[TOT: 99.275.800.000] Ash Ketchup [RoT] vs. Dobby [UFL] (A: 7.168.434.000, V: 92.107.366.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 99.275.800.000] Ash Ketchup [RoT] vs. Dobby [UFL] (A: 7.168.434.000, V: 92.107.366.000)

      Speler kwam online na de eerste hit, uiteraard verbijsterd door het hele idee achter de merge en het direct drop en crash systeem dat dit met zich meebrengt. Ik kan me erin vinden dat dit nog een staartje moet krijgen, want het is ronduit belachelijk dat je direct kunt mergen en actief kunt spelen. Puin verscheen op plek 16, dus ongeveer een tijd uit mijn duim gezogen en vliegen. Ik weet dat ik er niet dicht op zat, maar ik vloot gewoon en begon een beetje te pm-en met Dobby. Ik vroeg hoeveel ik er vanaf zat. Paar sec voor impact krijg ik te horen dat ik er 2 minuten vanaf zat en ik gooide dat ook op de groepsapp. Geen tijd meer gehad om te pullen en toen het tijd was, was ik ook van mening dat het niet gelukt was, maar na een 15 seconden ofzo zat er ineens gs in mijn vloot en kwam dit resultaat in mijn inbox. Achja. Dit was al het activiteit dat ik in de uni heb gedaan...
      Have fun irl Dobby



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-09-2020 22:18:06, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Ash Ketchup [RoT]
      ________________________________________________

      Bommenwerper 11.826
      Vernietiger 115.742
      Reaper 6.687
      _________________________________________

      Aanvaller Ash Ketchup [RoT]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 5.429.895
      Zwaar gevechtsschip 9.698.042
      Kruiser 127.671
      Slagschip 147.129
      Interceptor 111.213
      _________________________________________

      Verdediger Dobby [UFL]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 2
      Groot vrachtschip 4.149.819
      Licht gevechtsschip 1.199.160
      Zwaar gevechtsschip 3.749.786
      Spionagesonde 13
      Bommenwerper 32
      Reaper 6
      Pathfinder 7
      Raketlanceerder 2.040
      Kleine laser 3.430
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Ash Ketchup [RoT]
      ________________________________________________

      Bommenwerper 11.826 ( -0 )
      Vernietiger 115.742 ( -0 )
      Reaper 6.687 ( -0 )
      _________________________________________

      Aanvaller Ash Ketchup [RoT]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 3.997.061 ( -1.432.834 )
      Zwaar gevechtsschip 9.554.338 ( -143.704 )
      Kruiser 127.669 ( -2 )
      Slagschip 147.129 ( -0 )
      Interceptor 111.213 ( -0 )
      _________________________________________

      Verdediger Dobby [UFL]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      2.177.704.118 Metaal, 970.392.407 Kristal en 17.500 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 7.168.434.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 92.107.366.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 33.628.622.904 metaal en 25.812.862.597 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 3.148.114.025 eenheden gestolen.


      De aanvaller(s) hebben het puin.


      Totale samenvatting winst/verlies:

      Samenvatting aanvaller(s)
      Metaal: 30.645.561.022
      Kristal: 24.775.591.004
      Deuterium: 13.500
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 55.421.165.526 eenheden winst gemaakt.

      Samenvatting verdediger(s)
      Metaal: -53.184.219.118
      Kristal: -42.070.587.407
      Deuterium: -673.500
      De verdediger(s) hebben een totaal van 95.255.480.025 eenheden verloren.


      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Dobby heeft toch meer vloot dan dit? Of nu geen zin meer om te spelen?
      Anyway, good luck in real life Dobby. Je had me altijd in de smiezen als ik online was in Japetus. Zonde om je nu aan de andere kant van thread te zien.

      HT, prima hit! Dikke winst haal je. Er zijn dagen waarop ik minder inkomsten krijg :P
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • * k kan me erin vinden dat dit nog een staartje moet krijgen, want het is ronduit belachelijk dat je direct kunt mergen en actief kunt spelen.*

      Wel jammer dat je aangeeft dat het eigenlijk niet kan zo en het toch doet. Zeker als Teamler zou het goed gestaan hebben als je er een melding van had gemaakt bij GF als waarschuwing voor andere merges en niet koste wat het kost ergens winst uit te halen.
    • KingSolomon wrote:

      * k kan me erin vinden dat dit nog een staartje moet krijgen, want het is ronduit belachelijk dat je direct kunt mergen en actief kunt spelen.*

      Wel jammer dat je aangeeft dat het eigenlijk niet kan zo en het toch doet. Zeker als Teamler zou het goed gestaan hebben als je er een melding van had gemaakt bij GF als waarschuwing voor andere merges en niet koste wat het kost ergens winst uit te halen.
      Vanuit alle communities is aangegeven dat er een cooldown zou moeten komen op het gebruik van de merge tokens, maar men wil er niet aan. Daarmee is het dus een onderdeel van het spel en kan en mag iedereen daar gebruik van maken as is. Ik zou niet weten waarom een teamler in zijn/haar speel universum zich heiliger moet voordoen dan de Paus. Dit is wat men van het spel heeft willen maken en hoe iedereen het dus nu kan spelen.
      Dobby had misschien nog weg kunnen komen, aangezien de terugkeer tijd een gok was. Heeft dit niet gedaan, misschien vergeten... Misschien toch super strak getimed (per toeval), wie zal het zeggen.
      De slag is er en iedere speler had deze kunnen maken.

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • Er is geen regel tegen het verplaatsen van het account. Het token was opgezet om het niet mogelijk te maken op deze manier te verplaatsen, maar dat functioneert niet. Daarop besluit GF de token niet langer aan te bieden, maar houd de functie wel beschikbaar voor spelers die de token reeds in bezit hebben. Ook daarvoor geldt dat iedere speler daar gebruik (misbruik) van kan maken en dat een teamler zich daar niet anders onder hoeft te gedragen.

      "Men" vergeet dat teamlers ook gewoon spelers kunnen zijn en mogen zijn. Teamler ben je naast het speler zijn. Een redelijkerwijs voorbeeldfunctie betekend dat je je aan de regels houd, maar een teamler hoeft geen "eenvoudige winst" te laten liggen, enkel omdat hij/zij teamler is.

      Dat gezegd hebbende wil ik ook meteen de discussie in dit topic een halt toeroepen. Stel het maar ter discussie in de daarvoor bedoelde fora, mijn pm, een ticket, een mail, maar nier hier. Dank u.

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • Lord wrote:

      Er is geen regel tegen het verplaatsen van het account. Het token was opgezet om het niet mogelijk te maken op deze manier te verplaatsen, maar dat functioneert niet. Daarop besluit GF de token niet langer aan te bieden, maar houd de functie wel beschikbaar voor spelers die de token reeds in bezit hebben. Ook daarvoor geldt dat iedere speler daar gebruik (misbruik) van kan maken en dat een teamler zich daar niet anders onder hoeft te gedragen.

      "Men" vergeet dat teamlers ook gewoon spelers kunnen zijn en mogen zijn. Teamler ben je naast het speler zijn. Een redelijkerwijs voorbeeldfunctie betekend dat je je aan de regels houd, maar een teamler hoeft geen "eenvoudige winst" te laten liggen, enkel omdat hij/zij teamler is.

      Dat gezegd hebbende wil ik ook meteen de discussie in dit topic een halt toeroepen. Stel het maar ter discussie in de daarvoor bedoelde fora, mijn pm, een ticket, een mail, maar nier hier. Dank u.
      allereerst, mooie slag @HT en veel plezier met de winsten!

      nu verder op de quote, volgens mij gaat het hier om een gedwongen merge zover ik het gezien heb en heeft dit dus niets met het token systeem te maken?
      uiteraard mogen teamleden ook gewoon spelen en zou hier geen discusie over mogen zijn!

      wat ik me wel afvraag is: HT was toch GO van deze uni. is dit veranderd omdat hij hier heen moest vanwege de merge of hoe moet ik dit eigenlijk voor mij zien?
    • UltraViolet wrote:

      Lord wrote:

      Er is geen regel tegen het verplaatsen van het account. Het token was opgezet om het niet mogelijk te maken op deze manier te verplaatsen, maar dat functioneert niet. Daarop besluit GF de token niet langer aan te bieden, maar houd de functie wel beschikbaar voor spelers die de token reeds in bezit hebben. Ook daarvoor geldt dat iedere speler daar gebruik (misbruik) van kan maken en dat een teamler zich daar niet anders onder hoeft te gedragen.

      "Men" vergeet dat teamlers ook gewoon spelers kunnen zijn en mogen zijn. Teamler ben je naast het speler zijn. Een redelijkerwijs voorbeeldfunctie betekend dat je je aan de regels houd, maar een teamler hoeft geen "eenvoudige winst" te laten liggen, enkel omdat hij/zij teamler is.

      Dat gezegd hebbende wil ik ook meteen de discussie in dit topic een halt toeroepen. Stel het maar ter discussie in de daarvoor bedoelde fora, mijn pm, een ticket, een mail, maar nier hier. Dank u.
      allereerst, mooie slag @HT en veel plezier met de winsten!
      nu verder op de quote, volgens mij gaat het hier om een gedwongen merge zover ik het gezien heb en heeft dit dus niets met het token systeem te maken?
      uiteraard mogen teamleden ook gewoon spelen en zou hier geen discusie over mogen zijn!

      wat ik me wel afvraag is: HT was toch GO van deze uni. is dit veranderd omdat hij hier heen moest vanwege de merge of hoe moet ik dit eigenlijk voor mij zien?
      HAX
    • UltraViolet wrote:

      HT was toch GO van deze uni. is dit veranderd omdat hij hier heen moest vanwege de merge of hoe moet ik dit eigenlijk voor mij zien?

      Ik ben idd SGO geweest van de uni. Ik zal je ook daarbij verzekeren dat ik sowieso geen voorkennis heb gehad middels deze rechten die ik ooit had en toen de merge bekend werd gemaakt ik deze uni verder niet heb aangeraakt met mijn teamleraccount, juist om deze bullshit tegen te gaan. Ik heb net als iedereen hier de korte tijd gehad van GF om te mergen en daarmee was al direct te zien dat ik naar Japetus zou gaan. Zoals je ziet is dat oude SGO account ook gewoon inactief en staat het in ban, omdat het dan automatisch verwijderd wordt door het systeem. Slag is gewoonweg gemaakt, omdat ik aan het werk was toen iedereen kon mergen en ik dan in Ganimed mijn vloot op locatie kon leggen om dan die avond gewoonweg te mergen en meteen de oude nr1 vloot te vernietigen. Deed ik bij de vorige merge ook, dus wilde de traditie er gewoon in houden.
      Mocht je twijfels hebben, dan kun je altijd bij de Game Admins terecht. Als het enkel om de teampagina is: Teampagina moet nog een update krijgen, want de merge gooit alles op z'n kop en deze zal ook soon worden updated. Tot dan kan iedereen gewoon via support hun GO contacteren.
    • Hitsugaya Toushiro wrote:

      UltraViolet wrote:

      HT was toch GO van deze uni. is dit veranderd omdat hij hier heen moest vanwege de merge of hoe moet ik dit eigenlijk voor mij zien?
      Ik ben idd SGO geweest van de uni. Ik zal je ook daarbij verzekeren dat ik sowieso geen voorkennis heb gehad middels deze rechten die ik ooit had en toen de merge bekend werd gemaakt ik deze uni verder niet heb aangeraakt met mijn teamleraccount, juist om deze bullshit tegen te gaan. Ik heb net als iedereen hier de korte tijd gehad van GF om te mergen en daarmee was al direct te zien dat ik naar Japetus zou gaan. Zoals je ziet is dat oude SGO account ook gewoon inactief en staat het in ban, omdat het dan automatisch verwijderd wordt door het systeem. Slag is gewoonweg gemaakt, omdat ik aan het werk was toen iedereen kon mergen en ik dan in Ganimed mijn vloot op locatie kon leggen om dan die avond gewoonweg te mergen en meteen de oude nr1 vloot te vernietigen. Deed ik bij de vorige merge ook, dus wilde de traditie er gewoon in houden.
      Mocht je twijfels hebben, dan kun je altijd bij de Game Admins terecht. Als het enkel om de teampagina is: Teampagina moet nog een update krijgen, want de merge gooit alles op z'n kop en deze zal ook soon worden updated. Tot dan kan iedereen gewoon via support hun GO contacteren.
      aah duidelijk :)

      het is niet dat ik je ergens van verdenk hoor! wilde het gewoon weten hoe dat in mekaar stak.