Discussiedraadje merge 2020

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Ik kan me ook echt niet voorstellen dat een account waar nog een boel gekochte DM op staat. Waar 100'en uren en euro's in geïnvesteerd zijn afgelopen 20 maanden zomaar verwijderd is.

    Die 1 MB aan data die je daarmee bespaart als host is toch verwaarloosbaar. Ik verloor 10 miljard vloot een paar maand terug. Ik ben hier actief sinds 2006. Na een crash ben ik even een paar maand genezen.

    Wat het ook nog eens spooky maakt, gister nacht in bed had ik na 3 maand opeens ogame in mijn hoofd. Mijn inlog om 8 september 01:00 is precies een uur te laat. How big are those odds :p

    Ik hoop dat er hoogerop nog even specifiek naar mijn case kan worden gekeken. Ik vind het een rot spel, maar ben oprecht van slag dat het zomaar weg is.

    @Syrabi
  • rcthans wrote:

    Ik kan me ook echt niet voorstellen dat een account waar nog een boel gekochte DM op staat. Waar 100'en uren en euro's in geïnvesteerd zijn afgelopen 20 maanden zomaar verwijderd is.

    Die 1 MB aan data die je daarmee bespaart als host is toch verwaarloosbaar. Ik verloor 10 miljard vloot een paar maand terug. Ik ben hier actief sinds 2006. Na een crash ben ik even een paar maand genezen.

    Wat het ook nog eens spooky maakt, gister nacht in bed had ik na 3 maand opeens ogame in mijn hoofd. Mijn inlog om 8 september 01:00 is precies een uur te laat. How big are those odds :P

    Ik hoop dat er hoogerop nog even specifiek naar mijn case kan worden gekeken. Ik vind het een rot spel, maar ben oprecht van slag dat het zomaar weg is.

    @Syrabi
    @ReWinD heb wss wel tips voor je hoe je hoger op kan gaan :D
    SrG
  • Syrabi wrote:

    De spelers die zijn gemerged naar universa waar dat niet zou moeten kunnen, worden per geval bekeken. Ze krijgen dan hun DM van dat ticket vergoedt. Ik ga er alleen niet vanuit dat die spelers zelf een ticket gaan sturen, dus mocht je er zeker van zijn dat een speler niet in jouw uni zou moeten kunnen zitten, stuur dan even een ticket. Wij kijken er graag naar.


    Dus dit mag dan wel ofzo? Heel RoT is in Japetus terechtgekomen (waaronder een GO/GA whatever, Ash Ketchup aka HT)
    Kan zijn dat HT er niet meer op speelt, mij niet gelaten, maar ze komen wel met 5 (staat er nog eentje onder) van RoT in de top 5.
    Zal dan ook maar een ticket aanmaken zeker? Ik ben ook naar Zaga teruggeflikkerd omdat ik in de top 20(!) was terechtgekomen.
  • @Trucker
    Zoals ik het begrepen heb, mochten spelers uit exodusuni's alleen mergen naar doeluni's waarbij ze niet in de top 20 vielen. Zouden ze in alle uni's binnen de top 20 vallen, dan zou dat betekenen dat ze uberhaubt niet mochten mergen. Dat kan natuurlijk niet. En dus, als ze binnen de top 20 van alle doelunis vielen, dan zouden ze dus ook alle doeluni's mogen kiezen.
    Game Admin
    syrabi@ogame.nl
  • Trucker wrote:

    Syrabi wrote:

    De spelers die zijn gemerged naar universa waar dat niet zou moeten kunnen, worden per geval bekeken. Ze krijgen dan hun DM van dat ticket vergoedt. Ik ga er alleen niet vanuit dat die spelers zelf een ticket gaan sturen, dus mocht je er zeker van zijn dat een speler niet in jouw uni zou moeten kunnen zitten, stuur dan even een ticket. Wij kijken er graag naar.

    Dus dit mag dan wel ofzo? Heel RoT is in Japetus terechtgekomen (waaronder een GO/GA whatever, Ash Ketchup aka HT)
    Kan zijn dat HT er niet meer op speelt, mij niet gelaten, maar ze komen wel met 5 (staat er nog eentje onder) van RoT in de top 5.
    Zal dan ook maar een ticket aanmaken zeker? Ik ben ook naar Zaga teruggeflikkerd omdat ik in de top 20(!) was terechtgekomen.


    Om syrabi in post boven me aan te vullen

    voor de honderste keer,

    De geforceerde merge; dus verplichte merge, je weet wel, die zonder het merge/transfer item;
    had geen top 20 regel;

    Alleen de merge/transfer items hebben die top 20 regel. Of athans, hadden ze moeten hebben.

    :love: Thanks Syrabi
  • Nou, het verplaatsingsitem deed niet wat het had moeten doen.
    Het had wereldwijd moeten checken of iemand waar dan ook ter wereld binnen de top 20 viel. Als dat zo was, kwamen alléén die opties naar voren.
    Maar dat was dus niet hoe de praktijk werkte. Er werd alleen naar NL gekeken. En als je in NL overal binnen de top 20 viel, kon je dus alle uni's kiezen.

    Toen dat bekend was, is het verplaatsingsitem uit de handel gehaald om meer schade te voorkomen.
    Game Admin
    syrabi@ogame.nl
  • ach er is wel meer mis in uni3 nu

    spookbericht........ heb niet geruimd enkel geplaatst..


    Schoonmaak rapport voor puin op [******].
    09.09.2020 19:04:46
    Van: Vloot
    Jouw Ruimer (***** schepen) hebben een totale bergingscapaciteit van
    ********. In het bestemmingsveld [*******], zweven 0 metaal en
    2.500 kristal in de ruimte. Je hebt 0 metaal en 625 kristal opgehaald.
    {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
  • Syrabi wrote:

    Nou, het verplaatsingsitem deed niet wat het had moeten doen.
    Het had wereldwijd moeten checken of iemand waar dan ook ter wereld binnen de top 20 viel. Als dat zo was, kwamen alléén die opties naar voren.
    Maar dat was dus niet hoe de praktijk werkte. Er werd alleen naar NL gekeken. En als je in NL overal binnen de top 20 viel, kon je dus alle uni's kiezen.

    Toen dat bekend was, is het verplaatsingsitem uit de handel gehaald om meer schade te voorkomen.
    Is er nu meer duidelijk over het feit of ze na herwerking terug verkocht gaan worden?
    Zit nu namelijk (zoals vele anderen denk ik) vast in een uni waarvan ik de specs niet echt geweldig vind..
  • Ruimtevaarder wrote:

    Syrabi wrote:

    Nou, het verplaatsingsitem deed niet wat het had moeten doen.
    Het had wereldwijd moeten checken of iemand waar dan ook ter wereld binnen de top 20 viel. Als dat zo was, kwamen alléén die opties naar voren.
    Maar dat was dus niet hoe de praktijk werkte. Er werd alleen naar NL gekeken. En als je in NL overal binnen de top 20 viel, kon je dus alle uni's kiezen.

    Toen dat bekend was, is het verplaatsingsitem uit de handel gehaald om meer schade te voorkomen.
    Is er nu meer duidelijk over het feit of ze na herwerking terug verkocht gaan worden?Zit nu namelijk (zoals vele anderen denk ik) vast in een uni waarvan ik de specs niet echt geweldig vind..
    Maak een ticket aan. Misschien kan de coma wat voor je betekenen.
  • ressiv wrote:

    ach er is wel meer mis in uni3 nu

    spookbericht........ heb niet geruimd enkel geplaatst..


    Schoonmaak rapport voor puin op [******].
    09.09.2020 19:04:46
    Van: Vloot
    Jouw Ruimer (***** schepen) hebben een totale bergingscapaciteit van
    ********. In het bestemmingsveld [*******], zweven 0 metaal en
    2.500 kristal in de ruimte. Je hebt 0 metaal en 625 kristal opgehaald.

    Je hebt gewoon een spionagemissie op je locatie gekregen en daarin pakken je ruimers automatisch een deel van het puin.

    Ruimtevaarder wrote:

    Syrabi wrote:

    Nou, het verplaatsingsitem deed niet wat het had moeten doen.
    Het had wereldwijd moeten checken of iemand waar dan ook ter wereld binnen de top 20 viel. Als dat zo was, kwamen alléén die opties naar voren.
    Maar dat was dus niet hoe de praktijk werkte. Er werd alleen naar NL gekeken. En als je in NL overal binnen de top 20 viel, kon je dus alle uni's kiezen.

    Toen dat bekend was, is het verplaatsingsitem uit de handel gehaald om meer schade te voorkomen.
    Is er nu meer duidelijk over het feit of ze na herwerking terug verkocht gaan worden?Zit nu namelijk (zoals vele anderen denk ik) vast in een uni waarvan ik de specs niet echt geweldig vind..

    Polls voor de specs gaan nog komen, zoals het reeds een aantal keren gemeld is. Enkel zal dit niet direct gebeuren en is het vermoedelijk wachten na de gehele merge wereldwijd.