aanvallen zaga ! op Hollander

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • aanvallen zaga ! op Hollander

    Een speler in zagadra kan niet aangevallen worden, maar diegene kan zelf wel aanvallen. Dit is erg frustrerend. Graag zsm een oplossing hiervoor zoeken. Ticket is ingelegd.
    Zijn er meer mensen die deze bug hebben??
    Graag melden onder deze topic.

    aangepast zodat het kloppend is
    SrG

    The post was edited 2 times, last by Independence ().

  • Spacefighter wrote:

    whinen op het forum heeft echt geen zin.

    Stuur gewoon mail naar GO/Admin als een volwassene in goed Nederland en probeer de dialoog aan te gaan.
    @Zaphod Beeblebrox

    Ik zal het nu wat beter proberen te verwoorden.

    BLM, je hebt volgens mij al genoeg ervaring met het spel dat je weet dat het geen zin heeft om hier over te beginnen op het forum. Wat moet een speler hier over zeggen?

    De correcte route is een ticket inschieten bij de GOs, als zij niet reageren, escaleren naar SGO, Admin etc, zoals ook in je vorige post beschreven.

    Probeer in je ticket met screenshots te komen en duidelijk te beschrijven wat er aan de hand is. Misschien is er wel een bug waar "meneer" niks aan kan doen.

    Je mag wel je vermoedens uiten in een ticket: er is namelijk een reden waarom je het inschiet, maar zolang je niks weet moet je eigenlijk nog geen oordeel vellen.

    Het enige wat je volgens mij weer probeert te bereiken is een frame topic, waar iedereen heel graag op inhaakt waarna het weer gesloten wordt...

    eens een addict, ALTIJD een addict
    Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
  • Spacefighter wrote:

    Spacefighter wrote:

    whinen op het forum heeft echt geen zin.

    Stuur gewoon mail naar GO/Admin als een volwassene in goed Nederland en probeer de dialoog aan te gaan.
    @Zaphod Beeblebrox
    Ik zal het nu wat beter proberen te verwoorden.

    BLM, je hebt volgens mij al genoeg ervaring met het spel dat je weet dat het geen zin heeft om hier over te beginnen op het forum. Wat moet een speler hier over zeggen?

    De correcte route is een ticket inschieten bij de GOs, als zij niet reageren, escaleren naar SGO, Admin etc, zoals ook in je vorige post beschreven.

    Probeer in je ticket met screenshots te komen en duidelijk te beschrijven wat er aan de hand is. Misschien is er wel een bug waar "meneer" niks aan kan doen.

    Je mag wel je vermoedens uiten in een ticket: er is namelijk een reden waarom je het inschiet, maar zolang je niks weet moet je eigenlijk nog geen oordeel vellen.

    Het enige wat je volgens mij weer probeert te bereiken is een frame topic, waar iedereen heel graag op inhaakt waarna het weer gesloten wordt...

    Waarom betrek je mij hierbij? Zit het je zo dwars dat ik je de vorige keer heb aangesproken op je waardeloze niets-toevoegende post?..
    Verrassing: deze post is net zo waardeloos... Laat een teamler lekker reageren...waarom voel jij je verplicht om te reageren? BLM zit je goed dwars schijnbaar...Misschien kan je beter je frustraties elders afreageren en gewoon in ogame app groepjes over dit soort dingen praten ipv anderen er mee lastig te vallen.

    Maar goed, een probleem als dit is niet ok natuurlijk...wel makkelijk om je vloot te behouden zo... 8o
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • LoneRanger wrote:

    @Zaphod Beeblebrox dat eerste bericht was niet te ontcijferen hoor. Zelfs na vier keer overlezen niet. Gelukkig heeft Indy er wat van kunnen maken.

    Ontopic: in Deimos geen problemen hiermee, er is alleen een gebrek aan targets. :P

    Met een beetje puzzelen kom je een eind. Maar waarom word ik er bij betrokken en word er zo gereageerd had ik het over...

    ReformeD wrote:

    Zaphod Beeblebrox wrote:

    Laat een teamler lekker reageren...
    Waarom een topic als dit maken als je teamlers wilt bereiken? Om contact te zoeken met teamlers kan je beter een ticket aanmaken..

    Ik zie zelf langzaam een patroon ontstaan van aandacht zoeken door topics aan te maken. Mensen gaan reageren en topic zal gesloten worden..

    Erg productief allemaal.

    Omdat dit de vorige keer nodig was. Na 2/3 week wachten niets horen en binnen 2/3 dagen na een topic direct resultaat. Productief inderdaad.

    Mocht je BLM een goed voorbeeld willen geven: druk op de rapporteerknop rechts onderaan de post en doe daar je klacht indienen ipv een forumpost. Zo hebben jullie contact met het team, volgens 'de correcte route'.
    The Hitchhiker's Guide!
    424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
  • Deze bug zijn we mee bezig. Tot nu toe is er 1 melding.
    We zijn met de coma bezig voor deze bug. Zowel de coma als wij kunnen hier weinig aan doen. Zoals het nu lijkt heeft de speler door het mergen deze bug gekregen en is dit ook nieuw voor GF.

    Er wordt aan gewerkt maar zoals jullie heel goed weten is GF niet het snelste met reageren of actie onder nemen. Tenzij het geld kost. :whistling:
    Ex Admin Ogame.nl
  • MiniMe wrote:

    Deze bug zijn we mee bezig. Tot nu toe is er 1 melding.
    We zijn met de coma bezig voor deze bug. Zowel de coma als wij kunnen hier weinig aan doen. Zoals het nu lijkt heeft de speler door het mergen deze bug gekregen en is dit ook nieuw voor GF.

    Er wordt aan gewerkt maar zoals jullie heel goed weten is GF niet het snelste met reageren of actie onder nemen. Tenzij het geld kost. :whistling:
    Dat is bijzonder, want ik had hier ook al een ticket over gemaakt.
    Dus lijkt me dat er sowieso 2 meldingen zijn toch :P
  • Na overleg met de coma is er besloten dat deze speler geen actieve spelers mag aanvallen. Hij kan niet aangevallen worden dus mag hij ook geen actieve spelers aanvallen. Ik heb hem daar van op de hoogte gebracht. Zodat het spel voor iedereen eerlijk blijft. Wel mag hij inactieve aanvallen omdat die niks terug kunnen doen.

    Zo kan hij nog wel gewoon blijven spelen. De speler zelf kan er niks aan doen daarom dat we deze manier besloten hebben.
    Ex Admin Ogame.nl
  • MiniMe wrote:

    Na overleg met de coma is er besloten dat deze speler geen actieve spelers mag aanvallen. Hij kan niet aangevallen worden dus mag hij ook geen actieve spelers aanvallen. Ik heb hem daar van op de hoogte gebracht. Zodat het spel voor iedereen eerlijk blijft. Wel mag hij inactieve aanvallen omdat die niks terug kunnen doen.

    Zo kan hij nog wel gewoon blijven spelen. De speler zelf kan er niks aan doen daarom dat we deze manier besloten hebben.
    mooi thnx @MiniMe is hij even net zoveel als ons als we niet terug kennen slaan!

    net als wat zaphod zegt

    Omdat dit de vorige keer nodig was. Na 2/3 week wachten niets horen en binnen 2/3 dagen na een topic direct resultaat. Productief inderdaad.

    en dat blijft een feit dat het Ticket systeem geen Problemen oplost en het board wel!
    SrG
  • BeLikeMe wrote:

    MiniMe wrote:

    Na overleg met de coma is er besloten dat deze speler geen actieve spelers mag aanvallen. Hij kan niet aangevallen worden dus mag hij ook geen actieve spelers aanvallen. Ik heb hem daar van op de hoogte gebracht. Zodat het spel voor iedereen eerlijk blijft. Wel mag hij inactieve aanvallen omdat die niks terug kunnen doen.

    Zo kan hij nog wel gewoon blijven spelen. De speler zelf kan er niks aan doen daarom dat we deze manier besloten hebben.

    mooi thnx @MiniMe is hij even net zoveel als ons als we niet terug kennen slaan!
    net als wat zaphod zegt

    Omdat dit de vorige keer nodig was. Na 2/3 week wachten niets horen en binnen 2/3 dagen na een topic direct resultaat. Productief inderdaad.

    en dat blijft een feit dat het Ticket systeem geen Problemen oplost en het board wel!

    De conclusie dat het board problemen wel oplost en tickets niet, is onjuist. De tickets waren reeds in behandeling en er werd reeds gewerkt aan een oplossing voor het probleem an sich. Daar deze oplossingen niet werkten, waren we inmiddels ook aan het overleggen wat een passende oplossing voor de speler zelf en de andere spelers in het universum. Dat deze oplossing komt na de post op het board is niet het gevolg van deze post. De oplossing was er ook geweest en op hetzelfde moment, zonder dit topic.

    Sorry Indep voor nog even een post in jouw gesloten draadje...

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][