Discussiedraadje merge 2020

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Correct, zodra we ons aanmelden om teamler te worden, weten we waar we aan beginnen. Je hebt dan ook antwoord gekregen op de vragen die je stelde. De antwoorden staan je echter niet aan (maar dat wist je al toen je de vragen ging stellen) en vervolgens ga je verder om je gelijk proberen te halen bij personen die daar niet over gaan. In dat geval weet jij ook waar je aan begonnen bent. Inmiddels loop je al een tijdje mee en vraag je gewoon naar de bekende weg.

    Dat gezegd hebbende wil ik het topic graag weer terugbrengen op het, inmiddels tamelijk brede, onderwerp van de merge. De vragen over de tickets vallen binnen dat topic, de suggestie dat teamlers die het ergens niet mee eens zijn kunnen opstappen wijkt er een beetje van af.
    Met betrekking tot de originele vragen omtrent de tokens had ik al het antwoord al gegeven en daarbij aangegeven dat dit vanuit GF komt en dus niet een beslissing vanuit het .nl team.
    Indien iets nieuws te melden is ten aanzien van de merge of tokens, zal dat hier of indien nodig in een separaat topic gedeeld worden.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Lord wrote:

    Correct, zodra we ons aanmelden om teamler te worden, weten we waar we aan beginnen. Je hebt dan ook antwoord gekregen op de vragen die je stelde. De antwoorden staan je echter niet aan (maar dat wist je al toen je de vragen ging stellen) en vervolgens ga je verder om je gelijk proberen te halen bij personen die daar niet over gaan. In dat geval weet jij ook waar je aan begonnen bent. Inmiddels loop je al een tijdje mee en vraag je gewoon naar de bekende weg.

    Dat gezegd hebbende wil ik het topic graag weer terugbrengen op het, inmiddels tamelijk brede, onderwerp van de merge. De vragen over de tickets vallen binnen dat topic, de suggestie dat teamlers die het ergens niet mee eens zijn kunnen opstappen wijkt er een beetje van af.
    Met betrekking tot de originele vragen omtrent de tokens had ik al het antwoord al gegeven en daarbij aangegeven dat dit vanuit GF komt en dus niet een beslissing vanuit het .nl team.
    Indien iets nieuws te melden is ten aanzien van de merge of tokens, zal dat hier of indien nodig in een separaat topic gedeeld worden.
    dus zouden jullie met de vuist hamer bij gf moeten slaan op hen toetsenbord om ze daar even wakker te maken maar dat doen julie ook niet en als ik er meer spellers bij laat komen dat hen wel kennen merge en wij niet om dat die token de shop uit is dan gaan jullie wel wat doen om dat ik het van jullie teamlers niet kan winnen blijkt wel duidelijk uit je reactie dus spelers die hier ook de dupe van zijn kom maar op dan gaan we met ze alle rellen! om antwoord van hier boven even wakker worden lord

    en je doet dit allemaal vrijwillig! dat weten we een politie agent doet zijn job ook vrijwillig om zijn leven op spel te zetten als het dan lastig voor jullie word moet je ook niet gaan janken we doen het maar vrijwillig want dat is iets wat je je zelf heb aangedaan voor je er voor koos wist je wat je kon verwachten!dus zou door blijven gaan zoals jullie van mij willen
    SrG
  • BeLikeMe wrote:

    Lord wrote:

    Correct, zodra we ons aanmelden om teamler te worden, weten we waar we aan beginnen. Je hebt dan ook antwoord gekregen op de vragen die je stelde. De antwoorden staan je echter niet aan (maar dat wist je al toen je de vragen ging stellen) en vervolgens ga je verder om je gelijk proberen te halen bij personen die daar niet over gaan. In dat geval weet jij ook waar je aan begonnen bent. Inmiddels loop je al een tijdje mee en vraag je gewoon naar de bekende weg.

    Dat gezegd hebbende wil ik het topic graag weer terugbrengen op het, inmiddels tamelijk brede, onderwerp van de merge. De vragen over de tickets vallen binnen dat topic, de suggestie dat teamlers die het ergens niet mee eens zijn kunnen opstappen wijkt er een beetje van af.
    Met betrekking tot de originele vragen omtrent de tokens had ik al het antwoord al gegeven en daarbij aangegeven dat dit vanuit GF komt en dus niet een beslissing vanuit het .nl team.
    Indien iets nieuws te melden is ten aanzien van de merge of tokens, zal dat hier of indien nodig in een separaat topic gedeeld worden.
    dus zouden jullie met de vuist hamer bij gf moeten slaan op hen toetsenbord om ze daar even wakker te maken maar dat doen julie ook niet en als ik er meer spellers bij laat komen dat hen wel kennen merge en wij niet om dat die token de shop uit is dan gaan jullie wel wat doen om dat ik het van jullie teamlers niet kan winnen blijkt wel duidelijk uit je reactie dus spelers die hier ook de dupe van zijn kom maar op dan gaan we met ze alle rellen! om antwoord van hier boven even wakker worden lord
    en je doet dit allemaal vrijwillig! dat weten we een politie agent doet zijn job ook vrijwillig om zijn leven op spel te zetten als het dan lastig voor jullie word moet je ook niet gaan janken we doen het maar vrijwillig want dat is iets wat je je zelf heb aangedaan voor je er voor koos wist je wat je kon verwachten!dus zou door blijven gaan zoals jullie van mij willen
    Dude kap effe....
  • JamesCameron wrote:

    En als het je allemaal niet snel genoeg gaat kan je altijd nog wat woordjes kalken op een oud laken en dat omhoog houden voor het hoofdkantoor van GameForge. Heb speciaal voor jou het adres ff gegoogled.

    Albert-Nestler-Straße 8, Karlsruhe
    google.com/maps/place/Gameforg…m2!3d49.020023!4d8.441075

    Het is slechts 6 uurtjes rijden vanuit Den Haag. Kost je wel hele dag, maar dat zal alsnog vele malen beter werken dan het team continu te bestoken met vanalles en nog wat.
    Als het een keer genoeg is, waarom maak jij de kachel dan nog eens extra aan met dit waardeloze onzin bericht??
    Nog eens extra de boel opstokken??
    Wij weten best wel dat het team echt wel hun best doet.
    Maar om 500 k dm te spenderen kan niet iedereen zo maar ff ophoesten ( jullkie natuurlijk wel)
    Nick, maak een ticket aan dan hoeven die hypocrieten zich HIER niet in vast te bijten.
  • Bolder wrote:

    JamesCameron wrote:

    En als het je allemaal niet snel genoeg gaat kan je altijd nog wat woordjes kalken op een oud laken en dat omhoog houden voor het hoofdkantoor van GameForge. Heb speciaal voor jou het adres ff gegoogled.

    Albert-Nestler-Straße 8, Karlsruhe
    google.com/maps/place/Gameforg…m2!3d49.020023!4d8.441075

    Het is slechts 6 uurtjes rijden vanuit Den Haag. Kost je wel hele dag, maar dat zal alsnog vele malen beter werken dan het team continu te bestoken met vanalles en nog wat.
    Als het een keer genoeg is, waarom maak jij de kachel dan nog eens extra aan met dit waardeloze onzin bericht??Nog eens extra de boel opstokken??
    Wij weten best wel dat het team echt wel hun best doet.
    Maar om 500 k dm te spenderen kan niet iedereen zo maar ff ophoesten ( jullkie natuurlijk wel)
    Nick, maak een ticket aan dan hoeven die hypocrieten zich HIER niet in vast te bijten.
    Je praat nu tegen de persoon die 50 miljoen punten heeft gekregen door een duplicatie bug en dit mocht houden van het team. Geen wonder dat ie achter het team staat en iedereen die er iets over te zeggen heeft wil afbranden met op de man gespeelde flutzinnen in een poging grappig te zijn.

    Verder bedoelt BLM alleen aan te geven dat, gezien de perfecte staat van GF's communicatie en expertise, er een reële kans is dat GF het presteert eerst de tokens weer actief te maken en pas een halve dag/week later in de verkoop te zetten...wat wéér voor een oneerlijke situatie kan zorgen (dat mensen die het eerder gekocht hebben ergens heen kunnen en er anderen vast zitten). Overigens is het gewoon oneerlijk dat die tokens niet de hele merge periode actief zijn geweest, nu moesten ze eruit vanwege de incompetentie van GF zelf, ok, maar alsnog kan je niet zeggen 'had je eerder moeten mergen' James, dat is gewoon kinderachtig gelul wat nergens op slaat, dus gedraag je een keer als een vent en doe eens fatsoenlijk. De eerlijkste optie zou zijn om de tokens weer in te leveren en DM terug te storten op het account. Dat zorgt weer voor een gelijke speelveld.

    Het enige wat spelers verdienen is een officieel bericht van GF dat ze hun excuses aanbieden en evt een kleine vergoeding (weekje 50% korting DM oid, of 50k DM de man, doe eens gek). Het team lijkt GF te verdedigen, wat erg gek is...ze zouden er lijnrecht tegenover moeten staan inmiddels.
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Laat ik me dan toch maar verleiden te reageren...

    - Het team heeft mijn bug naar de coma gecommuniceerd en heeft geen enkel inhoudelijk aandeel gehad in de beslissing wel of niet de bootjes/punten in te leveren.
    - Als je denkt dat ik het op de man speel moet je nog maar eens terug lezen. Ik dien een volwassen man met een grote mond van repliek en hou ervan om een beetje de draak te steken. Dat jij en Bolder, de tolkenvriendjes van nick, de humor er niet van inzien verbaasd mij niets.
    - Ik kan er even niet bij met mijn hoofd dat je de posts van Nick met droge ogen leest en mij durft aan te spreken op mijn fatsoen.

    Volgens mij zijn we het allemaal eens over de fuck-up van GameForge. Over de communicatie van het team kan je van alles vinden, maar die doen gewoon gratis hun best. De beste stuurlui staan aan wal ;)
    Als je een beetje de boel in de gaten houdt kan je prima lezen dat zij GameForge de les proberen te lezen, net als een boel andere communities. Het heeft alleen geen zin om keihard te schoppen in de echte wereld; je moet een beetje diplomatiek zijn als je wilt dat iemand iets voor je doet. (lees: GameForge voor de community) Dat Nick daarin zo herrie loopt de schoppen kost enkel energie van het team en werkt, zoals ik zei, averechts.
  • JamesCameron wrote:

    Laat ik me dan toch maar verleiden te reageren...

    - Het team heeft mijn bug naar de coma gecommuniceerd en heeft geen enkel inhoudelijk aandeel gehad in de beslissing wel of niet de bootjes/punten in te leveren.
    - Als je denkt dat ik het op de man speel moet je nog maar eens terug lezen. Ik dien een volwassen man met een grote mond van repliek en hou ervan om een beetje de draak te steken. Dat jij en Bolder, de tolkenvriendjes van nick, de humor er niet van inzien verbaasd mij niets.
    - Ik kan er even niet bij met mijn hoofd dat je de posts van Nick met droge ogen leest en mij durft aan te spreken op mijn fatsoen.

    Volgens mij zijn we het allemaal eens over de fuck-up van GameForge. Over de communicatie van het team kan je van alles vinden, maar die doen gewoon gratis hun best. De beste stuurlui staan aan wal ;)
    Als je een beetje de boel in de gaten houdt kan je prima lezen dat zij GameForge de les proberen te lezen, net als een boel andere communities. Het heeft alleen geen zin om keihard te schoppen in de echte wereld; je moet een beetje diplomatiek zijn als je wilt dat iemand iets voor je doet. (lees: GameForge voor de community) Dat Nick daarin zo herrie loopt de schoppen kost enkel energie van het team en werkt, zoals ik zei, averechts.
    ik heb gewoon een punt want jullie als je de token gekocht hebben kennen hem wel misbruiken en wij zitten opgesloten in uni3 eigen keuze geweest die we gemaakt hebben maat niet weten de dat die conjo ticket/token zo snel er uit gehaald zou worden dus als het voor ons er uit is dan ook voor de gene die het gekocht hebben met payback dm !!

    en hoor je mij zeggen dat het team nie hen best doet ? val ze aan om dat hen mij aanvallen dus mag ze de mond snoeren en jullie begrijpen mij niet nah dan lekker niet en lees me posten niet met je geflamm wat op die meet was je ook maar een luisterend oor van mij toen begreep je me ook dus moet je dat ook wel kennen niemand hof mijn tolk tezijn want je ken zelf de interpuctie wel plaatsen toch dokter james

    toevallig met Klapstoel

    JamesCameron wrote:

    Ik was een van de eerste die begon met expo en de informatie deelde met ally leden. Helaas houden mijn ally leden niet zo van delen, zo is te zien in de top 10 van zaga, en zo blijkt ook uit de salty reactie van simba weken na dato en nadat hij alle grondstoffen van die bug zich eigen heeft gemaakt! Over graaien en binnen harken gesproken ...

    Na een sprong was door een bug mijn expeditievloot verdubbeld. Ik heb dit direct gemeld aan de GO en GA waardoor voor GFs doen in no-time een bug-fix is uitgevoerd. Gezien mijn cheat-vrije historie en het snel melden van de bug mocht ik het houden. Helaas kunnen mijn ally leden dat niet allemaal zeggen.... ;(
    SrG

    The post was edited 2 times, last by BeLikeMe ().

  • JamesCameron wrote:

    Laat ik me dan toch maar verleiden te reageren...

    - Het team heeft mijn bug naar de coma gecommuniceerd en heeft geen enkel inhoudelijk aandeel gehad in de beslissing wel of niet de bootjes/punten in te leveren.
    - Als je denkt dat ik het op de man speel moet je nog maar eens terug lezen. Ik dien een volwassen man met een grote mond van repliek en hou ervan om een beetje de draak te steken. Dat jij en Bolder, de tolkenvriendjes van nick, de humor er niet van inzien verbaasd mij niets.
    - Ik kan er even niet bij met mijn hoofd dat je de posts van Nick met droge ogen leest en mij durft aan te spreken op mijn fatsoen.

    Volgens mij zijn we het allemaal eens over de fuck-up van GameForge. Over de communicatie van het team kan je van alles vinden, maar die doen gewoon gratis hun best. De beste stuurlui staan aan wal ;)
    Als je een beetje de boel in de gaten houdt kan je prima lezen dat zij GameForge de les proberen te lezen, net als een boel andere communities. Het heeft alleen geen zin om keihard te schoppen in de echte wereld; je moet een beetje diplomatiek zijn als je wilt dat iemand iets voor je doet. (lees: GameForge voor de community) Dat Nick daarin zo herrie loopt de schoppen kost enkel energie van het team en werkt, zoals ik zei, averechts.
    Geen inhoudelijk aandeel, mogelijk speelt wat vriendjespolitiek niet mee wil je zeggen?.. Kom op zeg, hoe duidelijk wil je het hebben. Je kan wat zeggen over stuurlui, maar elke teamler die deze beslissing steunt en de coma die deze beslissing maakt zijn niet geschikt voor hun functie. 't zou wat zijn als je favoriete voetbalclub verliest omdat een tegendoelpunt op het scorebord verdubbeld word en de scheids beslist dat we het maar zo laten...kom op zeg. Ik ben benieuwd hoe lang die scheids nog z'n functie mag uitvoeren... En het maakt dan niet uit wie aan wal staat, ik ben het met ze eens, dit kan gewoon niet goedgepraat worden.

    't zou ook leuk zijn als het team wat transparanter zou zijn en het gesprek tussen het team en coma openbaar maakt. Dan kan iedereen zien hoe het geregeld is en wie het geregeld heeft. Waarom zou het team dat niet willen? Alles opengooien, geen gedoe achter de schermen meer.

    En leuk voor je dat je je eigen humor leuk vind. De stuurlui hier vinden het meh.

    Overigens wat blm doet moet hij weten, ik spreek jou aan. Je denkt zoveel van jezelf, gedraag je er dan ook naar. Grapje hier, steekje daar. Maar als iemand je dan bekritiseerd ga je je ineens als slachtoffer gedragen en doen alsof het allemaal grapjes zijn en dat je volwassen bent...sneue vertoning...O, en werkt dat echt zo in de echte wereld? Vertel ons meer wijze nestor!.. (lees: donder toch op man).

    En sorry hoor, na jaren van waardeloze beslissingen van GF is het misschien goed dat mensen een middelvinger op gaan steken ipv verzoeken te sturen waar ze nooit wat van terug horen of zien. Want naar deze beleefde verzoeken luisteren ze blijkbaar niet. Ze hebben 0 contact hier met de community, waar is het topic waar mensen direct vragen kunnen stellen aan GF en waar we ook binnen een paar dagen reactie krijgen? Of een wat informele topic waar vragen worden gesteld aan de community zodat ze feedback kunnen krijgen direct van de spelers, en niet via het team? Niets. Wat is het percentage officiële verzoeken van de community, gecommuniceerd via het team, die GF heeft gekregen waar ze daadwerkelijk iets mee hebben gedaan? Kan iemand dat uitzoeken? En waar ligt de bal nu met de merge? Want ze gaan ermee bezig maar hoe lang denken ze nog bezig te zijn? Wat gaan ze dan doen? Waarom kan het gewoon niet wat duidelijker? Het begon al met de aankondiging van de merge, dat konden ze ook wel een paar week eerder doen...De hele merge is nu een aanfluiting, laten we hopen dat ze snel met goed nieuws komen...voor iedereen.
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • JamesCameron wrote:

    Dat jij en Bolder, de tolkenvriendjes van nick, de humor er niet van inzien verbaasd mij niets.
    - Ik kan er even niet bij met mijn hoofd dat je de posts van Nick met droge ogen leest en mij durft aan te spreken op mijn fatsoen.
    Comment van een oeverloze arrogante speler.
    Vriendschap is iets wat je verdient, niet wat je krijgt!!
    De uiteenzetting van Zaphod is tenminste nuttig, zeker de vraag naar meer transparantie tegenover de spelers, top idee!!
    Verder hoop ik dan dat je veel post van Nick leest, heb je tenminste nog een beetje lol in je leven.
    De problemen door de merge zijn wel erg lastig..
    Misschien een topic, aangemaakt door het team en dan idd de conversatie over dit probleem openbaar maken??
  • Stuurlui.. haha, meer en boomstam in de zee die naar de kant wilt, maar geen ledematen heeft om mee te zwemmen.

    Nick, kap gewoon met je aggresieve domme gedrag. Je komt met en punt wat je stom vindt, fair enough, maar dat betekend niet dat iedereen dat de wereld dat gelijk voor je oplost. Hoezo zeg jij dat het team had met de vuisten op tafel moet slaan bij GF, wie weet kloppen ze daar al vaak genoeg aan de deur. Anders ga je er zelf een keer langs? Je hebt het adres al gekregen volgens mij.

    Ze zijn echt wel bezig met alle problemen die er nu zijn rondom de merge, zowel het team als GF.


    Ik wacht na je reactie wel even af tot Zaph je reactie herhaalt in het nederlands.
  • oh my god,
    het nutteloze discussies worden nog steeds gevoerd.
    dames misschien moeten jullie even een hotel kamer nemen en een weekendje gaan shoppen met elkaar.
    praat en desnoods verwennen jullie elkaar met een massage.
    geen leven ofzo?

    jij dit jij zus jij zo pfffff verwijten naar elkaar maken pffff grow up ladies
  • Bolder wrote:

    Plofkop wrote:

    Ik wacht na je reactie wel even af tot Zaph je reactie herhaalt in het nederlands.
    Droeftoeter.. maatje van james..Niet iedereen is zo hoog begaafd als jij plofkop, mss kun je daar wat rekening mee houden en niet iemand meteen genadeloos afschieten.
    Verder wacht ik op het team om iets zinnigs te zeggen over de problemen.
    Inhoudelijk voegen deze twee heren boven ons niets toe Bolder, op 1 zin van plofkop na...logisch dat GF bezig is met de problemen...alleen houd iedereen die erbij betrokken is op de hoogte, dat is het punt. 8o En je eerste zin slaat de spijker op z'n plofkop. ;)

    Barney is dan de enige die compleet offtopic aan het lullen is om één van z'n maatjes te verdedigen...als je niets toe te voegen hebt doe dan je mond houden ipv onnodig stoken en een spam post maken. :*
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Bolder wrote:

    Plofkop wrote:

    Ik wacht na je reactie wel even af tot Zaph je reactie herhaalt in het nederlands.
    Droeftoeter.. maatje van james..Niet iedereen is zo hoog begaafd als jij plofkop, mss kun je daar wat rekening mee houden en niet iemand meteen genadeloos afschieten.Verder wacht ik op het team om iets zinnigs te zeggen over de problemen.
    Inhoudelijk voegen deze twee heren boven ons niets toe Bolder, op 1 zin van plofkop na...logisch dat GF bezig is met de problemen...alleen houd iedereen die erbij betrokken is op de hoogte, dat is het punt. 8o En je eerste zin slaat de spijker op z'n plofkop. ;)
    Barney is dan de enige die compleet offtopic aan het lullen is om één van z'n maatjes te verdedigen...als je niets toe te voegen hebt doe dan je mond houden ipv onnodig stoken en een spam post maken. :*
    oh ik stook? en spam? en als je is goed lees zappie dan lees je dat is niet off topic is.
    dat jij denk dat ik ze verdedig dat geef echt jou niveau aan en dat is laag blijkbaar.
    ik verdedig niemand en vind dat onnodige spam van jullie nergens op slaan.
    dat is wat er gezegd word, blijkbaar kan jij het verschil niet zien. maar dat heet inzicht hebben.
    waarschijnlijk bedoel je dat ik me mond moet houden maar dan vraag ik me af who the f*** do you think you are?
    jij bent zowiezo niet in staat me mond dicht te laten houden.
    ik stook niet want beide kampen zijn nu gewoon nutteloos aan het discussieren.
    ga maar lekker gamen plaats van praten want dat gaat je gewoon niet goed af.
  • Ik stem voor dat we bij de volgende merge over 2 jaar als laatste land mergen.
    Dan krijg je ook wel gezeik "waarom wij als laatste" maar dat is denk ik toch wat beter dan proeftuin land voor GF te zijn.

    En regel een fix voor die merge verdubbelaar van je account want al die Trollers hebben er 300 milj aan acca punten gratis bijgekregen. Bij de vorige merge kreeg Flugel25 er al 100 milj bij maar nu nog meer.

    zucht.
    Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
  • Bolder wrote:

    Plofkop wrote:

    Ik wacht na je reactie wel even af tot Zaph je reactie herhaalt in het nederlands.
    Droeftoeter.. maatje van james..Niet iedereen is zo hoog begaafd als jij plofkop, mss kun je daar wat rekening mee houden en niet iemand meteen genadeloos afschieten.
    Verder wacht ik op het team om iets zinnigs te zeggen over de problemen.
    Wat heeft het er nou me te maken met wie ik wel eens contact heb en met wie niet? Toen James en ik juist op elkaar aan het jagen waren was ik het ook niet eens met Nick hoor.

    Mijn hoogbegaafdheid daargelaten, zien jullie nou zelf echt niet in dat het 0 zin heeft om er met 2 gestrekte benen in te vliegen keer op keer?

    Veder wil ik je gaag verwijzen naar het vorige bericht van Lord aangezien er al antwoord is gegeven.