Waarom worden er posts verwijderd?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Waarom worden er posts verwijderd?

    Gisteravond had een Bolder een aanval op Flame gemaakt.Het pull maatje van HT op marktplaats.
    Kan hier niets over zeggen natuurlijk want GF heeft dit ingevoerd dus totaal legaal.

    Ik krijg op Discord een Linkje met de slag die nu verwijderd is?
    HT post de slag en vervolgens( waarschijnlijk omdat hij zich bedacht dat menig allyleden hier wel op wilde reageren) gewoon weer verwijderd.

    Ik vind dit echt niet kunnen, dat hij maar zomaar besluit deze post te verwijderen in zijn eigen speeluni Jap.

    Word de slag alsnog geplaatst?
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
  • OGame.nl
    [TOT: 22.670.051.500] Bolder vs. Viceregent Flame [FEL] & Yukihira ...
    Bolder zag een leuk hapje liggen en bedacht dat hij er maar voor moest gaan. gelukkig kreeg flame wat hulp uit onverwachte hoek waardoor het resultaat iets anders was dan verwacht.


    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-10-2020 --:--:--, toen het… 8S
  • Het zelfde als Anunnaki en Fearlessz:

    Access denied. You are not authorized to view this page.

    Wat is dit voor gedrag in Japetus? Zijn we zo laag gezonken dat we het proberen te verbergen?!? Oh wacht, bijna vergeten, we spelen met HT natuurlijk. Had ik kunnen verwachten. Treurige boel dit weer, maar wat verwacht je anders.....
  • Ja, mijn thread is ook weg natuurlijk.
    Kijk de slaafjes van HT doen knap hun werk : HT zegt: nanao 10 aan en ruimers bouwen voor mij.
    Dat ik voor een stuk gesloopt ben is mij eigen schuld, had simpel moeten vertragen, maar Darts was even belangrijk en dus vergeten.
    Maar het is wel erg in Japetus om zo te moeten spelen, en als teamlid dan de slag verwijder die trouwens ook nog door een slaafje was gepost, maar dat mag natuurlijk !!!
    En nu is de post weg!!! Dan kan er natuurlijk nog veel meer in ogame.nl,
    Maar wat aan rommelen in Jap, vechten tegen de Rotkaai.. is zwz onmogelijk.
    mvg
    Bolder die wel het een en ANDER af vraagt wat er allemaal kan in Ogameland!~!~!!
  • het blijft natuurlijk wel meer dan toevallig dat hij als (s)go zijnde alle bugs te pakken krijgt , die verbazingwekkend genoeg goed uitpakken voor hem ..dit is niet de eerste uni waar hij dit geintje flinkt , in zagrada was hij ook al zo onbetrouwbaar als de ******* , maar schijnbaar zijn wij als spelers gek en wordt er van bovenaf een handje boven zn hoofd gehouden ,en dan vinden ze het vreemd dat er steeds minder spelers op de nederlandse servers spelen , nou mij verbaasd het niets met die corrupte teamler(s) die er tegenwoordig zijn !
    credits go to Syrabi

    The post was edited 1 time, last by Dutch Rebel ().

  • Mooi om te lezen dat alles aan jullie ontgaat.

    1) Ik sliep gewoon hoor toen de slag blijkbaar door een speler is gepost die niet deelgenomen heeft aan de slag en daarmee indruist met de regels op het forum.
    2) Iemand maakt Ruimers op de marktplaats en krijgt er max waarde gs voor. Ik ben niet de enige die deze Ruimers heeft gekocht.
    3) Iemand werd aangevallen door Bolder die iets van 200 stelsels vliegt op een planeet. Ik keek toevallig op OGame en had 1 minuut de tijd om te halten. Achja, waarom niet.
    4) Als je totaal niet weet waar je over praat, dan wil ik Rutte gerust quoten, maar ik zal dat maar achterwege laten, want hard blaten is blijkbaar belangrijker dan enige vorm van feiten te hebben.
  • Dat een GO klaagt over een SGO openlijk op het forum laat zien dat er aardig onenigheid is binnen het team. Ik ga er van uit dat Fearlezz hier mee al naar de admin's is gegaan, en meerdere gesprekken heeft gevoerd met het team hier over voordat ze het op het forum heeft gezet. Als het klopt wat Fearlezz suggereert dan maak ik me zorgen om het team.
  • Het maakt allemaal niets meer uit, een rang 92 die je pulled.

    Ga niet zeggen in je inmiddels verwijderde post, uit onverwachte hoek kerel.

    je bent ook gelanxt en jij was er ruim van te voren dus niet ik keek toevallig op ogame, je moet bevriend zijn om te halten.

    stop met posten voordat je jezelf nog meer beschadigd.

    ik heb na de verdubbeling van de vloot van ht mijn go opgezegd, dit kom voor mij niet door de beugel.
    Gf heeft mijn rechten nog niet weggehaald
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
  • Hitsugaya Toushiro wrote:

    1) Ik sliep gewoon hoor toen de slag blijkbaar door een speler is gepost die niet deelgenomen heeft aan de slag en daarmee indruist met de regels op het forum.
    2) Iemand maakt Ruimers op de marktplaats en krijgt er max waarde gs voor. Ik ben niet de enige die deze Ruimers heeft gekocht.
    3) Iemand werd aangevallen door Bolder die iets van 200 stelsels vliegt op een planeet. Ik keek toevallig op OGame en had 1 minuut de tijd om te halten. Achja, waarom niet.
    4) Als je totaal niet weet waar je over praat, dan wil ik Rutte gerust quoten, maar ik zal dat maar achterwege laten, want hard blaten is blijkbaar belangrijker dan enige vorm van feiten te hebben.
    Haha,
    1Je sliep, right!!j durfde het gewoon niet te posten
    2 Toevallig dat de persoon die ik aanval jou "leverancier" is !
    3 En min tijd... am me hoela, je weet wel beter!
    4. je feiten zijn OGAME!! en je kunt halten als je "vrienden"bent dus heb nu eens het lef om te zeggen dat je gewoon een van de grootste valsspelers van ogame.nl bent, en dat al ruim 12 jaar!!
    Dat zijn FEITEN en daar heb ik en niemand Rutte voor nodig!!
  • Ik snap de ophef niet helemaal als ik eerlijk ben in dit geval. Ik had de slag gepost voor flame, omdat hij het niet voor elkaar kreeg. kwam s nachts een reactie op van independence waar ik was in die slag, en heb toen gezegd dat ik er niet bij zat. Ben daarna gaan slapen maar vermoed dat de post door independence is verwijderd omdat ik de slag niet had mogen posten.

    Daarnaast is het wel prima als een speler die op dat moment nog nummer 12 staat een speler van rang 60 aanvalt, maar dan boos word als diegene iemand heeft gevonden om bij hem te halten. Iedereen kan vrienden worden op ogame en elkaar halten. Feit blijft dat je niet vertraagd heb en daardoor je vloot bent kwijtgeraakt. Dat heeft verder niks met vals spelen te maken zoals ik het bekijk
  • fearlessz wrote:

    ik heb na de verdubbeling van de vloot van ht mijn go opgezegd, dit kom voor mij niet door de beugel.
    Gf heeft mijn rechten nog niet weggehaald
    Hier kun je alleen maar respect voor hebben, Fearlessz, top dat je dat gedaan hebt.
    Tenminste nog iemand die eerlijk is en weet wat integer zijn inhoud.
    En niet naar iemands pijpen danst.
    Maar, we gaan gewoon verder en blijven het, nu zeker, met argus ogen volgen.... helaas kunnen we niet in de keuken kijken..
  • Bolder wrote:

    Hitsugaya Toushiro wrote:

    1) Ik sliep gewoon hoor toen de slag blijkbaar door een speler is gepost die niet deelgenomen heeft aan de slag en daarmee indruist met de regels op het forum.
    2) Iemand maakt Ruimers op de marktplaats en krijgt er max waarde gs voor. Ik ben niet de enige die deze Ruimers heeft gekocht.
    3) Iemand werd aangevallen door Bolder die iets van 200 stelsels vliegt op een planeet. Ik keek toevallig op OGame en had 1 minuut de tijd om te halten. Achja, waarom niet.
    4) Als je totaal niet weet waar je over praat, dan wil ik Rutte gerust quoten, maar ik zal dat maar achterwege laten, want hard blaten is blijkbaar belangrijker dan enige vorm van feiten te hebben.
    Haha,1Je sliep, right!!j durfde het gewoon niet te posten
    2 Toevallig dat de persoon die ik aanval jou "leverancier" is !
    3 En min tijd... am me hoela, je weet wel beter!
    4. je feiten zijn OGAME!! en je kunt halten als je "vrienden"bent dus heb nu eens het lef om te zeggen dat je gewoon een van de grootste valsspelers van ogame.nl bent, en dat al ruim 12 jaar!!
    Dat zijn FEITEN en daar heb ik en niemand Rutte voor nodig!!

    1) Alles tegen jou post ik zelf liever ( kijk maar naar uni10 ), maar wilde de speler de kans geven om het zelf uit te vogelen. Het valt je blijkbaar erg zwaar dat je destijds je interceptors kwijt was door mij met je vmode gehop in uni10.
    2) Niet toevallig. Hij levert aan mij al een poosje wat Ruimers voor max waarde en staat hierdoor in mijn vriendenlijst ja.
    3) Ik keek op OGame toen je nog 36 moest, ik deed er 35 min over om te halten op 100%. Gelukje voor de verdedigers, pech voor jou.
    4) Zie punt 2, er bestaan mensen die in vriendenlijsten kunnen staan. Hier kun je dan hulp krijgen of verlenen dmv een halt. Ik kan best snappen dat dit voor jou een fenomeen is waar je niet bekend mee bent.


    fearlessz wrote:

    Het maakt allemaal niets meer uit, een rang 92 die je pulled.
    De onwetendheid. Niemand die mij pullt als ik max waarde op de marktplaats geef voor Ruimers die ikzelf als Ontdekker niet kan bouwen...

    Ga niet zeggen in je inmiddels verwijderde post, uit onverwachte hoek kerel.
    Based on what info? Een topic is even uit het zicht, ik sliep rond 1.30 vannacht, er zijn meer Mods op het forum.

    je bent ook gelanxt en jij was er ruim van te voren dus niet ik keek toevallig op ogame, je moet bevriend zijn om te halten.
    Vriendenlijst? Mag toch? Of kun je er niet bij dat niet iedereen met je personal vendetta over mij met je mee loopt en er gewoon spelers zijn die in mijn vriendenlijst staan?

    stop met posten voordat je jezelf nog meer beschadigd.
    Wees dan niet haantje de voorste.

    ik heb na de verdubbeling van de vloot van ht mijn go opgezegd, dit kom voor mij niet door de beugel.
    En ook hier heb je nooit de feiten gekend. Succes met real life.
    Gf heeft mijn rechten nog niet weggehaald
  • renegade vesta wrote:

    Ik snap de ophef niet helemaal als ik eerlijk ben in dit geval. Ik had de slag gepost voor flame, omdat hij het niet voor elkaar kreeg. kwam s nachts een reactie op van independence waar ik was in die slag, en heb toen gezegd dat ik er niet bij zat. Ben daarna gaan slapen maar vermoed dat de post door independence is verwijderd omdat ik de slag niet had mogen posten.

    Daarnaast is het wel prima als een speler die op dat moment nog nummer 12 staat een speler van rang 60 aanvalt, maar dan boos word als diegene iemand heeft gevonden om bij hem te halten. Iedereen kan vrienden worden op ogame en elkaar halten. Feit blijft dat je niet vertraagd heb en daardoor je vloot bent kwijtgeraakt. Dat heeft verder niks met vals spelen te maken zoals ik het bekijk
    hij valt flame niet voor niets aan , eerlijk spelende spelers ,(niet van die bug abusende en botgebruikende spelers dus ),hebben een schurft hekel aan ratten ! , we waren aanvallen aan het plannen richting rot , en vervolgens komen we er achter dat hij doodleuk info en vloot loopt door te sturen naar hun , logisch dat daar op gereageerd wordt!
    credits go to Syrabi
  • renegade vesta wrote:

    Daarnaast is het wel prima als een speler die op dat moment nog nummer 12 staat een speler van rang 60 aanvalt, maar dan boos word als diegene iemand heeft gevonden om bij hem te halten. Iedereen kan vrienden worden op ogame en elkaar halten. Feit blijft dat je niet vertraagd heb en daardoor je vloot bent kwijtgeraakt. Dat heeft verder niks met vals spelen te maken zoals ik het bekijk
    Ik kan natuurlijk hier weer op reageren, en doe ik ook..
    De nummer 60, heeft nano 10 gesponsord natuurlijk door de Rotjes, dat is een feit!
    En als daar 16000 ruimers liggen en er steeds meer uit rollen voor de verkoop, ja, dan probeer ik het maar.
    Ook kan ik natuurlijk je verkapte dreigementen aan mij en de ally hier plaatsen..
    Ik denk ook je ego door de slag zo is gestegen, dat je niet anders kon dan posten..
    Maar, och, gelukkig zie ik het als een spel, en een stukje leuk keuvelen op discord met ally leden wat het voor mij nog enigzins leuk maakt.
    Dus die getallen die er nu niet zijn qua vloot is jammer maar echt niet onoverkomelijk zoals het voor veel spelers en vooral HT wel is schijnbaar.
    Zeg nu eerlijk. Japetus is Rot, hoe het gegaan is..... en dat was het enigste leuke om wat te vliegen en te pesten.
    Dat we het nooit kunnen redden tegen Rot !! kijk ff naar de vlootpunten dan snap jij dat ook als slaafje van Rot
    I rest my case
    Ciao