Yggdrasill logt uit

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Yggdrasill logt uit

      Speel dit nu zo ongeveer 15 jaar, en het is nu wel eens tijd om de stekker eruit te halen. Begon in uni 1, toen 3 en vrij snel 4, her en der nog wat opgestart maar uiteindelijk bij uni 1 gebleven welke uiteindelijk gemerged werd naar uni 3. Begonnen als fleeter, goede aanvallen kunnen maken, ninja's, counters, noem maar op. Maar na verloop van tijd toch maar aan het minen begonnen, had wel wat andere dingen te doen. Ik zou hier nu verder mee kunnen gaan, maar wat de draad heeft gebroken is hoe het er tegenwoordig aan toe gaat in het spel.

      Die klasses welke waren geintroduceerd hadden nul balans, een chimpansee die willekeurig op knoppen loopt te drukken kan nog een betere balans ontwikkelen dan Gameforge. Ja ze hebben nu wat gedaan, maar de schade is al gemaakt, en zoveel maakt die "balans" update nou ook niet uit. Het tweede waardoor bij mij het gehele spel ruk is geworden is de laatste merge. Hoe komt gameforge erbij om in vredesnaam een minersuni om te zetten van 1x vloot en 30% puin naar 2x vloot en 50% puin, dus een fleetersuni, en vervolgens een uni met ons te mergen waar ze brul vloten van hier tottemet Tokio hebben. Wij waren hier voor 0% op voorbereid maar we hebben het er maar mee te doen. Respect voor de GO's en Mods, die kunnen er ook niks aan doen. Ik heb geen zin meer om iedere paar uur in te gaan loggen, iedere dag grondstoffen te saven, etc etc etc. Ik kon eerst eens per dag inloggen, soms eens per twee dagen, ik merk nu sinds de merge dat ik iedere dag weer 5 keer moet inloggen om te kijken of er nog alles staat en dingen moet activeren en dergelijken.f Ik heb hier gewoon geen zin meer in, al jaren niet meer. Ik gebruikte dit spel een beetje als bouw simulator, maar dat is er niet meer bij helaas sinds de update en merge.

      De laatste maand of twee ben ik alleen bezig geweest met het "afronden" van mijn account, heb de dingen gemaakt die ik wou hebben en nu is het wel goed. Dit heb ik vandaag af gekregen en nu is het tijd om vaarwel te zeggen, nouja misschien dat ik nog eens een weekje voor de lol terug kom, maar daar blijft het ook wel bij :P

      Ik wil iedereen in WOM bedanken voor de leuke tijd die ik heb gehad, natuurlijk ook alle andere allianties waar ik ooit in zat die zijn ontbonden. Wens iedereen veel plezier en wie weet zie ik iedereen nog wel eens terug :)

      Yggdrasill Logt uit.
    • Misschien gewoon even elke dag inloggen en je bonusitem ophalen. Kan gewoon terwijl je in vakmode staat.
      Wie weet ga je het nog eens oppakken en dan heb je weer een leuke hoeveelheid bonusdingetjes.
      Ja de boel is veranderd en ja van 1 naar 2 speed is aanpassen.
      Hoop tot ziens ook al spelen we sinds U4 geloof ik nooit in dezelfde uni.
      Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!
    • Ik zit in hetzelfde schuitje als Yggdrasill, geen idee hoe lang ik het spel al speel maar meer dan 10 jaar is het zeker, na de laatste merge is bij mij de lol eraf. De klasses waren al volledig scheef en na de merge word je geconfronteerd met spelers in de top 5 die vloten hebben die zo groot zijn dat ze met een AGS van 5 spelers uit de top 5 tot 20 niet te crashen zijn!

      2x vloot speed en 50% puin is een hele andere speel wijze dan voor de merge en daarnaar ombuigen is kansloos met zulke grote vloten die zijn meegekomen.

      Alle wijzigingen die Ogame in UNI3 heeft doorgevoerd hebben bij mij elke keer een stuk plezier weggenomen, GO's en MOD's mijn complimenten voor jullie inzet!

      @Ogame beetje jammer van jullie hersenloze beslissingen en geldklopperij.

      WOM for ever!

      VIP3R out!
      Only the dead have seen the end of war !
    • Spellen evolueren (gelukkig) nou eenmaal omdat ze mee moeten met de tijd. Wanneer je er vanuit gaat dat dit niet gebeurd ben je naïef. Ik weet zeker dat jij/jullie niet hebben lopen klagen dat de eco speed omhoog ging de afgelopen jaren waardoor jij je "project" af kon maken. Natuurlijk zijn sommige veranderingen abrupt of totaal verkeerd geïmplementeerd, maar Gameforge moet wat. Ik ben blij dat ze nog ontwikkelen ipv de stekker er geheel uit te trekken. Het is een uitdaging om je hier op aan te passen maar het geeft een uitdaging.

      Verder is het een hele juiste keuze om te stoppen als je niet tegen verandering kan. Het ga je goed.