In dit draadje wil ik een lijst bijhouden voor deze community met de hoeveelheid vloot en verdediging een speler heeft mogen behalen.
Spelregels en verduidelijkingen:
Hoe vaak zal het updated worden?
Als uitgangspunt wil ik voor vastigheid 2 keer per maand de lijsten updaten. Mochten er veel meldingen binnenkomen, dan zal ik tussendoor ook wel het één en ander updaten.
Snel navigeren tussen de lijsten
Uni 3: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Zagadra: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Deimos: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Eridanus: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Hyperion: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Japetus: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Libra: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Merkur: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Nusakan: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Of snel naar de grootste vloot en verdediging of de hoogste gebouwen en onderzoeken voor heel OGame.nl
Spelregels en verduidelijkingen:
- Stuur mij via een pm op het forum de gegevens van je vloot en/of verdediging die je in de lijst verwerkt wilt hebben. Bevestiging middels een screenshot ( complete pagina van werf ( voor Zonne-energiesatelliet toe te voegen ) of verdediging ) of middels de api code die je mij kunt toesturen op de vlootpagina.
- Enkel informatie van je eigen account(s) kun je in de lijst laten verwerken.
- Uiteraard de ingame naam en het universum door te sturen.
- Ik zal de lijst updaten met je naam en het aantal vloot en/of verdediging die je erin wilt hebben verwerkt ( aangeven wat je wél in de lijst wilt hebben ).
- Verdediging is geldend voor 1 planeet of maan, niet over je gehele account. Uiteraard mag je de 1 miljoen raketlanceerders van planeet A gebruiken en de 1 miljoen kleine lasers van planeet B
- Mochten er meerdere spelers zijn met hetzelfde aantal schepen of verdedigingswerken, dan zullen ze samen de bragging rights delen.
- Beide Koepels en Raketten zijn bewust eruit gelaten voor de beperkte aantallen die er te maken zijn.
- Uiteraard is het zo dat vloot en verdediging iedere dag kan veranderen. Gelieve niet vol te spammen met iedere dag nieuwe aantallen. Daarnaast kunnen bij slagen vloten en def vernietigd worden. De aantallen die je hebt behaald als speler tellen mee voor de lijsten, niet wat je na een tegenvaller uiteindelijk hebt overgehouden.
Hoe vaak zal het updated worden?
Als uitgangspunt wil ik voor vastigheid 2 keer per maand de lijsten updaten. Mochten er veel meldingen binnenkomen, dan zal ik tussendoor ook wel het één en ander updaten.
Uni 3: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Zagadra: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Deimos: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Eridanus: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Hyperion: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Japetus: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Libra: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Merkur: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Nusakan: Gebouwen en Onderzoeken | Vloot en Def
Of snel naar de grootste vloot en verdediging of de hoogste gebouwen en onderzoeken voor heel OGame.nl
The post was edited 8 times, last by Hitsugaya Toushiro ().