Discussiedraadje merge 2020

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Om onnodig lange quote piramides te voorkomen, heb ik wat quotes verwijderd die geen toegevoegde waarde hebben.

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Mooi, wat kunnen we nu nog doen met de token die we gekocht hebben? En wat gaat er gebeuren met de mensen die nu dus oneerlijk in een uni zitten waar ze eigenlijk niet horen? Terugzetten?

    En wanneer komen de tokens weer terug? En voor hoe lang? Waarom word dit niet vooraf aangegeven? Waarom word er vanaf GF überhaupt niet direct gecommuniceerd met de spelers?

    En dan de belangrijkste, accepteert GF ook een nier als betalingsmethode?

    Antwoorden van GF: Tokens die gekocht zijn kunnen gebruikt worden.
    Voor spelers die zijn gemerged met een token, zal per geval gekeken worden wat gedaan moet/kan worden.


    Trucker wrote:

    Ik heb een vraag voor je.Ik ben gemerged naar Virgo in GB, mijn acc is daar nu geblokkeerd. Kan er niet aan, weet niet wie ik daar moet aanspreken.
    Maar ik had wel graag men acc terug. Liefst in GB (ken daar iemand naar de uni waartoe ik gemerged was/ben)
    En als dat niet mogelijk is, gewoon terug hier uiteraard.
    Heb al een ticket aangemaakt, werd behandeld door een GO, nu een SGO heb ik gezien.
    Maar ik weet dus totaal niet waar ik nu sta ivm met men acc...
    Als de vraag reeds via een ticket loopt, kan ik daar weinig aan toevoegen. Dit zal zeer waarschijnlijk naar de Coma doorgezet worden, omdat het buiten de community valt waar wij admin rechten hebben. De Coma is gedurende de merge zeer actief, dus ik verwacht dat je zo spoedig mogelijk zult worden geholpen en dat jullie via het ticket kijken naar een oplossing. Je post is van zaterdag avond, mocht je inmiddels nog niks hebben vernomen, neem dan gerust contact met me op via mijn pm, dan ga ik actief zoeken/vragen war je ticket hangt.

    @Buckert, antwoorden op jouw vragen staan in dit draadje.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • BeLikeMe wrote:

    Woozy wrote:

    @BeLikeMe , waarom ben je dan naar uni3 gemigreerd ipv Zagrada
    om dat cheatzo kapot moet!!en de meeste die in zaga zitten al in mijn recs hebben gezeten we wachten de stemmingen wel af
    ik had ook maar 1 keuze te migreren...nl uni3 verder niets...:-(
    {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
  • Buckert wrote:

    Wordt er nog wat aan de server specs gedaan toevallig?

    Ik ga van 7x eco naar 6x, en van 70% deut verbruik naar 100%. Dus én ik produceer minder én het vliegen kost véél meer.

    Daarnaast wil ik ook wel erg graag mijn 350.000.000 vernietigde militaire punten terug.
    ik vrees dat iedereen die gemerged is na de fix kan fluiten naar zijn vernietigde punten en eerpunten.

    OgamenNL team had geroepen dat er na de merge ergens weer eens gekeken ging worden naar serverspecc wijzigingen.

    :love: Thanks Syrabi
  • bij mij ook nog maar 499 erepunten over van de meer als 3000 in gemini...
    denk dat het karma is van gameforce ...eerst duiken in het diepe en er dan achter komen dat er water in het zwembad moet lollll
    achja....zolang er maar veeeeeel DM gekocht wordt toch?
    het "naaien" van spelers is ondergeschikt voor gameforce die hebben daar de GO's voor om de klappen op te vangen...
    {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
  • ressiv wrote:

    BeLikeMe wrote:

    Woozy wrote:

    @BeLikeMe , waarom ben je dan naar uni3 gemigreerd ipv Zagrada
    om dat cheatzo kapot moet!!en de meeste die in zaga zitten al in mijn recs hebben gezeten we wachten de stemmingen wel af
    ik had ook maar 1 keuze te migreren...nl uni3 verder niets...:-(
    Ik ook de eerste dag , maar als je het draadje had gevolgd , dan wist je dat Optie Zagrada zou komen , dat stond ook in 1e post over de migratie. ( ik ben van Gemini naar Zagadra)
    Dus dat verhaal is niet echt steekhoudend , tis nu helaas door die domme spoed migratie hier naar 2 speed gegaan en ondanks 2 eerdere migraties naar uni 3 is bij de laatste bevochten dat we op 1x speed zouden blijven .

    Ik ben in afwachting van een poll wat voor settings uni 3 de voorkeur geniet , waarbij mijn mening is dat voor elk type speler moet er een uni zijn , dit is een uni voor oldskool spelers en zou het bejuichen als er een lef getoond wordt door GF en er een 40 speed server komt , dat heb ik op een echte private server een tijd gedaan en is pas echt fun ( als je er van houdt)
  • Zoals we reeds vermeld hebben zijn de verloren ere punten helaas ook echt verloren toen dit bekend was hebben we dit aan gegeven en heeft GF zo snel mogelijk een update gedaan waardoor de laatste spelers wel ere punten mee konden krijgen. Helaas heeft GF ook aan gegeven dat alle ere punten die niet mee gekomen zijn verloren zijn en helaas ook niet meer terug komen. Hier kunnen wij dus ook helaas niks aan doen.


    Wij als admin hebben geen optie om een rondgaande bericht te sturen. Dat ze op org eerder bericht posten is omdat daar de betaalde werknemers van GF posten. Daar waar wij vrijwilligers zijn zullen wij niet 24/7 online zijn en als GF op het laatste moment wat post kunnen wij niet zo snel reageren en heb je op org de meeste kans om snel een update te krijgen. Als wij online zijn zullen wij ons best doen jullie zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van updates of veranderingen.

    De polls zullen later komen ga er maar van uit pas wanneer alle merges zijn geweest bij alle community's. Natuurlijk hebben wij het niet helemaal in de hand maar ga er zowiezo maar van uit dat de polls niet eerder komen dan alle merges afgerond zijn. Heb alsjeblieft nog even geduld.
    Ex Admin Ogame.nl
  • Dank je MiniMe helder bericht , precies wat we nodig hebben.
    En all begrip voor NLstaff , jullie zaten mooi tussen GF en spelers in en moesten de klappen maar opvangen
    Vwb news misschien even een contact leggen met admins daar dat ze ook op NL de post zetten als collegiale service
  • ressiv wrote:

    BeLikeMe wrote:

    Woozy wrote:

    @BeLikeMe , waarom ben je dan naar uni3 gemigreerd ipv Zagrada
    om dat cheatzo kapot moet!!en de meeste die in zaga zitten al in mijn recs hebben gezeten we wachten de stemmingen wel af
    ik had ook maar 1 keuze te migreren...nl uni3 verder niets...:-(
    alsof je naar zaga had willen gaan met hun zogenaamde nap samen met de trol spelers ze vechten het daar samen maar lekker uit :D
    koek koek ben nie van de boom gevallen met tdr in dat straatje enze mooie verhaaltjes lollkl

    pay for the win gays :D
    SrG

    The post was edited 1 time, last by BeLikeMe ().

  • MiniMe wrote:

    Zoals we reeds vermeld hebben zijn de verloren ere punten helaas ook echt verloren toen dit bekend was hebben we dit aan gegeven en heeft GF zo snel mogelijk een update gedaan waardoor de laatste spelers wel ere punten mee konden krijgen. Helaas heeft GF ook aan gegeven dat alle ere punten die niet mee gekomen zijn verloren zijn en helaas ook niet meer terug komen. Hier kunnen wij dus ook helaas niks aan doen.


    Wij als admin hebben geen optie om een rondgaande bericht te sturen. Dat ze op org eerder bericht posten is omdat daar de betaalde werknemers van GF posten. Daar waar wij vrijwilligers zijn zullen wij niet 24/7 online zijn en als GF op het laatste moment wat post kunnen wij niet zo snel reageren en heb je op org de meeste kans om snel een update te krijgen. Als wij online zijn zullen wij ons best doen jullie zo snel mogelijk op de hoogte te brengen van updates of veranderingen.

    De polls zullen later komen ga er maar van uit pas wanneer alle merges zijn geweest bij alle community's. Natuurlijk hebben wij het niet helemaal in de hand maar ga er zowiezo maar van uit dat de polls niet eerder komen dan alle merges afgerond zijn. Heb alsjeblieft nog even geduld.
    die acc kennen nog de ban uit mits screen shots profecinols van bug game kennen dat makelijk fixen !!
    poep verhaal weer van game force !! met hen mooie nieuwe systeem is nl daar de dupe van andre landen gaan dus lekker in mee
    omdat nl heb gefaald krijgt alles anders wel alles terug!!

    de database met die punte bestaat gewoon nog dus kan je terug toveren alleen een + bij zetten onzin verhaaal minimi
    SrG
  • rcthans wrote:

    Ik ben een tijd weg geweest. Is mijn account in kallisto nou verloren?

    Edit* kerkhof uni, en heb een ticket aangemaakt.

    Je kunt nu een willekeurige uni kiezen met dat account, zolang je de voorwaardes matcht.

    Notuul wrote:

    Andere vraag , waar gaan alle slagen heen van de oude uni’s? Want kan niks meer vinden nu ze al weg gehaald zijn ?

    In het universum ~ Archief 6
  • Supermercado wrote:

    ik ben het niet vaak eens met nick maar die punten zijn echt wel te achterhalen.
    Het is alleen te veel moeite dus daarom gebeurt het niet.
    Hoe zit het met die gratis verplaatsing die we zouden krijgen ter compensatie omdat we toen alleen uni3 konden selecteren?
    En wanneer komen die merge items?
    Indien je enkel universum 3 kon kiezen en eigenlijk naar Zaga wilde, kun je een ticket aanmaken.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • The Dark Night wrote:

    Independence wrote:

    The Dark Night wrote:

    @Lord, kunnen we ook tickets aanmaken om spelers weer uit je eigen uni te krijgen die daar nooit in hadden mogen komen?
    Neen, ze moeten zelf ticket aan maken. Je kan dit niet voor een ander doen. :)
    Ja, en waarom zouden ze dat doen? Hun zitten prima!
    Ahzo, je bedoelt spelers die de merge ticket hebben gebruikt? Ben bang dat je er weinig aan kan doen ;)

    Thanks Syrabi <3