Discussiedraadje merge 2020

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Syrabi wrote:

    De servers die geen onderdeel van de merge zijn of die een doeluni zijn, zullen hun verplaatsingsvoorwerp geactiveerd krijgen op dinsdag 1 september 2020. Met dit voorwerp kunnen de spelers van ogame.nl, welke onderdeel zijn van de doeluni's, een ticket kopen in de winkel en verplaatsen naar andere doeluni's. Zelfs naar die van andere landen.

    Zoals het gecommuniceerd is, kunnen de spelers van uni 3 dus ook verhuizen.

    Gemini zal in principe samenvoegen met uni 3. Maar zou je niet aan die voorwaarden voldoen, dan kan er ook gemerged worden naar Zagadra.
    Game Admin
    syrabi@ogame.nl
  • Dat ik hiervoor voor het eerst in maanden moet inloggen op mijn forum acc.

    Een .. merge, desondanks dat ik ondetussen een van de grootste accs in nl heb zal dit gewoon simpel weg het moment worden om te stoppen. Zoals altijd zal dit een tijdelijke uplift in cash voor GF zijn maar op de lange termijn 3/4 stopt. Daarnaast wat een onzin deze server settings. Ik mag hopen dat er feedback vanuit het team is geweest en zoals altijd dit aan de kant is geschoven.

    man man man wat onzin dit. Ik wens de mensen die doorgaan nog plezier voor de aankomende tijd en daarna veel plezier met de sleur van ogame die doorgaat.

    Edit, was leuk gewest tdr maar tijd en zin enzo. We weten wat voor spel we spelen en laten we eerlijk zijn is het de tijdsinvestering nog waard?

    ReWinD wrote:

    Dit word interessant.

    Eens kijken of de grote powers van uni 3, pega en gemini samen komen voor de grootse battle royale ooit:P.
  • Syrabi wrote:

    Syrabi wrote:

    De servers die geen onderdeel van de merge zijn of die een doeluni zijn, zullen hun verplaatsingsvoorwerp geactiveerd krijgen op dinsdag 1 september 2020. Met dit voorwerp kunnen de spelers van ogame.nl, welke onderdeel zijn van de doeluni's, een ticket kopen in de winkel en verplaatsen naar andere doeluni's. Zelfs naar die van andere landen.
    Zoals het gecommuniceerd is, kunnen de spelers van uni 3 dus ook verhuizen.

    Gemini zal in principe samenvoegen met uni 3. Maar zou je niet aan die voorwaarden voldoen, dan kan er ook gemerged worden naar Zagadra.
    @LoneRanger
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
  • LoneRanger wrote:

    Independence wrote:

    Deimos blijft bestaan als enkel uni, omdat deze als enige geen AGs heeft @LoneRanger
    Daar was ik al bang voor, maar jammer dat er ook niet naar “gemerged” kan worden.. het kan wel iets meer activiteit gebruiken....
    @someone en @fearlessz krent als ik ben ga ik niet betalen om naar een andere uni te gaan :D
    Uiteraard niet, zou ik zelf ook niet doen.
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
  • Die top 20 regel vind ik een beetje frappant.
    Ik zou zeggen dat het goed is voor uni's die zeer oud en zijn, en veel spelers hebben.
    Maar als je bijvoorbeeld naar zagadra zou willen gaan, dan mag je maar 50 mil punten hebben.

    Hoge spelers komen met de uitzondering dat ze overal naar toe mogen gaan (als ik het goed lees). Omdat ze al zo groot zijn, maar gemiddelde spelers worden geforceerd om naar een uni te gaan waar ze misschien helemaal niet naar toe willen gaan.

    Lees ik het zo goed?
  • Independence wrote:

    Jillian wrote:

    even de belangrijkste vraag van de dag


    Heeft japetus nog een handelaar of wordt ik gedwongen om naar een uni te mergen zonder handelaar?

    want als dat het geval is dan is er stront aan de knikker en gaan er boze telefoontjes komen enzo.
    als de uni waar je naar toe merged nog handelaar heeft, geen probleem toch? Als die uni het niet heeft...... :p


    bedankt voor het niet begrijpend lezen EN niet beantwoorden van mijn vraag.

    kunnen we dit behandelen als spam? thanks

    :love: Thanks Syrabi
  • Knigge wrote:

    Dat ik hiervoor voor het eerst in maanden moet inloggen op mijn forum acc.

    Een .. merge, desondanks dat ik ondetussen een van de grootste accs in nl heb zal dit gewoon simpel weg het moment worden om te stoppen. Zoals altijd zal dit een tijdelijke uplift in cash voor GF zijn maar op de lange termijn 3/4 stopt. Daarnaast wat een onzin deze server settings. Ik mag hopen dat er feedback vanuit het team is geweest en zoals altijd dit aan de kant is geschoven.
    De server settings zijn redelijk "neutraal" omdat we daar al een plan voor hebben. We waren bezig om een nieuwe ronde voor het aanpassen van specs per universum te lanceren toen het nieuws voor een nieuwe merge ter sprake kwam. We hebben toen de nieuwe specs (even) in de koelkast gezet, want waarom nieuwe specs introduceren vlak voor een merge. Helaas hebben we nog maanden moeten wachten op de uiteindelijke lancering en komt de merge nu alsnog als een verassing. Het plan om de universum specs na de merge uit de koelkast te halen bestaat echter nog steeds.
    Dus de specs kunnen nu weinig bijzonder lijken, maar als de merge straks klaar is, willen we alle spelers in de universa op dat moment de kans geven mee te stemmen in de specs voor dat universum.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • Knigge wrote:

    Dat ik hiervoor voor het eerst in maanden moet inloggen op mijn forum acc.

    Een .. merge, desondanks dat ik ondetussen een van de grootste accs in nl heb zal dit gewoon simpel weg het moment worden om te stoppen. Zoals altijd zal dit een tijdelijke uplift in cash voor GF zijn maar op de lange termijn 3/4 stopt. Daarnaast wat een onzin deze server settings. Ik mag hopen dat er feedback vanuit het team is geweest en zoals altijd dit aan de kant is geschoven.

    man man man wat onzin dit. Ik wens de mensen die doorgaan nog plezier voor de aankomende tijd en daarna veel plezier met de sleur van ogame die doorgaat.

    Edit, was leuk gewest tdr maar tijd en zin enzo. We weten wat voor spel we spelen en laten we eerlijk zijn is het de tijdsinvestering nog waard?

    ReWinD wrote:

    Dit word interessant.

    Eens kijken of de grote powers van uni 3, pega en gemini samen komen voor de grootse battle royale ooit:P.

    wanneer het gevaarlijk word dan rennen de grote jongens weg :D heb team troll(fluggel) allang bewezen in de andere uni's suc6 irl :D
    SrG