Om onnodig lange quote piramides te voorkomen, heb ik wat quotes verwijderd die geen toegevoegde waarde hebben.
Antwoorden van GF: Tokens die gekocht zijn kunnen gebruikt worden.
Voor spelers die zijn gemerged met een token, zal per geval gekeken worden wat gedaan moet/kan worden.
Als de vraag reeds via een ticket loopt, kan ik daar weinig aan toevoegen. Dit zal zeer waarschijnlijk naar de Coma doorgezet worden, omdat het buiten de community valt waar wij admin rechten hebben. De Coma is gedurende de merge zeer actief, dus ik verwacht dat je zo spoedig mogelijk zult worden geholpen en dat jullie via het ticket kijken naar een oplossing. Je post is van zaterdag avond, mocht je inmiddels nog niks hebben vernomen, neem dan gerust contact met me op via mijn pm, dan ga ik actief zoeken/vragen war je ticket hangt.
@Buckert, antwoorden op jouw vragen staan in dit draadje.
Zaphod Beeblebrox wrote:
Mooi, wat kunnen we nu nog doen met de token die we gekocht hebben? En wat gaat er gebeuren met de mensen die nu dus oneerlijk in een uni zitten waar ze eigenlijk niet horen? Terugzetten?
En wanneer komen de tokens weer terug? En voor hoe lang? Waarom word dit niet vooraf aangegeven? Waarom word er vanaf GF überhaupt niet direct gecommuniceerd met de spelers?
En dan de belangrijkste, accepteert GF ook een nier als betalingsmethode?
Antwoorden van GF: Tokens die gekocht zijn kunnen gebruikt worden.
Voor spelers die zijn gemerged met een token, zal per geval gekeken worden wat gedaan moet/kan worden.
Trucker wrote:
Ik heb een vraag voor je.Ik ben gemerged naar Virgo in GB, mijn acc is daar nu geblokkeerd. Kan er niet aan, weet niet wie ik daar moet aanspreken.
Maar ik had wel graag men acc terug. Liefst in GB (ken daar iemand naar de uni waartoe ik gemerged was/ben)
En als dat niet mogelijk is, gewoon terug hier uiteraard.
Heb al een ticket aangemaakt, werd behandeld door een GO, nu een SGO heb ik gezien.
Maar ik weet dus totaal niet waar ik nu sta ivm met men acc...
@Buckert, antwoorden op jouw vragen staan in dit draadje.
:: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][