[TOT: 16.830.246.000] Zippp vs. Harrybob [ShadowRe] (A: 2.724.075.000, V: 14.106.171.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 16.830.246.000] Zippp vs. Harrybob [ShadowRe] (A: 2.724.075.000, V: 14.106.171.000)

      Winst = winst :love:

      Def, gl rb!


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-10-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Zippp
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 1.119.663
      Licht gevechtsschip 3.978.443
      Zwaar gevechtsschip 3.212
      Kruiser 600.206
      Slagschip 100.173
      Interceptor 400.147
      Bommenwerper 1.126
      Vernietiger 100.137
      Reaper 70.013
      Pathfinder 81.824
      Klein vrachtschip 507.818
      _________________________________________

      Verdediger Harrybob [ShadowRe]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 65.209
      Groot vrachtschip 34.774
      Licht gevechtsschip 107.093
      Zwaar gevechtsschip 28.423
      Kruiser 10.265
      Slagschip 4.528
      Recycler 5.627
      Spionagesonde 113.322
      Bommenwerper 3.522
      Zonne-energiesatelliet 1.404
      Vernietiger 2.478
      Ster des Doods 107
      Interceptor 3.882
      Reaper 2.303
      Pathfinder 10.252
      Raketlanceerder 2.666.728
      Kleine laser 428.697
      Grote laser 75.000
      Gausskanon 2.000
      Ionkanon 50.000
      Plasmakanon 15.000
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Zippp
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 1.098.567 ( -21.096 )
      Licht gevechtsschip 3.570.215 ( -408.228 )
      Zwaar gevechtsschip 3.128 ( -84 )
      Kruiser 591.965 ( -8.241 )
      Slagschip 99.465 ( -708 )
      Interceptor 397.577 ( -2.570 )
      Bommenwerper 1.120 ( -6 )
      Vernietiger 99.747 ( -390 )
      Reaper 69.740 ( -273 )
      Pathfinder 80.658 ( -1.166 )
      Klein vrachtschip 455.784 ( -52.034 )
      _________________________________________

      Verdediger Harrybob [ShadowRe]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      304.953.718 Metaal, 152.072.523 Kristal en 384.128.717 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 2.724.075.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 14.106.171.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1.951.229.250 metaal en 1.254.446.550 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 841.154.958 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      650.409.750 Metaal en 418.148.850 Kristal
      1.951.229.250 Metaal en 1.254.473.550 Kristal

      Totale hoeveelheid puin opgehaald door de aanvaller(s):
      2.601.639.000 Metaal en 1.672.622.400 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 1.120.747.718
      Kristal: 962.224.923
      Deuterium: 308.368.717
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 2.391.341.358 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -10.321.735.218
      Kristal: -3.371.670.023
      Deuterium: -1.253.920.717
      De verdediger(s) hebben een totaal van 14.947.325.958 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Azenomei wrote:

      En toch sta ik overal waar ik begin minstens top 50. Zonder v-hoppen, zonder dm, gewoon ouderwets spelen.

      Toch fijn dat het v-hoppen en dm gebruik het hele spel verpest hebben en alles overal leeg loopt. Blijf jezelf vooral schouderklopjes geven.

      GL@rl
      Woooow top 50? Poeh poeh, nou voel je je wel helemaal het mannetje zeker?? #droeftoeter

      Wie geeft zichzelf hier nou de schouderklopjes?

      In de week dat ik uit vmode ben heb ik jou nog niet anders dan blauw gezien in dat nietszeggende (al door mij gesloopte) accountje van je. Geen ripjes, spios of enige vorm van een vloot naar een van mijn manen zien vliegen...

      Als je nou eens optieft elk topic te vervuilen met je nutteloze geblaat klein zielig irritant pestventje dat je bent! Je bent het meest nietszeggende nutteloze excuus voor een persoon dat dit forum bevuilt. Snap toch niet waarom je niet gewoon in een rubbertje geschoten had kunnen worden, was een stuk beter geweest!

      The post was edited 2 times, last by Zippy ().

    • Zippy wrote:

      Azenomei wrote:

      En toch sta ik overal waar ik begin minstens top 50. Zonder v-hoppen, zonder dm, gewoon ouderwets spelen.

      Toch fijn dat het v-hoppen en dm gebruik het hele spel verpest hebben en alles overal leeg loopt. Blijf jezelf vooral schouderklopjes geven.

      GL@rl
      Woooow top 50? Poeh poeh, nou voel je je wel helemaal het mannetje zeker?? #droeftoeter
      Wie geeft zichzelf hier nou de schouderklopjes?

      In de week dat ik uit vmode ben heb ik jou nog niet anders dan blauw gezien in dat nietszeggende (al door mij gesloopte) accountje van je. Geen ripjes, spios of enige vorm van een vloot naar een van mijn manen zien vliegen...

      Als je nou eens optieft elk topic te vervuilen met je nutteloze geblaat klein zielig irritant pestventje dat je bent! Je bent het meest nietszeggende nutteloze excuus voor een persoon dat dit forum bevuilt. Snap toch niet waarom je niet gewoon in een rubbertje geschoten had kunnen worden, was een stuk beter geweest!
      zo, moest je voor dat emotionele geratel twee bewerkingen uitvoeren? En dit is het resultaat? Ik snap dat het een hele schok voor je is dat niet iedereen je prestaties van het vmode hoppen fantastisch vindt. Maar je infantiele reactie laat in ieder geval zien dat het je raakt. Veel plezier met het afkopen van je winst. Gooi er nog eens lekker een paar honderd euro tegenaan, nog even en je speelt alleen met de 3 mensen die je speelstijl wel prachtig vinden. Bravo!
    • Azenomei wrote:

      zo, moest je voor dat emotionele geratel twee bewerkingen uitvoeren? En dit is het resultaat? Ik snap dat het een hele schok voor je is dat niet iedereen je prestaties van het vmode hoppen fantastisch vindt. Maar je infantiele reactie laat in ieder geval zien dat het je raakt. Veel plezier met het afkopen van je winst. Gooi er nog eens lekker een paar honderd euro tegenaan, nog even en je speelt alleen met de 3 mensen die je speelstijl wel prachtig vinden. Bravo!
      Normaal begin je een zin met een hoofdletter, dus infantiel ?
      Alles wat je schrijft getuigd van onvrede, of het je leven is, je geestelijke gesteldheid ?
      In elk geval is er iets goed mis met je.
      Wel jammer dat wij daar getuigen van moeten zijn.
      Dus, zoals Zip het omschrijft, tief op en raak niet verder achterop met je leven.

      Leuke slag en leuke winst.
      Veel plezier met uitgeven.
    • Azenomei wrote:

      zo, moest je voor dat emotionele geratel twee bewerkingen uitvoeren? En dit is het resultaat? Ik snap dat het een hele schok voor je is dat niet iedereen je prestaties van het vmode hoppen fantastisch vindt. Maar je infantiele reactie laat in ieder geval zien dat het je raakt. Veel plezier met het afkopen van je winst. Gooi er nog eens lekker een paar honderd euro tegenaan, nog even en je speelt alleen met de 3 mensen die je speelstijl wel prachtig vinden. Bravo!
      ik weet dat het lastig als ineens een feitelijk weergave van jou wordt neergezet. Miss toch die psycholoog eens proberen die ik je al eerder heb aanbevolen?

      Maar ik koop nu de winst ook al af? Hoe moet ik dat voor me zien? Ik betaal mensen om hun bootjes te laten slopen? Poeh dat moet ik toch heel rijk zijn gegeven het aantal slagen van mij die al op t forum staan :whistling: Wist allemaal niet dat dat kon, in mijn beleving moet ik een vloot hebben, op een paar knopjes drukken om die te versturen, soms wat geluk hebben of een slag lukt en soms het geluk een handje helpen door een maan te blazen en een terugkerende kolo of puinsave te slopen. Maar ach wat weet ik ook van het spel hé ?(

      Probeer het zelf eens zou ik zeggen, dan komt er miss nog iets van je op t forum dat niet totaal nutteloos is... Er staat op t forum wel een beginners handleiding voor je of Google anders even.
    • Zippy wrote:

      Azenomei wrote:

      zo, moest je voor dat emotionele geratel twee bewerkingen uitvoeren? En dit is het resultaat? Ik snap dat het een hele schok voor je is dat niet iedereen je prestaties van het vmode hoppen fantastisch vindt. Maar je infantiele reactie laat in ieder geval zien dat het je raakt. Veel plezier met het afkopen van je winst. Gooi er nog eens lekker een paar honderd euro tegenaan, nog even en je speelt alleen met de 3 mensen die je speelstijl wel prachtig vinden. Bravo!
      ik weet dat het lastig als ineens een feitelijk weergave van jou wordt neergezet. Miss toch die psycholoog eens proberen die ik je al eerder heb aanbevolen?
      Maar ik koop nu de winst ook al af? Hoe moet ik dat voor me zien? Ik betaal mensen om hun bootjes te laten slopen? Poeh dat moet ik toch heel rijk zijn gegeven het aantal slagen van mij die al op t forum staan :whistling: Wist allemaal niet dat dat kon, in mijn beleving moet ik een vloot hebben, op een paar knopjes drukken om die te versturen, soms wat geluk hebben of een slag lukt en soms het geluk een handje helpen door een maan te blazen en een terugkerende kolo of puinsave te slopen. Maar ach wat weet ik ook van het spel hé ?(

      Probeer het zelf eens zou ik zeggen, dan komt er miss nog iets van je op t forum dat niet totaal nutteloos is... Er staat op t forum wel een beginners handleiding voor je of Google anders even.
      Je kunt blaten tot je een ons weegt, maar aan het einde van de dag ben je een sneue v-hopper die niets aan het spel bijdraagt. Alle gs die je buit maakt verdwijnt uit het spel want niemand kan jouw vloot pakken (vmode als je er niet bent, in vmode kan niemand je aanvallen, zie je beginners handleiding).

      Dus hoe goed je je eigen Ogame skills ook inschat, het blijven zielige v-hopper slagen en voegen dus niets toe. Verder staat het gewoon vrij om mijn mening te verkondigen, ik ben niet de enige die zo over v-hoppen denkt.

      Wederom, succes met afkopen (de enige manier om iets te doen, want alle gebouwen, onderzoek en schepen staan stil in v, dus als je wat met de gs wilt doen zal je de wachtrijen moeten afkopen) en dat je in dit prachtige jaar 2021 maar eens gaat leren saven, dat kun je ook op Google of in je mooie beginners handleiding vinden.

      Succes in v-mode en voor de Defender, GL@RB