Waarom worden er posts verwijderd?

  • fearlessz wrote:

    Gisteravond had een Bolder een aanval op Flame gemaakt.Het pull maatje van HT op marktplaats.
    Kan hier niets over zeggen natuurlijk want GF heeft dit ingevoerd dus totaal legaal.

    Ik krijg op Discord een Linkje met de slag die nu verwijderd is?
    HT post de slag en vervolgens( waarschijnlijk omdat hij zich bedacht dat menig allyleden hier wel op wilde reageren) gewoon weer verwijderd.

    Ik vind dit echt niet kunnen, dat hij maar zomaar besluit deze post te verwijderen in zijn eigen speeluni Jap.

    Word de slag alsnog geplaatst?
    Het enige waar ik mij toe geroepen voel om excuses aan te bieden is over die verwijderde post, bij deze.
    Ik heb hier inmiddels een pm over gehad.

    De rest, uit onverwachte hoek zoals blijkt dat vesta had getypt in de post is BS.
    Hij zit in ally bij Flame dus onverwachte hoek mijn hoela.

    Met hogerop in team is niets mis mee, laat dat wel duidelijk zijn.
    Blijft over dat mp abuse echt aangepakt moet worden, stijgingen gaan nergens over
    .
    Bij deze mijn laatste post hier.
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:

    The post was edited 1 time, last by fearlessz ().

  • BeLikeMe wrote:

    maar bel ook niet de politie als ik fleetje bij heb gekregen doormidels van ogame doet ht ook niet
    op 26-09-2020
    verzoek je deze link even te bekijken ! militair
    klopt geen pepernoot van nu jou verklaring boosters en dm misbruik dat kan ht allemaal zien dus graag antwoord van Game admins wat is de verklaring van deze stijging ??


    en leg ons deze stijging eens uit niet door de mp hoor !! je koopt geen 100 miljard ! via mp op 1 dag
    ik ken er Toevalig ook nog een screen bij gooie van rene(deroije)/rene degadeveste) maar op mmo ken je alles terug lezen !


    deze noodle bevind geen 3 miljard steiging perdag maar 100 miljard per wanneer meneer @Hitsugaya Toushiro wil
    en daar word niet op inegrepen en selde is met speler @renederoiij @renederoij wie is het nou ?of @renegade vestaof @viceregent flame ?
    Dit is pressies wat ik bedoel, je stelt geen vraag aan HT maar beschuldigd hem gelijk. Je kan begrijpen dat HT geen zin heeft om zijn energie hier aan te verspillen. Vooral omdat deze acties vaker uit voert om drama te veroorzaken. Wat je ook hebt toegegeven tijdens de Ogame meet op 05-02-2020. In plaats van deze comment plaatsen kan je ook een ticket/email sturen naar het team. je speelt ogame al voor een lange tijd, je weet dat dit geen zin heeft maar als nog blijf je het doen.



    fearlessz wrote:

    fearlessz wrote:

    Gisteravond had een Bolder een aanval op Flame gemaakt.Het pull maatje van HT op marktplaats.
    Kan hier niets over zeggen natuurlijk want GF heeft dit ingevoerd dus totaal legaal.

    Ik krijg op Discord een Linkje met de slag die nu verwijderd is?
    HT post de slag en vervolgens( waarschijnlijk omdat hij zich bedacht dat menig allyleden hier wel op wilde reageren) gewoon weer verwijderd.

    Ik vind dit echt niet kunnen, dat hij maar zomaar besluit deze post te verwijderen in zijn eigen speeluni Jap.

    Word de slag alsnog geplaatst?
    Het enige waar ik mij toe geroepen voel om excuses aan te bieden is over die verwijderde post, bij deze.Ik heb hier inmiddels een pm over gehad.

    De rest, uit onverwachte hoek zoals blijkt dat vesta had getypt in de post is BS.
    Hij zit in ally bij Flame dus onverwachte hoek mijn hoela.

    Met hogerop in team is niets mis mee, laat dat wel duidelijk zijn.
    Blijft over dat mp abuse echt aangepakt moet worden, stijgingen gaan nergens over
    .
    Bij deze mijn laatste post hier.
    Fearlezz je bent een EX-GO/EX-SGO je weet dat een forum post maken zoals je net hebt gedaan niks opbrengt dan drama. Je hebt geen ticket aangemaakt of een email gestuurd om eerst een dialoog met het team te beginnen. Ik kan begrijpen dat je gefrustreerd bent over dat spelers cheaten, alleen het op deze manier uiten is incorrect. Deze forum thread is inmiddels 700 keer bekeken. Iemand openlijk op het forum beschuldigen van cheaten en weigeren om je excuses aan te bieden, laat zien dat je geen verantwoordelijk wilt nemen voor je acties. Ik weet dat je beter weet dan dit, schaam je.
  • Ah ja, HT word verdedigd door iemand die zich graag bezighoud met pushing, multi, bashing, probing...nog meer?.. Ik denk dus niet dat jou mening heel veel waarde heeft TDR. ;) En je helpt HT zeker niet in z'n geloofwaardigheid, die hij zelf al heeft verprutst met z'n naai acties eerder. 8o

    Als er niets gedaan word kan het beter in de groep gegooid worden, misschien word er dan eindelijk goed naar gekeken.
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • ReWinD wrote:

    BeLikeMe wrote:

    exusses aan bieden aan jou ?? of om dat jij dat wil ? volgens mij niet echt nodig Laat de admins dit maar uitzoeken :D

    wel lachen al zijn fans in actie te zien :D of speelt er toch wel degelijk wat ?
    wat jullie met ze alle proberen weg tepoetsen ?
    het is normale normen en waarden hebben. Als je iemand beschuldigd wat vals blijkt te zijn dan zeg je sorry.
    Dat jij dat niet snapt kan ik begrijpen
    Normen en waarden... :D
    Breek me de bek niet open.
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    Ah ja, HT word verdedigd door iemand die zich graag bezighoud met pushing, multi, bashing, probing...nog meer?.. Ik denk dus niet dat jou mening heel veel waarde heeft TDR. En je helpt HT zeker niet in z'n geloofwaardigheid, die hij zelf al heeft verprutst met z'n naai acties eerder.

    Als er niets gedaan word kan het beter in de groep gegooid worden, misschien word er dan eindelijk goed naar gekeken.
    Eens Zaphod, niet om te slijmen maar omdat het de waarheid is.
    Vooral rewind met zijn verhaal, kan zo in de rechtbank als verdediger, je lacht je dood om zijn verhaaltje, ligt er erg dik boven op.
    HT wentelt zich in onschuld en laat zijn vazallen het woord doen.
    Waarschijnlijk kan hij alles recht breien, maar ben je nog geloofwaardig zo??
  • fearlessz wrote:

    Gisteravond had een Bolder een aanval op Flame gemaakt.Het pull maatje van HT op marktplaats.
    Kan hier niets over zeggen natuurlijk want GF heeft dit ingevoerd dus totaal legaal.

    Ik krijg op Discord een Linkje met de slag die nu verwijderd is?
    HT post de slag en vervolgens( waarschijnlijk omdat hij zich bedacht dat menig allyleden hier wel op wilde reageren) gewoon weer verwijderd.

    Ik vind dit echt niet kunnen, dat hij maar zomaar besluit deze post te verwijderen in zijn eigen speeluni Jap.

    Word de slag alsnog geplaatst?
    Heerlijk smaakmakende post. Dit kun je ook gewoon vragen aan een moderator of de BA, zonder dat je een samenzwering op het board gooit. Inmiddels is duidelijk gemaakt door de persoon die de slag heeft gepost en door de ingrijpend moderator is ook gereageerd. Bij het ingrijpen van de moderator heb ik de volgende vraag gesteld;

    Lord wrote:

    Voor de slag zelf, kun je kijken met TS en Viceregent hoe de slag wel gepost gaat worden? Feitelijk kan de slag zoals deze gepost is gewoon in pm naar Viceregent gestuurd worden zodat hij alsnog zelf kan posten.
    Dus als wij contact kunnen leggen met een deelnemende partij, kan de slag gewoon gepost worden.

    Dan denk ik dat we met de informatie vanuit de betrokken partijen compleet helder, nu kunnen stoppen met verder zoeken naar complotten. Als ik kijk naar hoe het topic verloopt, blijven mensen liever de complottheorie geloven dan de waarheid waar deze veel voor de hand liggender is dan het complot. Want wat schiet iemand ermee op om een slag te verwijderen?

    @fearlessz, als je nog eens tegen zoiets aan loopt, stuur me dan een pm of mail en dan kan ik zonder poespas antwoord geven.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][