LoneRanger wrote:
Nee, de vrienden blijven bestaan Buko. Dat probleem zit gewoon in de marktplaats. Vrienden kunnen gewoon boten of gs met je blijven verhandelen. Als wij vrienden waren kan ik 50m metaal van je kopen voor 40m kristal, waarna jij je metaal weer terugkoopt voor 20m kristal. Dat blijft nog steeds bestaan.bassie36 wrote:
enige verandering met echte impact is idd de vermindering van gevechten met piraten/aliens in ontdekkerklasse.
mocht tijd worden, en eigenlijk is het al te laat. de pushaccounts zijn al enorm groot. de pull accounts van "vrienden" worden wel overbodig, en de "vrienden" zullen wel in vm gaan na deze verandering.
@JamesCameron thanks voor de uitleg! Vind het trouwens wel veel dat je 20x piraten moet tegenkomen voor 1 zwart gat. Betekent dus dat je maar 5% winst maakt per piraat per keer. Ik had het idee dat je meer dan 10% winst pakte per piraat.
is dat na 50% minder aliens/piraten gedaald naar -0.0219% - dus bij average geluk is dat niet meer winstgevend.
LG/KV blijft nog een klein beetje in de plus staan; let op dat dit allemaal op 0.5 deut consumptie uni's is
Als deutconsumptie 1.0 is ben je gewoon fucked, en is alleen met rips expo-en nog de moeite, mits je je wapentech op 2 hebt laten staan
Neemt niet weg dat gewoon kleine expo's puur voor de gs van expo's niet meer de moeite zijn... tis gewoon totaal niet in proportie wat we hadden.
Overigens, hoop dat er iemand ooit met een calculator komt voor generalen op expo; ik verwacht echt dat die veel effectiever gaan zijn voor piraten expo's dan de ontdekker klasse.
// edit ogtryhard.fr/exploration/ calcje voor ROI berekenen e.d. heb hierin gewoon de piraten en alien kansen gehalveerd voor bovenstaande nummers.
:love: Thanks Syrabi