[NEW #1 AGS][TOT: 1.116.148.000] Sovereign Magellan & Vulcan vs. Elanaconda [B en B] (A: 116.677.000, V: 999.471.000)

    • [NEW #1 AGS][TOT: 1.116.148.000] Sovereign Magellan & Vulcan vs. Elanaconda [B en B] (A: 116.677.000, V: 999.471.000)

      Om maar een verhaaltje te schrijven;

      Had hem al een tijdje in't oog op dezelfde maan - rips gestuurd - maantje gepopt - vloot erachter gestuurd.

      @Elanaconda zo beter? =P

      @def gl rebuild!



      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Sovereign Magellan
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 10.001
      Licht gevechtsschip 250.000
      Zwaar gevechtsschip 29.056
      Kruiser 15.000
      Interceptor 1.463

      _________________________________________

      Aanvaller Vulcan
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 148.213
      Zwaar gevechtsschip 58.633
      Kruiser 16.082
      Slagschip 2.237
      Interceptor 3.543

      _________________________________________

      Verdediger Elanaconda [B en B]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 15.872
      Groot vrachtschip 8.552
      Licht gevechtsschip 17.033
      Zwaar gevechtsschip 5.963
      Kruiser 1.896
      Slagschip 1.371
      Kolonisatieschip 7
      Recycler 5.604
      Spionagesonde 14.043
      Bommenwerper 1.082
      Zonne-energiesatelliet 100
      Vernietiger 410
      Ster des Doods 1
      Interceptor 1.750
      Reaper 277
      Pathfinder 3.178
      Raketlanceerder 400
      Kleine laser 200
      Grote laser 75
      Gausskanon 10
      Ionkanon 50
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Sovereign Magellan
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 9.511 ( -490 )
      Licht gevechtsschip 237.214 ( -12.786 )
      Zwaar gevechtsschip 28.301 ( -755 )
      Kruiser 14.888 ( -112 )
      Interceptor 1.460 ( -3 )

      _________________________________________

      Aanvaller Vulcan
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 140.061 ( -8.152 )
      Zwaar gevechtsschip 57.129 ( -1.504 )
      Kruiser 15.939 ( -143 )
      Slagschip 2.232 ( -5 )
      Interceptor 3.538 ( -5 )

      _________________________________________

      Verdediger Elanaconda [B en B]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      40.327.375 Metaal, 34.178.243 Kristal en 6.155.097 Deuterium
      10.081.845 Metaal, 8.544.561 Kristal en 1.538.775 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 116.677.000 eenheden verloren.
      Totale schade aanvaller inclusief na-raids: 116.739.000 eenheden.

      De verdediger heeft een totaal van 999.471.000 eenheden verloren.
      Totale schade verdediger inclusief na-raids: 1.001.341.000 eenheden.

      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 297.120.400 metaal en 211.761.400 kristal.
      Extra puin door na-raids: 203.200 metaal en 81.400 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 100.825.896 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 22%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 264.803.820
      Kristal: 221.401.604
      Deuterium: 7.047.872
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 493.253.296 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -564.730.220
      Kristal: -433.996.804
      Deuterium: -103.439.872
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.102.166.896 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1

      The post was edited 2 times, last by Jenske03 ().

    • gewoon een maanplof, anders zou ik niet weten wat hij bedoeld, lekkere allie heb je, dat ze je niet eens beschermen, plof was in de nacht, aankomst vloot 18,00 uur.
      Helaas was ik op een feestje en ben in slaap gevallen op de bank erna, goulash 135 mil gestolen van me, feli
      Maar wij hadden wel wat meer actie verwacht van b&b, zo wordt het spel wel heel simpel
    • Atlas wrote:

      misschien is goulash bereid om de gestolen grondstoffen aan elanaconda te schenken, daar de hulp tussen buurman en buurman toch niet zo groot was, kan hij nog iets goed maken voor het falen van zijn allie
      Ik had er direct uitgestapt pffff
      We hebben het een en ander overweegt maar zouden toch niet genoeg vuurkracht hebben gehad voor de pay to win musketiers. Bijna 150 stelsels vliegen om te halten zodat jullie Czar Delta of iemand anders er nog bij hadden gevoegd was voor mij niet de moeite waard geweest. Veel plezier met de winst ik heb er gelukkig ook nog wat aan over gehouden.
      Hoeveel geld heb je er al ingestoken? Elke keer een planeet verplaatsen tikt aardig aan in de kosten. Maar leuk dat jullie op deze manier de uni verder afbreken. Ga dan ook niet klagen dat het spel te simpel wordt als je het voor andere onmogelijk maakt om te groeien.
    • beetje slappe reactie ghoulas....je stuurt ook zat spio's op mij af en zal mij ook niet ontzien als je de kans krijgt, ook al doe ik ook enorm mijn best om te groeien, dus ga ook niet klagen als iemand uit je ally gepakt word. niet omdat het moet, maar omdat het kan. Ik kom gerust ook nog wel aan de beurt met maar 1 maantje, dus ook bij mij is het niet moeilijk te bedenken vanaf waar ik aan het saven ben, maar dat is het spel nou eenmaal
    • renegade vesta wrote:

      beetje slappe reactie ghoulas....je stuurt ook zat spio's op mij af en zal mij ook niet ontzien als je de kans krijgt, ook al doe ik ook enorm mijn best om te groeien, dus ga ook niet klagen als iemand uit je ally gepakt word. niet omdat het moet, maar omdat het kan. Ik kom gerust ook nog wel aan de beurt met maar 1 maantje, dus ook bij mij is het niet moeilijk te bedenken vanaf waar ik aan het saven ben, maar dat is het spel nou eenmaal
      Hoezo slappe reactie? Ik spreek me uit over het feit dat ze nu al flink wat geld investeren om de uni af te breken. Moeten ze helemaal zelf weten en dat is blijkbaar ook een onderdeel van het spel. Ik zie en speel het anders. Als iemand nalatig is straf ik dat af, daar hoeft nu nog geen maan ploffing aan vooraf te gaan. Maar nogmaals dat is mijn mening.
    • volgens mij begrijp je het spel totaal niet goulash, ik ga echt geen geld uitgeven om een planeet te verplaatsen
      En sterren zijn er niet voor niets, je hebt er zelf ook zat
      Je zal het nog moeilijk krijgen met je speelwijze, daar expo piraten nu totaal niet meer opleveren mt de nieuwe update, ga weer eens ogame spelen zoals het hoort.
      Als jij en xilias hadden gehalt, weet ik niet of wij hadden kunnen vliegen, char was off
    • ben sws van mening dat je geen winst hoeft te pakken op een halt zolang je de schade van de vijand maar enorm kan verhogen, dan is het me het wel waard om mijn vloot er voor te gaan gooien. en idd, als er goed word gesaved is de enige optie op een gegeven moment om ripjes te gebruiken om toch de vloot te pakken te krijgen,
    • Ghoulas wrote:

      renegade vesta wrote:

      beetje slappe reactie ghoulas....je stuurt ook zat spio's op mij af en zal mij ook niet ontzien als je de kans krijgt, ook al doe ik ook enorm mijn best om te groeien, dus ga ook niet klagen als iemand uit je ally gepakt word. niet omdat het moet, maar omdat het kan. Ik kom gerust ook nog wel aan de beurt met maar 1 maantje, dus ook bij mij is het niet moeilijk te bedenken vanaf waar ik aan het saven ben, maar dat is het spel nou eenmaal
      Hoezo slappe reactie? Ik spreek me uit over het feit dat ze nu al flink wat geld investeren om de uni af te breken. Moeten ze helemaal zelf weten en dat is blijkbaar ook een onderdeel van het spel. Ik zie en speel het anders. Als iemand nalatig is straf ik dat af, daar hoeft nu nog geen maan ploffing aan vooraf te gaan. Maar nogmaals dat is mijn mening.

      Ik vrees dat jij gewoon nog niet het volledige arsenaal aan tactieken kent als je denkt dat er iedere keer 240k DM uitgeven wordt... (en dan 24u gewacht, lol). Idem voor het verdedigen. Als je de hele dag hebt, is er tijd zat om een verdedigingsstrategie uit te voeren. De bedreiging van een tegenaanval, alleen al, bijvoorbeeld, zou misschien een fout hebben veroorzaakt. Er schijnt ook geen (goede) poging geweest te zijn om het puin te timen.

      Elana en B&B als alliantie zijn met andere woorden "nalatig" geweest, anders was de slag er niet geweest.

      Glrb, Elana!
    • Atlas wrote:

      volgens mij begrijp je het spel totaal niet goulash, ik ga echt geen geld uitgeven om een planeet te verplaatsen
      En sterren zijn er niet voor niets, je hebt er zelf ook zat
      Je zal het nog moeilijk krijgen met je speelwijze, daar expo piraten nu totaal niet meer opleveren mt de nieuwe update, ga weer eens ogame spelen zoals het hoort.
      Als jij en xilias hadden gehalt, weet ik niet of wij hadden kunnen vliegen, char was off
      Ik snap het niet, kun je mij vertellen wat Atlas hiermee te maken heeft? Atlas is toch een andere alliantie
      Ik hou van mijn mede-n00dles. Zonder hun zou ik vriendloos zijn BF4EVAH NTB! :love:
    • Dat is inderdaad meer het verhaal, wel fijn dat je bereid bent om Gameforge nog steeds kaas op de boterham te gunnen en het verplaats maar raak voor een knaak spel speelt, jouw keuze, ik zou het niet doen.

      Maar zoals ik al zei in mij alleereerste reactie feli met de crash.

      Tevens de reactie tegen mijn ally, ik heb zelf gevraagd niet te halten, we hebben iemand in v-mode die we nodig hadden om succesvol te halten of 3-4 vloten kwijt te zijn (ja ik begrijp dat Sovereign en Vulcan dan ook veel kwijt zouden zijn). Ik was zelf nagenoeg de hele dag niet beschikbaar, vandaar ook de return pas om 18.00 uur 's avonds.
      Ik ben van mening dat mijn acccount nooit belangrijker kan zijn dan 3-4 accounts in de ally, het was mij vraag om niet te halten omdat we niet voldoende beschikbaar hadden binnen een redelijke afstand.