Bug dagelijkse productie hoofdplaneet

    • Bug dagelijkse productie hoofdplaneet

      Hier ben ik weer, en met iets vreemds wat me al een paar keer is opgevallen.

      Mijn hoofdplaneet, zo af en toe, krijgt meer grondstoffen binnen dan hoort.
      Anderhalve dag geleden heb ik mijn grondstoffen vervoerd, gisteravond zag ik het al maar had besloten om het even af te wachten en vandaag wat calculaties te maken. Mijn hoofdplaneet heeft echt meer grondstoffen dan de rest van mijn planeten, al zijn de mijnen op hetzelfde niveau en de productie (op wat kleine deutverschillen na wegen planeet positie) overal hetzelfde. Het verschil in grondstoffen is (op die deut na dan) precies hetzelfde als gisteravond. Dus het is niet zo dat mijn hoofdplaneet letterlijk meer produceerd. Ik heb geen expo's gedaan op mijn hoofdplaneet, geen transport erheen, gewoon grondstoffen uit het niks erbij.

      Na wat calculeren ben ik erachter gekomen dat, in totaal, mijn hoofdplaneet er bij heeft:
      (Hoofdplaneet metaal, kristal of deut) - (tweede planeet metaal, kristal of deut) (verschil in deutproductie met een aparte berekening erbij calculeren)
      (Verschil / productie) = 7,76745423
      (60 / 100 * 76,745423) + 7 = 7:46

      Voor alle 3, ja alle 3, het verschil, behalve kleine verschillen in seconden hoe snel ik het op de calculator aan het typen was, staat overal gelijk aan 7:46 uur aan grondstoffen erbij uit het niks. Mijn vraag is, hoe kan dit en heeft iemand anders dit ook?