Waarom worden .nl spelers niet langer ingelicht over updates?

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Waarom worden .nl spelers niet langer ingelicht over updates?

      Hey iedereen,

      Ik stel me de vraag waarom het OGame.nl team niet langer de moeite neemt om de .nl spelers in te lichten over updates en dergelijke? Ook nu weer wordt er bij de aankondiging van de update morgen weer geschuild achter "Voor ons is dit ook nieuw en we hebben niet meer informatie dan wat ik je hier vertel. Het is voor ons allemaal een verrassing en moeten dus afwachten wat het word.".

      Hoe kan het dan dat op het .en board een gedetailleerde uitleg te lezen valt over deze update? (Zie board.en.ogame.gameforge.com/i…ostID=7111089#post7111089)

      Ik snap dat het misschien moeilijk is om telkens alles naar het nederlands te vertalen maar een simpele verwijzing naar de post op het .en board was ook gewoon mogelijk geweest volgens mij?

      Begrijp me niet verkeerd ik verwijt het team hier niets mee mogelijks hebben die ook hun redenen om geen verdere uitleg te posten maar ik denk dat het voor iedereen fijner zou zijn als we gewoon ingelicht kunnen worden over updates zoals spelers van andere communities?


      Trots lid & medeoprichter van de board alliantie Trollen voor Kuikens [TvK]
    • Dat kan ik je wel uitleggen. Om wat jij daar ziet is voor mij ook nieuw. Wij als admins krijgen alle info via een board van GF. Deze info was daar niet zo uitgebreid. Als wij die info niet krijgen van GF kunnen wij dat ook niet posten. Ook krijgen wij te horen wat wij mogen posten en wat niet. Als ze ons vertellen niet te posten doen wij dat ook niet als ze dat vervolgens wel op org doen maar ons niet informeren ja dan loopt het ook mis.

      Dit zijn voorbeelden wat er gebeurt zijn. Wij doen echt onze best jullie alle info en updates te geven wat we jullie moeten geven. Maar zijn daar wel afhankelijk af van GF. En ik baal er oprecht van dat ik nu deze info zie die voor ons nog niet bekend was.
      Ex Admin Ogame.nl
    • mss tijd voor de GO's om GF es voor het blok te zetten ????
      het zal nu wel duidelijk zijn dat GF jullie knap aan het misbruiken zijn...de vrijwilligers zorgen voor de inkomsten en het opvangen van de shit die GF veroorzaakt door onvermogen in het uitvoeren van een degelijk spelbeleid...getuige de tragiek van een simpele migratie van een paar uni's ....
      gwoon staken en het probleem bij de top leggen!!!!!!
      {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
    • Ja wij als spelers klagen wel over GF . Maar inderdaad de staff die wij zeer waarderen is wel heel erg de klos en zover ik begrepen heb is communicatie met GF uiterst minimaal .
      Als jullie een punt willen maken naar GF sta ik achter jullie ook als dat tijdelijk invloed heeft op het spel.
    • BeLikeMe wrote:

      gewoon staken loll nah gf zoek van zelf wel weer van die dombo's die dit op zich nemen weet al presies wie op de voorste rij staat dat is ht
      om het spel nog meer te verneuken !!

      dat heb gf zich zelf al aan gedaan dus geef ht geen ongelijk :D

      Kan je mijn naam niet zo in de wilde weg gooien? Je hebt niks zinnigs te zeggen...
    • gambit wrote:

      Ja foei BLM beetje respect tonen naar elkaar mag ook wel, als je na
      zo'n tijd nog niet snapt dat de vrijwilligers ook afhankelijk zijn van de info
      die ze krijgen van gf dan de volgende keer eerst nog maar eens tot 10 tellen.
      Jij begrijpt t.
      Het leven als teamler is lastig. We willen het voor een ieders zo leuk en makkelijk mogelijk maken. Dit geldt ook als doorgeefluik van GF. Zodra wij wat weten geven we het asap door. Het kan zijn dat we natuurlijk aan het bier zitten terwijl er ineens een update is etc. Dan ligt mijn prioriteit toch even bij het bier! :P
      We zijn mensen die hun vrije tijd hierin steken om het een leuk geheel te maken en houden. ;)

      Thanks Syrabi <3
    • Bolder wrote:

      .....
      .......

      Independence wrote:

      We zijn mensen die hun vrije tijd hierin steken om het een leuk geheel te maken en houden
      Wij begrijpen het allemaal, maar was het niet beter geweest de topic starter een warn te geven en het meteen te verwijderen?Tenslotte is het een verkapte aanval op het team.
      Er staat een klein detail dat hij het niet als aanval bedoeld maar echt als vraag. Om dan bijv meer uit de .org forum te trekken. ;)

      Thanks Syrabi <3