geen gehoor ticket systeem

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • "Waarschuwing" als je het echt hierover wil hebben.

    Heel vervelend dat je nog niks hebt gehoord. Zoals ik het lees gaat het om terug krijgen van iets wat is ontstaan wegens een bug oid. Ik weet het precieze niet, maar zo klinkt het.

    Ik kan uit ervaring zeggen dat sommige dingen langer duren dan wenselijk zijn maar het niet altijd in de handen is van een teamler en deze dus ook afhankelijk zijn van GF. Is dat het geval dan is het niet netjes als je niet op de hoogte gehouden word hoe de zaak er voor staat. Echter kan je hopelijk ook voorstellen dat het voor sommige in het team ook dweilen is met de kraan open en er misschien wel eens wat vergeten word.

    Dan is het in dit geval wel de juiste weg om de betrokken personen er nog eens beleefd aan te herinneren dat je op een oplossing wacht. Sommige teamlers vergeten gewoon wat meer dan andere.
  • Hysteria wrote:

    "Waarschuwing" als je het echt hierover wil hebben.

    Heel vervelend dat je nog niks hebt gehoord. Zoals ik het lees gaat het om terug krijgen van iets wat is ontstaan wegens een bug oid. Ik weet het precieze niet, maar zo klinkt het.

    Ik kan uit ervaring zeggen dat sommige dingen langer duren dan wenselijk zijn maar het niet altijd in de handen is van een teamler en deze dus ook afhankelijk zijn van GF. Is dat het geval dan is het niet netjes als je niet op de hoogte gehouden word hoe de zaak er voor staat. Echter kan je hopelijk ook voorstellen dat het voor sommige in het team ook dweilen is met de kraan open en er misschien wel eens wat vergeten word.

    Dan is het in dit geval wel de juiste weg om de betrokken personen er nog eens beleefd aan te herinneren dat je op een oplossing wacht. Sommige teamlers vergeten gewoon wat meer dan andere.
    Heel vervelend Hysterya dingen die niet werken, maar ik ben nu al 2 weken aan het herinneren, gisteren na lord zijn reactie direct weer ticket gemaakt.. geen reactie.. wat moet je doen?
    SrG
  • Soms heb je dingen gewoon echt niet in de hand, en ik snap dat het zeer frustrerend is als je niet gehoord word.

    Als er zaken gebeuren die niet in de handen van een teamler liggen en die ook afhankelijk is van een ander en die zijn zaken niet oppakt is ook heel frustrerend voor de teamler. En ik besef dat je aan dit antwoord ook geen appelflap hebt want je komt er niet verder mee. Maar blijf toch vriendelijk de persoon er aan herinneren dat het voor jou belangrijk is dat er een oplossing komt, en in elk geval dat je op de hoogte gehouden word hoe het er voorstaat en dat de zaak niet is vergeten.
  • BeLikeMe wrote:

    wat moet je doen?
    De ticket laten escaleren naar de COMA. Vind je dat het te lang duurt? Dan stuur je een email direct naar GF toe info@gameforge.com.

    @Hysteria, deze spelers zijn oud en wijs genoeg om te weten welke communicatie kanalen werken en welke niet. Ik kan het niet begrijpen waarom dit soort topics open worden gehouden en er serieus op word gereageerd. GF is niet de snelste als de situatie niet in hun voordeel is. Ik denk dat ik daar een van de grootste slachtoffers van ben, met mijn ban van 1 jaar. GF werkt op zijn eigen tempo, niemand kan dat veranderen.
  • Voordat de spam begon kwam ik een aantal vragen tegen die ik graag beantwoord, om zo misschien helderder te maken waar we mee te maken hebben.

    BeLikeMe wrote:

    en dat is weer een ticket aan maken waar jullie niet op reageren ?
    Een ticket heeft de voorkeur. Als je echter niet geholpen word via het ticket, dan kun je ook middels een mail escaleren. Een ticket gaat pas na verloop van tijd naar een volgend niveau en na opnieuw die tijd naar het volgende en tot slot naar de CoMa na nogmaals deze tijd. Om niet vier dagen op een admin te wachten, kun je mail contact opnemen met de admins (echter wel GO-SGO-Admin).


    Buckert wrote:

    Het hele team heeft al meermaals bewezen dat de door jou genoemde "normale route" voor geen meter werkt. Die corrupte dictatuur moet eens over zijn!
    Lijkt me nogal kort door de bocht... Daar ik ook in het team zit en volgens mij zelden een escalatie naast me neer leg. Game zaken die je naar een admin wilt escaleren mag je ook bij mij neerleggen, dan kan ik daar ook in ondersteunen.
    Dit heeft verder helemaal niks met een dictatuur of corruptie te maken.


    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Kan je even laten zien waar de stappen staan over het laten wachten van spelers?
    En dan ook even het lijstje welke spelers wél moeten wachten en welke niet?
    Bedankt.
    De richtlijn is dat alle spelers binnen 48 uur reactie ontvangen op hun tickets/mails. Tickets worden na deze tijd door het systeem naar het volgende niveau geëscaleerd en na nog eens 48 uur naar het admin niveau. Nog eens 48 uur verder komt het ticket bij de Coma. Kikero heeft reeds aangegeven problemen te hebben met zijn systeem, waardoor tickets langer blijven hangen. Daarmee is het "lijstje" dus dat spelers in universum 3 iets langer moeten wachten dan spelers in andere universa.


    Deluxe wrote:

    Zelfde verhaal hier...

    contact opgenomen met Ht die snel respons gaf op mijn mail en aangaf ticket aan te maken.
    Zo gezegd zo gedaan..

    Ticket aangemaakt op 07/10 tot op vandaag nog steeds mijn verloren bootje's niet terug gekregen.
    Dan vraag ik mij bij deze af wat het probleem is ... maar ik vermoed onbekwaamheid ?

    Tijd om hier wat aan te veranderen denk ik dan.
    De manier hoe de ticket's worden behandeld is gewoon niet oké !
    en dan begin je te denken dat andere mensen worden voor getrokken ten opzichte van andere...

    Hopelijk word er wat aan gedaan
    Vergoeding van vloot gaat naar de CoMa, vandaar ook het verzoek om een ticket aan te maken. Dat escaleren wij dan direct naar CoMa niveau (zonder de eerder benoemde wachttijden), zodat deze daarmee aan de slag kan. Een nadeel is wel dat zodra een ticket op dat niveau hangt, wij daar geen inzage meer in hebben...


    Hysteria wrote:

    "Waarschuwing" als je het echt hierover wil hebben.

    Heel vervelend dat je nog niks hebt gehoord. Zoals ik het lees gaat het om terug krijgen van iets wat is ontstaan wegens een bug oid. Ik weet het precieze niet, maar zo klinkt het.

    Ik kan uit ervaring zeggen dat sommige dingen langer duren dan wenselijk zijn maar het niet altijd in de handen is van een teamler en deze dus ook afhankelijk zijn van GF. Is dat het geval dan is het niet netjes als je niet op de hoogte gehouden word hoe de zaak er voor staat. Echter kan je hopelijk ook voorstellen dat het voor sommige in het team ook dweilen is met de kraan open en er misschien wel eens wat vergeten word.

    Dan is het in dit geval wel de juiste weg om de betrokken personen er nog eens beleefd aan te herinneren dat je op een oplossing wacht. Sommige teamlers vergeten gewoon wat meer dan andere.
    Twee belangrijke punten die je daar noemt Hysteria;
    1. De casus is niet bekend, op het board kunnen we dus geen hulp bieden voor de inhoud van het ticket. Tevens zijn er beperkingen om inhoudelijke informatie te delen via het board of andere media.
    2. Als het inderdaad om vloot gaat die vergoed moet worden na een bug, dan ligt dat niet in handen van het team, maar bij de CoMa.

    Indien dit het geval is, kun je nog altijd contact met een admin opnemen. Wij kunnen het net eens ophalen bij de CoMa om te achterhalen waarom er geen actie word ondernomen.

    Conclusie
    Als ik de reacties lees, lijkt het erop dat het probleem ligt bij de afhandeling van vlootvergoeding na een bug. Voor deze afhandeling is de werkwijze dat wij (.nl team) het ticket van de speler doorzetten naar de CoMa. Wij kunnen als team geen wijzigingen doen aan vloten van spelers, daarom moet dit naar de CoMa. Wanneer een ticket escaleert naar een hoger niveau, kan een lager niveau het ticket niet meer zien. Dus een GO kan geen SGO tickets zien en de SGO geen admin tickets. Als admins kunnen wij dus ook niet zien wat nog bij de CoMa staat aan tickets, waardoor wij zonder bericht van jullie, niet weten dat jullie zitten te wachten.

    Oplossing
    Indien de bovenstaande conclusie correct is, dan zijn er in mijn ogen twee opties;
    1. Een nieuw ticket aanmaken om te vragen wat de status is. Als wij dit ticket op "ons" niveau houden kunnen we daarmee contact houden en separaat met de CoMa contact opnemen over de status van het originele ticket.
    2. Een mail sturen naar de admins om te vragen wat de status van het betreffende ticket is.


    :::EDIT:::

    ReWinD wrote:

    BeLikeMe wrote:

    wat moet je doen?
    De ticket laten escaleren naar de COMA. Vind je dat het te lang duurt? Dan stuur je een email direct naar GF toe info@gameforge.com.

    @Hysteria, deze spelers zijn oud en wijs genoeg om te weten welke communicatie kanalen werken en welke niet. Ik kan het niet begrijpen waarom dit soort topics open worden gehouden en er serieus op word gereageerd. GF is niet de snelste als de situatie niet in hun voordeel is. Ik denk dat ik daar een van de grootste slachtoffers van ben, met mijn ban van 1 jaar. GF werkt op zijn eigen tempo, niemand kan dat veranderen.
    Dit draadje is nog open omdat er een frustratie is bij spelers die wel domweg in de kiem gesmoord kan worden, maar daar schiet niemand iets mee op. De toon van het topic zou iets anders kunnen misschien, maar met de frustratie kan ik me daar ook wel iets bij voorstellen. Het draadje dan meteen sluiten doet deze frustratie geen goed, maakt het enkel erger. Dan komen er waarschuwingen en bans en onderaan de streep is er niemand geholpen. Ik hoop dat men met eerdere reacties wel geholpen is en dat we middels gerichte communicatie kunnen zorgen dat we de punten kunnen aankaarten waar ze aangekaart dienen te worden.

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
  • De driftkikkertjes zijn weer op stang hoor, het zal weer niet. Lord zijn puike en volstrekt logische antwoord zal wel tegen woedende kikkeroortjes gericht zijn die er te hard doorheen kwaken om er ook maar iets van te begrijpen.

    En dat Hysteria alleen Rewind aanspreekt vind ik ook volstrekt onlogisch. Als je als een klein kind gaat stuiteren en blaten op het forum kan je een reactie verwachten.
  • ReWinD wrote:

    BeLikeMe wrote:

    wat moet je doen?
    De ticket laten escaleren naar de COMA. Vind je dat het te lang duurt? Dan stuur je een email direct naar GF toe info@gameforge.com.
    @Hysteria, deze spelers zijn oud en wijs genoeg om te weten welke communicatie kanalen werken en welke niet. Ik kan het niet begrijpen waarom dit soort topics open worden gehouden en er serieus op word gereageerd. GF is niet de snelste als de situatie niet in hun voordeel is. Ik denk dat ik daar een van de grootste slachtoffers van ben, met mijn ban van 1 jaar. GF werkt op zijn eigen tempo, niemand kan dat veranderen.
    Wat een billenlikkertje mijn god.

    Succes met de afhandeling, zal vast goed komen al duurt het idd lang.
    De aanvaller steelt: 1.352.137.250 Deuterium

    DeBoerMaN [bEx] & ExXx [bEx] & DeWieSneuS [TBD] vs Angerblub:TOT: 35.934.399.000
  • JamesCameron wrote:

    De driftkikkertjes zijn weer op stang hoor, het zal weer niet. Lord zijn puike en volstrekt logische antwoord zal wel tegen woedende kikkeroortjes gericht zijn die er te hard doorheen kwaken om er ook maar iets van te begrijpen.

    En dat Hysteria alleen Rewind aanspreekt vind ik ook volstrekt onlogisch. Als je als een klein kind gaat stuiteren en blaten op het forum kan je een reactie verwachten.
    Juist, hij was ook niet de eerste die alleen maar reageert om te driftkikkeren en onzin uit te kramen. Ze had idd ook spacefighter kunnen aanspreken op z'n totaal nutteloze post.
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Zaphod Beeblebrox wrote:

    JamesCameron wrote:

    De driftkikkertjes zijn weer op stang hoor, het zal weer niet. Lord zijn puike en volstrekt logische antwoord zal wel tegen woedende kikkeroortjes gericht zijn die er te hard doorheen kwaken om er ook maar iets van te begrijpen.

    En dat Hysteria alleen Rewind aanspreekt vind ik ook volstrekt onlogisch. Als je als een klein kind gaat stuiteren en blaten op het forum kan je een reactie verwachten.
    Juist, hij was ook niet de eerste die alleen maar reageert om te driftkikkeren en onzin uit te kramen. Ze had idd ook spacefighter kunnen aanspreken op z'n totaal nutteloze post.
    volgens mij heb ik gewoon aangegeven wat hij moet doen in mijn eerste en enige post. Vragen via mail wat er aan de hand is. Dit is bevestigd door Lord. Het fijne aan Lord is dat hij er nog wat achtergrond informatie bij heeft gegeven, maar mijn post was ontopic en totaal niet nutteloos.

    Volgens mij hebben de (S)GOs en Admin ook bevestigd dat het weinig zin heeft om je zo verbaal op het forum te uiten (in dit topic en vele andere soortgelijke), dus weet niet waar jouw opmerking vandaan komt?

    eens een addict, ALTIJD een addict
    Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
  • Hysteria wrote:

    Niet alles in ogame draait om jou Rewind. En ja ik weet wie BelikeMe is en wat voor speler het is en daarom is ook hij het waard om serieus te woord gestaan te worden. De persoon die er een vuil topic van maakt ben jij!
    Deze speler (s) hebben tenminste nog het fatsoen om normaal met mensen om te gaan ook al gaat het niet zoals gewenst.
    Dit is niet jou gevecht Rewind, ga terug in je hok!

    En denk je echt dat het GF wat kan schelen of BelikeMe wat bootjes terug wil? Echt slechter zullen ze er niet van worden. Maar het zal wss geen prioriteit zijn van GF en daarom onderaan een stapel verdwijnen....
    Er word redelijk veel getrolled en uitgelokt op het forum, vaak door de zelfde spelers. Maar mij spreek je nu er op aan? Ik heb gevoel dat je gefrustreerd bent en dat op mij africht. Ik kan begrijpen dat je dit soort uitspraken gebruikt omdat we een privé geschiedenis hebben, maar dat betekent niet dat ik er gediend ben. Vooral hoe intens je bericht is met uitspraken zoals 'ga terug in je hok'. Wat geen gepast taalgebruik is tegen een speler. Hysteria je kan dit soort forum threads beter aan lord kan overlaten.

    Lord wrote:

    Dit draadje is nog open omdat er een frustratie is bij spelers die wel domweg in de kiem gesmoord kan worden, maar daar schiet niemand iets mee op. De toon van het topic zou iets anders kunnen misschien, maar met de frustratie kan ik me daar ook wel iets bij voorstellen. Het draadje dan meteen sluiten doet deze frustratie geen goed, maakt het enkel erger. Dan komen er waarschuwingen en bans en onderaan de streep is er niemand geholpen. Ik hoop dat men met eerdere reacties wel geholpen is en dat we middels gerichte communicatie kunnen zorgen dat we de punten kunnen aankaarten waar ze aangekaart dienen te worden.
    Ik snap je punt. Alleen vind ik een forum topic 'te'. Een forum/Discord PM om te vragen wat er aan de hand is lijkt mij mee gepast. Een thread zoals deze creëert namelijk drama (waar ik zelf nu aan mee help).
  • Heb 3 weken in een internationale bann gestaan :D .
    Duurde 2 weken voor dat ik pas reactie had van de coma.
    En vraag je waarom zolang duurt krijg geen reactie op.
    Ach je wacht gewoon ff uiteindelijk krijg je het toch.
    Iedereen heeft ook privé leven vergeten sommigen ook nog wel eens.
  • Spacefighter wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    JamesCameron wrote:

    De driftkikkertjes zijn weer op stang hoor, het zal weer niet. Lord zijn puike en volstrekt logische antwoord zal wel tegen woedende kikkeroortjes gericht zijn die er te hard doorheen kwaken om er ook maar iets van te begrijpen.

    En dat Hysteria alleen Rewind aanspreekt vind ik ook volstrekt onlogisch. Als je als een klein kind gaat stuiteren en blaten op het forum kan je een reactie verwachten.
    Juist, hij was ook niet de eerste die alleen maar reageert om te driftkikkeren en onzin uit te kramen. Ze had idd ook spacefighter kunnen aanspreken op z'n totaal nutteloze post.
    volgens mij heb ik gewoon aangegeven wat hij moet doen in mijn eerste en enige post. Vragen via mail wat er aan de hand is. Dit is bevestigd door Lord. Het fijne aan Lord is dat hij er nog wat achtergrond informatie bij heeft gegeven, maar mijn post was ontopic en totaal niet nutteloos.
    Volgens mij hebben de (S)GOs en Admin ook bevestigd dat het weinig zin heeft om je zo verbaal op het forum te uiten (in dit topic en vele andere soortgelijke), dus weet niet waar jouw opmerking vandaan komt?
    Ah, in het geval dat jou post inderdaad iets toevoegt heeft James ongelijk: Groot gelijk dat Hysteria alleen TDR aanspreekt, die was alleen de boel aan het ophitsen en totaal niet relevant bezig. Zie z'n eerste post.

    Alleen begin jij je post met 'whinen'. Om daarna je enige 'relevante' zin te onderbouwen met 'gewoon', 'als een volwassene' en 'in goed Nederland'...wat duidelijk laat zien dat je eerder reageert uit irritatie of emotie dan dat je daadwerkelijk wil helpen...wat doe je dan hier in dit topic? Beetje in het rond lopen trappen, een sneer uitdelen...Dus ja, je post is net zo onnuttig als die van TDR.

    TDR daarentegen: Nee, het is geen pure spam. En niet kansloos. En jij bent één jaar in een onterechte ban geweest, maar laten we eerlijk zijn... Je hebt voor veel andere zaken in bans gezeten. Dat je überhaupt nog mag spelen heeft meer te maken met vriendjespolitiek en het feit dat je schijnbaar goed sorry kunt zeggen/kunt lullen tegen de juiste mensen (maw de juiste perso(o)n(en) in het team). Je moet je doodschamen dat juist jij vriendjespolitiek gebruikt als argument. Je hele voorkomen in dit topic doet laten lijken alsof je een goeie jongen bent en het beste met iedereen voor hebt, maar het moge duidelijk zijn voor iedereen die dit leest dat jij zo'n beetje elke regel hebt verbroken die er is, ten nadele van veel andere spelers. En dat die spelers nooit een excuus zullen ontvangen voor jou onacceptabel, puberaal en vooral egocentrisch gedrag. O, en lees je eerste post even door...kom op zeg, geen wonder dat jij specifiek word aangesproken. NUL relevantie, enkel uitlokking. Kan je wel gaan wijzen naar een ander, maar dat maakt jou nog niet minder schuldig. :bye:

    En jullie punt gaat helemaal niet op, uiteindelijk heeft dit topic gezorgd voor wat vaart in de zaken. Maw, geen spam, niet kansloos en blijkbaar even nodig. Dus als jullie 'gewoon' jullie mond hadden gehouden was dit een topic geweest waar mensen even lopen zeiken, lord en co reageren met 'doe even rustig, we lossen het op' en het allemaal op z'n pootjes terecht komt (gaan we vanuit...).

    Tadaa. 8o
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)