet te zeggen.

    Dus voor iedereen die normaal niet hoeft te saven opletten voor je je vloot verliest.
    Wanneer hier meer informatie over is. kan er over de merg item een forum post gemaakt worden? Met de ins en outs over de item?
  • ReWinD wrote:

    MiniMe wrote:

    Dit is voor ons ook nog niet zeker en ook wij hebben hier nog geen bevestiging op. Als we naar het item kijken lijkt dit wel de waarheid te zijn.

    MiniMe wrote:

    Zoals we begrepen hebben zit er wel een cooldown op een merge ticket. Hoelang die cooldown is kan ik je op dit moment nog niet zeggen. En of het allemaal werkt na behoren durf ik al helemaal niet te zeggen.

    Dus voor iedereen die normaal niet hoeft te saven opletten voor je je vloot verliest.
    Wanneer hier meer informatie over is. kan er over de merg item een forum post gemaakt worden? Met de ins en outs over de item?
    Dan zal de admin eerst de informatie moeten krijgen van de GameAdmin of de Coma 1 van de 2. Maar die is zo wie zo niet op de hoogte gebracht van het merge items want ze vragen tot over de oren lol.

    De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
  • Kreela wrote:

    ReWinD wrote:

    MiniMe wrote:

    Dit is voor ons ook nog niet zeker en ook wij hebben hier nog geen bevestiging op. Als we naar het item kijken lijkt dit wel de waarheid te zijn.

    MiniMe wrote:

    Zoals we begrepen hebben zit er wel een cooldown op een merge ticket. Hoelang die cooldown is kan ik je op dit moment nog niet zeggen. En of het allemaal werkt na behoren durf ik al helemaal niet te zeggen.

    Dus voor iedereen die normaal niet hoeft te saven opletten voor je je vloot verliest.
    Wanneer hier meer informatie over is. kan er over de merg item een forum post gemaakt worden? Met de ins en outs over de item?
    Dan zal de admin eerst de informatie moeten krijgen van de GameAdmin of de Coma 1 van de 2. Maar die is zo wie zo niet op de hoogte gebracht van het merge items want ze vragen tot over de oren lol.
    Als je niks nuttigs in te brengen hebt of vragen of andere dingen over de merge hebt vraag ik je rustig hier je mond te houden. We proberen jullie zoveel mogelijk te helpen en hoeven niet deze flauwe geweldige inpute wat niks in brengt. Alvast bedankt.

    @ReWinD hier willen we zeker wel even naar kijken om te maken.
    Ex Admin Ogame.nl
  • Mijn merge van kallisto naar Japetus is soepel verlopen.
    Enkel geen erepunten zoals meerdere spelers en als al is genoemd.
    Ik zie in mijn overzicht 1 vrije herplaats mogelijkheid, waarschijnlijk omdat ik uit een 6mw uni kom en er hier 5mw zijn en 1 planeet dus niet op haar oorspronkelijke coords is komen liggen.

    Het krachtverschil is wel zeer groot.
    Ik was in Kallisto top 3 en kom nu binnen in top15, enkel heeft de nummer 1 hier 8x zoveel punten en vloot.
    :thumbsup:
  • Heb 7 verplaatsingen gekregen puur omdat in uni3 de meeste plekken bezet waren. Veel planeten zijn gelukkig goed gevallen in de sense van deut producti. Dus zit eigenlijk met teveel gratis herplaatsingen. @MiniMe heb ooit oudere admins gesproken communicatie via gameforge is gaat soms inderdaad als een slak dat probeerde ik uit te leggen. Niet mij gelijk onthoofden please ben ook maar 1 van de zoveel verschillende spelers hier.

    De snelle link van Ogniter Trolololen.ogniter.eu/
  • Begrijp ik goed dat je gewoon de random het nieuwe universum word ingegooid? Ik heb er nu geen last van gehad, want was een doeluni, maar als het betekent dat er kans is dat dit weer gebeurt ga ik geen DM meer gebruiken voor herplaatsingen. Dat lijkt me een beetje zonde van t geld dan.
    Klopt dit?
  • Sempi wrote:

    Hoe kan het dat ik niet kan mergen van Ganimed naar Hyperion? Een andere optie zou zijn dat ik merge naar Japetus, maar hier heb ik al een account. Dus Hyperion zou de enige logische keuze moeten zijn??
    Toch kan ik deze optie niet selecteren (staat er overigens wel bij, maar kan er niet op klikken). Heeft iemand het verlossende antwoord? En wat ik überhaupt moet doen als ik al een account in Japetus heb?
    Kan iemand hier antwoord op geven?
    ~ Veni Vidi Sempi ~


    Zagadra
    Deimos