Discussiedraadje merge 2020

  • Lord wrote:

    LoneRanger wrote:

    Vraag: hoe kan een Chizo met een 1,4 miljard account van uni 3 naar Deimos zijn gemerged? Nu heeft hij in z’n eentje al ongeveer 10x meer punten dan de rest van de uni bij elkaar.
    Dacht dat het alleen kon als ze buiten top 20 vielen. :D

    FAQ wrote:

    Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via een geforceerde merge overgeheveld?A: Je zult altijd minstens 1 uni kunnen selecteren. Mocht je account zo groot zijn dat je in iedere uni wereldwijd in de top20 komt, dan kun je theoretisch gezien nergens heen mergen. In dit geval heb je dan de vrije keuze in álle universa ter wereld en kun je de keuze maken om overal heen te mergen.
    Mmm, nu dacht ik het gisteren begrepen te hebben totdat er vandaag ene Tim in de uni komt, die binnenkomt op plek nummer 3 met 45 miljoen punten. Lijkt me sterk dat die overal binnen de top 20 viel. Die zou dan toch niet naar Deimos kunnen mergen waar hij in de top 3 komt... ?(

    Nu is het lullige: als je speelt in Deimos kan je geen kant uit, of je moet er flink knaken tegenaan willen gooien. Maar je krijgt nu wel allemaal van dit soort accounts erbij. Laat er dan heel veel bij komen, ik heb juist heel lang gehoopt op een merge… Maar daar zijn we buiten gelaten, maar blijkbaar toch ook weer niet helemaal..
  • Is er een cooldown (van 24h, zoals na herplaatsingen) na het gebruiken van de merge item?

    Wat belemmert mij bv. om in een oude uni al een ploffer klaar te leggen op bepaalde coordinaten, dan het item te gebruiken, en me plots naast m'n target te bevinden in de doel uni? 50€ om iemand te slopen, maar sommigen hebben het er wel voor over.
  • Kikero wrote:

    Is er een cooldown (van 24h, zoals na herplaatsingen) na het gebruiken van de merge item?

    Wat belemmert mij bv. om in een oude uni al een ploffer klaar te leggen op bepaalde coordinaten, dan het item te gebruiken, en me plots naast m'n target te bevinden in de doel uni? 50€ om iemand te slopen, maar sommigen hebben het er wel voor over.
    Om een grote slag te maken met 75 miljard grondstoffen winst is 50 euro het wel waard:P.
  • Sempi wrote:

    Sempi wrote:

    Hoe kan het dat ik niet kan mergen van Ganimed naar Hyperion? Een andere optie zou zijn dat ik merge naar Japetus, maar hier heb ik al een account. Dus Hyperion zou de enige logische keuze moeten zijn??
    Toch kan ik deze optie niet selecteren (staat er overigens wel bij, maar kan er niet op klikken). Heeft iemand het verlossende antwoord? En wat ik überhaupt moet doen als ik al een account in Japetus heb?
    Kan iemand hier antwoord op geven?
    Ik moet toch meer info hebben en zoals aan gegeven maak even een ticket aan met je account gegevens. Dan kan ik gaan kijken waar het probleem zou kunnen liggen.

    Het kan te maken hebben dat je ergens anders een account hebt. Kan zijn dat er een fout in de merge zit. Kan zijn dat het te maken heeft met top 20. Kan zijn dat je nog dingen hebt lopen wat afgerond moet zijn.

    Dus maak graag even een ticket aan met je account gegevens dat ik het kan bekijken.


    LoneRanger wrote:

    Lord wrote:

    LoneRanger wrote:

    Vraag: hoe kan een Chizo met een 1,4 miljard account van uni 3 naar Deimos zijn gemerged? Nu heeft hij in z’n eentje al ongeveer 10x meer punten dan de rest van de uni bij elkaar.
    Dacht dat het alleen kon als ze buiten top 20 vielen. :D

    FAQ wrote:

    Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via een geforceerde merge overgeheveld?A: Je zult altijd minstens 1 uni kunnen selecteren. Mocht je account zo groot zijn dat je in iedere uni wereldwijd in de top20 komt, dan kun je theoretisch gezien nergens heen mergen. In dit geval heb je dan de vrije keuze in álle universa ter wereld en kun je de keuze maken om overal heen te mergen.
    Mmm, nu dacht ik het gisteren begrepen te hebben totdat er vandaag ene Tim in de uni komt, die binnenkomt op plek nummer 3 met 45 miljoen punten. Lijkt me sterk dat die overal binnen de top 20 viel. Die zou dan toch niet naar Deimos kunnen mergen waar hij in de top 3 komt... ?(
    Nu is het lullige: als je speelt in Deimos kan je geen kant uit, of je moet er flink knaken tegenaan willen gooien. Maar je krijgt nu wel allemaal van dit soort accounts erbij. Laat er dan heel veel bij komen, ik heb juist heel lang gehoopt op een merge… Maar daar zijn we buiten gelaten, maar blijkbaar toch ook weer niet helemaal..
    Deze is wel vreemd en zal het eens bekijken met de coma.
    Ex Admin Ogame.nl
  • Notuul wrote:

    Notuul wrote:

    ik kan bij mijn beide accounts (gemini en kallisto) niet kiezen voor een doel uni , heb enkel de keuze uit uni 3 en hyperion ?!
    Inmiddels het kallisto account wel kunnen mergen naar japetus, dus dat is opgelost!

    Alleen kan bij mijn gemini account nog steeds alleen kiezen uit uni 3 ?

    Is er al iemand succesvol uit gemini naar zaga gemerged ?
    Ja ben van goep 1 en ben van Gemini naar Zagadra gemigreerd , bij groep 1 werkte de eerste helemaal niks toen het werkte kon je alleen naar 3 en later kwam er nog een update en konden we ook naae alternatief .
    Stuur Ticket zodat Staff op de hoogte is , misschien moet er nog een keer gepatched worden
  • helemaal eens met lone ranger !
    kortom belachelijk dat het uberhaupt mogelijk was dat de ex nummer 1 van uni 3 migreren kon naar deimos...
    snap de verdienmodus van gameforce niet in deze..
    je mag wel idioot zijn om er maar een cent voor uit geven in deimos... was al een dooie uni met 10 actieve leden zal nu wss nog minder worden...
    of er moeten veel trollen voor de nr1 daar opstaan haha

    btw voel me ook wat genaaid door enkel naar uni3 te kunnen migreren wel een token voor een migratie erbij ..maar helaas geen gratis ! ga natuurlijk geen 5k dm ervoor kopen !
    lollllll zag net dat de migratie token inmiddels ook al weer uit de winkel is !!!! de ratards :(
    gutegut wat zijn ze weer knullig bezig zelfs een simpele migratie weten ze te verknallen covid 19 ook al in gameforce/weakness
    {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}

    The post was edited 2 times, last by ressiv ().

  • MiniMe wrote:

    LoneRanger wrote:

    Lord wrote:

    LoneRanger wrote:

    Vraag: hoe kan een Chizo met een 1,4 miljard account van uni 3 naar Deimos zijn gemerged? Nu heeft hij in z’n eentje al ongeveer 10x meer punten dan de rest van de uni bij elkaar.
    Dacht dat het alleen kon als ze buiten top 20 vielen. :D

    FAQ wrote:

    Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via een geforceerde merge overgeheveld?A: Je zult altijd minstens 1 uni kunnen selecteren. Mocht je account zo groot zijn dat je in iedere uni wereldwijd in de top20 komt, dan kun je theoretisch gezien nergens heen mergen. In dit geval heb je dan de vrije keuze in álle universa ter wereld en kun je de keuze maken om overal heen te mergen.

    Mmm, nu dacht ik het gisteren begrepen te hebben totdat er vandaag ene Tim in de uni komt, die binnenkomt op plek nummer 3 met 45 miljoen punten. Lijkt me sterk dat die overal binnen de top 20 viel. Die zou dan toch niet naar Deimos kunnen mergen waar hij in de top 3 komt... ?( Nu is het lullige: als je speelt in Deimos kan je geen kant uit, of je moet er flink knaken tegenaan willen gooien. Maar je krijgt nu wel allemaal van dit soort accounts erbij. Laat er dan heel veel bij komen, ik heb juist heel lang gehoopt op een merge… Maar daar zijn we buiten gelaten, maar blijkbaar toch ook weer niet helemaal..
    Deze is wel vreemd en zal het eens bekijken met de coma.
    Inmiddels zijn de tokens, zoals genoemd, uit de handel. Uit onderzoek bleek dat de top 20 voorwaarde, die wereldwijd zou moeten zijn, niet buiten de taal community controleerde. De top 20 check voor OGame.nl spelers werd dus enkel in OGame.nl servers gedaan en niet over alle servers zoals het idee was. Na het vinden van de fout, zijn de tokens dus uit de handel gegaan, omdat dit duidelijk niet de bedoeling was.
    Vragen die voortkomen uit deze informatie zullen we voor nu schuldig moeten blijven, daar dit de gehele informatie is zoals wij die nu hebben. Stel vragen gerust, we kunnen ze allicht doorzetten naar GF om antwoorden te krijgen.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Lord wrote:

    Inmiddels zijn de tokens, zoals genoemd, uit de handel. Uit onderzoek bleek dat de top 20 voorwaarde, die wereldwijd zou moeten zijn, niet buiten de taal community controleerde. De top 20 check voor OGame.nl spelers werd dus enkel in OGame.nl servers gedaan en niet over alle servers zoals het idee was. Na het vinden van de fout, zijn de tokens dus uit de handel gegaan, omdat dit duidelijk niet de bedoeling was.Vragen die voortkomen uit deze informatie zullen we voor nu schuldig moeten blijven, daar dit de gehele informatie is zoals wij die nu hebben. Stel vragen gerust, we kunnen ze allicht doorzetten naar GF om antwoorden te krijgen.

    Mooi, wat kunnen we nu nog doen met de token die we gekocht hebben? En wat gaat er gebeuren met de mensen die nu dus oneerlijk in een uni zitten waar ze eigenlijk niet horen? Terugzetten?

    En wanneer komen de tokens weer terug? En voor hoe lang? Waarom word dit niet vooraf aangegeven? Waarom word er vanaf GF überhaupt niet direct gecommuniceerd met de spelers?

    En dan de belangrijkste, accepteert GF ook een nier als betalingsmethode?
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Lord wrote:

    Inmiddels zijn de tokens, zoals genoemd, uit de handel. Uit onderzoek bleek dat de top 20 voorwaarde, die wereldwijd zou moeten zijn, niet buiten de taal community controleerde. De top 20 check voor OGame.nl spelers werd dus enkel in OGame.nl servers gedaan en niet over alle servers zoals het idee was. Na het vinden van de fout, zijn de tokens dus uit de handel gegaan, omdat dit duidelijk niet de bedoeling was.Vragen die voortkomen uit deze informatie zullen we voor nu schuldig moeten blijven, daar dit de gehele informatie is zoals wij die nu hebben. Stel vragen gerust, we kunnen ze allicht doorzetten naar GF om antwoorden te krijgen.

    Mooi, wat kunnen we nu nog doen met de token die we gekocht hebben? En wat gaat er gebeuren met de mensen die nu dus oneerlijk in een uni zitten waar ze eigenlijk niet horen? Terugzetten?

    En wanneer komen de tokens weer terug? En voor hoe lang? Waarom word dit niet vooraf aangegeven? Waarom word er vanaf GF überhaupt niet direct gecommuniceerd met de spelers?

    En dan de belangrijkste, accepteert GF ook een nier als betalingsmethode?
    De eerste twee vragen heb ik reeds teruggelegd naar GF voordat ik de post hier maakte. Helaas nog geen antwoord.
    Wanneer de bug opgelost is en de tokens terugkomen, zullen we dat natuurlijk communiceren.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Independence wrote:

    Deimos blijft bestaan als enkel uni, omdat deze als enige geen AGs heeft @LoneRanger
    Uni 3 had als enige 1x speed , zorg dat dat weer terug komt aub (ik was gewend aan een real life naast de game) en met 2x kan je niet eens ff eens een kwartiertje weg van je pc (naast het probleem dat je regelmatig uit het spel wordt gegooid naar de lobby)

    En ja dit is een herhaling , maar ik zie ook geen post van een staff lid hierover verschijnen of een datum wannneer dit bespreekbaar wordt
  • Woozy wrote:

    Independence wrote:

    Deimos blijft bestaan als enkel uni, omdat deze als enige geen AGs heeft @LoneRanger
    Uni 3 had als enige 1x speed , zorg dat dat weer terug komt aub (ik was gewend aan een real life naast de game) en met 2x kan je niet eens ff eens een kwartiertje weg van je pc (naast het probleem dat je regelmatig uit het spel wordt gegooid naar de lobby)
    En ja dit is een herhaling , maar ik zie ook geen post van een staff lid hierover verschijnen of een datum wannneer dit bespreekbaar wordt
    zie graag 4x speed terug in u3 die niet Janken saven en opletten :D

    oja hoe staat het met m stats en ere punten gebouwt mijn acc is nog niet verweidert uit gem dus kan makelijk terug gezet worden de info week is nog niet voorbij!!
    SrG