Mag voor mij ook eentje!
Je mag zelf kiezen hoe of wat, ik laat me verrassen!
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
Jenske03 wrote:
Mag voor mij ook eentje!
Alvast bedankt!
The post was edited 1 time, last by BeLikeMe ().
Jillian wrote:
Never. Stop. Exploring in grote letters, Beetje rumag stijl. Dan Jillian als een soort handtekening er ergens onder.
Plaatje geknipt dat je alleen het meisje en de telescoop (gedeeltelijk?) in beeld hebt.
Overduidelijk een sig in stijl voor de komende jaren ogame
Syrabi wrote:
Het leek me leuk om het meisje heel ver de ruimte in te laten kijken, want Ogame, dus ik heb een mooie space gemaakt. Plaatje wat langer gemaakt, etc etc etc.
Hopelijk vind jij het ook wat
Syrabi wrote:
Van een anonieme speler kreeg ik enkele suggesties voor Jenske. Bewust net te lelijk gelaten
Syrabi wrote:
Van een anonieme speler kreeg ik enkele suggesties voor Jenske. Bewust net te lelijk gelaten
Syrabi wrote:
Syrabi wrote:
ReWinD wrote:
Hoi Syrabi,
Ik zou ook graag een sig willen hebben,
1. Het plaatje (of meerdere) die je verwerkt wil hebben.
uhdpaper.com/2019/10/ekko-true-damage-4k-51400.html
- Zijn lichaam is te groot voor de banner. Kan er geknipt worden tot de duim van zijn linkerhand?
- In de foto zie je ook dat er soort strepen door zijn lichaam gaan. Kan je dit ook rond om de foto doen?
2. Naam van het lettertype of een omschrijving van een lettertype.
- Ik heb niet echt een naam voor de letter type maar als het de zelfde soort... grit heeft als de stijl van de foto dan zou dat prettig zijn.
3. De tekst.
- Links van zijn hoofd: TheDutchRitual Rechts van zijn hoofd: ReWinD
4. Duidelijke omschrijving van alles wat je hebben wil. Wat moet er met je plaatjes gebeuren, welke kleur tekst, waar moet de tekst, etc etc etc. Gooi al je wensen hier neer en ik zal eens voor je knutselen.
- De letters wil ik graag in het paars hebben. kunnen er 1 of 2 strepen door de naam/hoofd getrokken worden?
- ik heb een kleine voorbeeld gemaakt om je een idee te geven: prnt.sc/un2z4d
5. Bijpassende avatar nodig? Let me know.
- Mijn avatar omdraaien en van het zwarte graag geel maken.
2 Guests