Waarom worden er posts verwijderd?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Bolder wrote:

    renegade vesta wrote:

    Daarnaast is het wel prima als een speler die op dat moment nog nummer 12 staat een speler van rang 60 aanvalt, maar dan boos word als diegene iemand heeft gevonden om bij hem te halten. Iedereen kan vrienden worden op ogame en elkaar halten. Feit blijft dat je niet vertraagd heb en daardoor je vloot bent kwijtgeraakt. Dat heeft verder niks met vals spelen te maken zoals ik het bekijk
    Ik kan natuurlijk hier weer op reageren, en doe ik ook..De nummer 60, heeft nano 10 gesponsord natuurlijk door de Rotjes, dat is een feit!
    En als daar 16000 ruimers liggen en er steeds meer uit rollen voor de verkoop, ja, dan probeer ik het maar.
    [ok, daar moet ik het idd mee eens zijn, had ik ook voor gegaan]


    Ook kan ik natuurlijk je verkapte dreigementen aan mij en de ally hier plaatsen..
    [op deze manier komt het over of ik jullie persoonlijk heb bedreigd maar was allemaal game related dus mag je posten, geen probleem. Jij spied mij en ik dreig dat ik je ally ga aanpakken, zo dat is dan geplaatst]


    Ik denk ook je ego door de slag zo is gestegen, dat je niet anders kon dan posten..
    [mijn ego kan niet groter als hij al was dus het posten van die slag heeft daar verder niets aan bijgedragen]


    Maar, och, gelukkig zie ik het als een spel, en een stukje leuk keuvelen op discord met ally leden wat het voor mij nog enigzins leuk maakt.
    Dus die getallen die er nu niet zijn qua vloot is jammer maar echt niet onoverkomelijk zoals het voor veel spelers en vooral HT wel is schijnbaar.
    Zeg nu eerlijk. Japetus is Rot, hoe het gegaan is..... en dat was het enigste leuke om wat te vliegen en te pesten.
    Dat we het nooit kunnen redden tegen Rot !! kijk ff naar de vlootpunten dan snap jij dat ook als slaafje van Rot
    [dat de merge een beetje zuur is vanwege de vlootverschillen is een feit, maar heeft wel weer wat leven in jap gegooid. En nee, kan niet winnen van ROT maar kan wel mijn best doen om slagen te pakken. Win ook niet in mijn eentje van jullie maar dat houd me ook niet tegen]


    I rest my case
    [me too]
    Ciao
  • Hoi,

    Ik zie regelmatig (eigenlijk bijna altijd) ruimers op de marktplaats staan. Ik begrijp dat het niet wenselijk is dat ik gebruik maak van de marktplaats, ook als ik zelf geen ruimers kan maken.
    Mag ik dan ook bepalen welke onderdelen van het spel jullie niet mogen gebruiken? Zo houden we dit kapotte spelletje een beetje leuk :)
    [de]Ex-Board admin van Ogame.nl[/de]
  • Dune Empire wrote:

    Hoi,

    Ik zie regelmatig (eigenlijk bijna altijd) ruimers op de marktplaats staan. Ik begrijp dat het niet wenselijk is dat ik gebruik maak van de marktplaats, ook als ik zelf geen ruimers kan maken.
    Mag ik dan ook bepalen welke onderdelen van het spel jullie niet mogen gebruiken? Zo houden we dit kapotte spelletje een beetje leuk :)
    ze moeten heel dat marktplaats gebeuren op de schop gooien , enkelt voor gs en boosters , niet voor vloot ,je wilt ondekker zijn prima daar kies je bewust voor , dan kies je er ook bwust voor geen ruimers of crawlers te hebben het is of het een of het ander .. niet alles tegelijk
    credits go to Syrabi
  • Ik snap nooit zo goed dat mensen met gestrekt been ergens ingaan (HT beschuldigen van slag verwijderen op een acc die voor hem bootjes maakt), vervolgens te horen krijgen dat ze totaal mis zitten (slag was gepost door iemand die niet mee deed aan de hit en de post is verwijderd door iemand anders) en dan geen excuses aanbieden :)
  • snap zoiezo het gejank niet echt,,, hogere speler mag lagere spelers gs geven... marktplaats sh*t is gewoon marktplaats sh*t, kun je weinig regels mee overtreden, een ninja, ja leuk dat die maar moeten vertragen. gejank op t forum, tja lees de regels...

    bootjes staan verder vaker langer na 2 uur op marktplaats dus kans genoeg om ze te pakken, mja dan moet je wel gs hebben..

    en verders die grote mond iedere keer, stop er aub mee, leer van je fouten en ga beter ogame en pak je tegenstander dan een keer ipv zitten janken
  • fearlessz wrote:

    Gisteravond had een Bolder een aanval op Flame gemaakt.Het pull maatje van HT op marktplaats.
    Kan hier niets over zeggen natuurlijk want GF heeft dit ingevoerd dus totaal legaal.

    Ik krijg op Discord een Linkje met de slag die nu verwijderd is?
    HT post de slag en vervolgens( waarschijnlijk omdat hij zich bedacht dat menig allyleden hier wel op wilde reageren) gewoon weer verwijderd.

    Ik vind dit echt niet kunnen, dat hij maar zomaar besluit deze post te verwijderen in zijn eigen speeluni Jap.

    Word de slag alsnog geplaatst?
    @fearlessz
    Ik heb em verwijderd. Iemand die niet deelnam aan de slag had deze gepost. Vandaar de delete. Was @renegade vesta die hem had gepost (n00blet :P)

    Thanks Syrabi <3

  • Misschien je onderschrift eerst eens waarmaken!!
    De bewuste bootjes waar jij over praat staan er soms zeker wel 2 minuten op!!
    Verder weet iedereen dat het geen janken is maar huilen..
    Dan, ten overvloede, alles en iedereen danst naar de pijpen van HT.
    Trouwens je mag wel een slag posten als niemand van de deelnemers een forum acca heeft en dit verzoekt aan een speler die dit wel heeft.
    Tenminste, zo was het in vroegere tijden, toen de personen die Ogame een warm hart toe droegen nog integer waren en eerlijk speelde zonder voorkennis.
    Dat ik erg slecht bezig was met mijn slag weet ik zelf best wel en doet best wel een beetje pijn, maar zo als ik al eerder opmerkte... het zijn maar cijfertjes op een scherm, voor de meeste dan in elk geval, die tijd hebben gekost.
  • JamesCameron wrote:

    Ik snap nooit zo goed dat mensen met gestrekt been ergens ingaan (HT beschuldigen van slag verwijderen op een acc die voor hem bootjes maakt), vervolgens te horen krijgen dat ze totaal mis zitten (slag was gepost door iemand die niet mee deed aan de hit en de post is verwijderd door iemand anders) en dan geen excuses aanbieden :)
    begrijpend lezen is ook een vak
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
  • hierbij iig mijn excuses dat ik eze rel heb veroorzaakt door een slag te posten die ik niet had moeten posten. Was op dat moment om iemand anders te helpen, midden in de nacht, maar had kunnen weten dat ik die slag niet mocht posten. Hoop dat dan hiermee het eindeloze gezwam en het vingerwijzen afgelopen is want dit gaat helemaal nergens over. Denk zelf dat @JamesCameron het het mooist verwoord heeft, maar dat komt misschien ook omdat ik een groot fan van hem ben op ogame hahaha
  • Independence wrote:

    fearlessz wrote:

    Gisteravond had een Bolder een aanval op Flame gemaakt.Het pull maatje van HT op marktplaats.
    Kan hier niets over zeggen natuurlijk want GF heeft dit ingevoerd dus totaal legaal.

    Ik krijg op Discord een Linkje met de slag die nu verwijderd is?
    HT post de slag en vervolgens( waarschijnlijk omdat hij zich bedacht dat menig allyleden hier wel op wilde reageren) gewoon weer verwijderd.

    Ik vind dit echt niet kunnen, dat hij maar zomaar besluit deze post te verwijderen in zijn eigen speeluni Jap.

    Word de slag alsnog geplaatst?
    @fearlesszIk heb em verwijderd. Iemand die niet deelnam aan de slag had deze gepost. Vandaar de delete. Was @renegade vesta die hem had gepost (n00blet :P)
    @fearlessz moet iemand niet zijn excuses aanbieden?
  • BeLikeMe wrote:

    exusses aan bieden aan jou ?? of om dat jij dat wil ? volgens mij niet echt nodig Laat de admins dit maar uitzoeken :D

    wel lachen al zijn fans in actie te zien :D of speelt er toch wel degelijk wat ?
    wat jullie met ze alle proberen weg tepoetsen ?
    het is normale normen en waarden hebben. Als je iemand beschuldigd wat vals blijkt te zijn dan zeg je sorry.

    Dat jij dat niet snapt kan ik begrijpen
  • ReWinD wrote:

    BeLikeMe wrote:

    exusses aan bieden aan jou ?? of om dat jij dat wil ? volgens mij niet echt nodig Laat de admins dit maar uitzoeken :D

    wel lachen al zijn fans in actie te zien :D of speelt er toch wel degelijk wat ?
    wat jullie met ze alle proberen weg tepoetsen ?
    het is normale normen en waarden hebben. Als je iemand beschuldigd wat vals blijkt te zijn dan zeg je sorry.
    Dat jij dat niet snapt kan ik begrijpen
    Laat dat maar aan de admins over!! zie jou geen speciale kleur hebben!! :love: :love:
    SrG
  • BeLikeMe wrote:

    ReWinD wrote:

    BeLikeMe wrote:

    exusses aan bieden aan jou ?? of om dat jij dat wil ? volgens mij niet echt nodig Laat de admins dit maar uitzoeken :D

    wel lachen al zijn fans in actie te zien :D of speelt er toch wel degelijk wat ?
    wat jullie met ze alle proberen weg tepoetsen ?
    het is normale normen en waarden hebben. Als je iemand beschuldigd wat vals blijkt te zijn dan zeg je sorry.Dat jij dat niet snapt kan ik begrijpen
    Laat dat maar aan de admins over!! zie jou geen speciale kleur hebben!! :love: :love:
    Normen en waarden hoef je niet altijd aan de admin's over te laten. Je belt de politie toch ook niet als je buurman een glaasje cola laat vallen?
  • maar bel ook niet de politie als ik fleetje bij heb gekregen doormidels van ogame doet ht ook niet
    op 26-09-2020
    verzoek je deze link even te bekijken ! militair
    klopt geen pepernoot van nu jou verklaring boosters en dm misbruik dat kan ht allemaal zien dus graag antwoord van Game admins wat is de verklaring van deze stijging ??


    en leg ons deze stijging eens uit niet door de mp hoor !! je koopt geen 100 miljard ! via mp op 1 dag
    ik ken er Toevalig ook nog een screen bij gooie van rene(deroije)/rene degadeveste) maar op mmo ken je alles terug lezen !


    deze noodle bevind geen 3 miljard steiging perdag maar 100 miljard per wanneer meneer @Hitsugaya Toushiro wil
    en daar word niet op inegrepen en selde is met speler @renederoiij @renederoij wie is het nou ?of @renegade vestaof @viceregent flame ?
    SrG

    The post was edited 2 times, last by BeLikeMe ().