alliantie Motu

• alliantie Motu

Hallo onderdanen ,

Zijn jullie op zoek naar alliantie waar je kunt samen strijden met echte koning .
      kom dan bij alliantie Vmotu "Viking masters of the universe otu .
      Koning Motu laat iedereen buigen .

alliantie Vmotu staat voor :

- strijdvaardig
      - Plezier

Kies je voor de koning of kus je liever mijn voeten

Meld je nu aan bij alliantie Vmotu

The post was edited 1 time, last by motu ().

• B-The-FearlesS wrote:

nounounou wat een taal zeg hahaha grotemond voor een geen top 10 speler XD duurt nog wel even voordat je met de echte koningen mag mee spelen hoor haha ga eerst maar oefenen metje houte zwaard inde tuin ofsoo XD
      er is maar plaats voor een koning en dat ben ik .
      dus buig voor je koning en anders laat ik je buigen.

Meld je aan bij Vmotu
      en dien je koning
    • monfy wrote:

Hoe lang ga je het deze keer volhouden ? Wel leuk dat je terug blijft komen en het blijft proberen

motu vraagt kroning van monfy :whistling:
      heey monfy dat is tijdje geleden zeg ,.
      ja moest helaas vanwege omstandigheden ophouden toen .
      speel je ook in deze uni?
      jaaa ik ben weer terug hahaha
      ik ben zelfs al koning van de uni , iedereen buigt voor mij.
      Ze blaffen hier wel maar nog niemand heeft me aangevallen , wacht nog steeds tot admiral belasting komt innen xD
      Maar aangezien hij nog steeds niet geweest is benoem ik hem tot konings motu chicken of tewel hij word mijn kip xD
    • BeLikeMe wrote:

Ren je weer weg voor een paar maanden als je wordt gecrashed?

Volgende x netjes de aanvallers feliciteren!

Succes met je dominantie in deze uni
      zeg blaffende hond wanneer bijt je eens?
      vele woorden maar aanvallen ho maar..
      Bij deze roep ik je op om mij aan te vallen en rapport hier te plaatsen zodat iedereen kan zien dat je niet alleen maar woorden maar ook daden hebt . En anders zal iedereen je keihard uitlachen en buig je dus wel degelijk voor mij .

ik ben de almachtige Koning Motu
      Leider van Vmotu
      wil je in gezellige maar strijdvaardige alliantie meld je dan aan
    • motu wrote:

BeLikeMe wrote:

zeg blaffende hond wanneer bijt je eens?vele woorden maar aanvallen ho maar..
      Bij deze roep ik je op om mij aan te vallen en rapport hier te plaatsen zodat iedereen kan zien dat je niet alleen maar woorden maar ook daden hebt . En anders zal iedereen je keihard uitlachen en buig je dus wel degelijk voor mij .

Leider van Vmotu
      Volgens mij heeft iemand je gisteren al gesloopt, noob.
      De aanvaller steelt: 1.352.137.250 Deuterium

DeBoerMaN [bEx] & ExXx [bEx] & DeWieSneuS [TBD] vs Angerblub:TOT: 35.934.399.000
    • motu wrote:

BeLikeMe wrote:

zeg blaffende hond wanneer bijt je eens?vele woorden maar aanvallen ho maar..

Leider van Vmotu
      Rustig maar fifi, je weet toch dat je niet zonder lijn naar buiten mag en helemaal niet zonder pilletje.. dan ga je weer raar praten en grootheidswaanzin hebben..

Je stelt niets voor ;)
      SrG
    • Na de wederopstanding van motu (zijn vloot was gecrasht, maar niet meer) ben ook ik, DeGroteJamesCameron, om. Deze almachtige goddelijkheid heeft overduidelijk minimaal evenveel macht als Jezus Christus en hij is de profeet, de uitverkorene, die ons oGamers zal leiden door de duisternis. Ik buig voor Motu de Strijder, behoeder van de Donkere Materie, de Reaper-Ridder en Uitverkorene van de Expeditie. Letters doen de grootsheid van zijn titels niet genoeg eer aan. Ik hoop dat mijn allerdiepste buiging waarbij ik zo diep buig dat het slijm en kwijl op de grond afkomstig van de afgunst van alle ketters mijn neusharen raakt hem zal overtuigen van mijn loyaliteit.

Lang leve de Koning! Lang leve Motu en lang leve zijn imperium!
    • JamesCameron wrote:

Na de wederopstanding van motu (zijn vloot was gecrasht, maar niet meer) ben ook ik, DeGroteJamesCameron, om. Deze almachtige goddelijkheid heeft overduidelijk minimaal evenveel macht als Jezus Christus en hij is de profeet, de uitverkorene, die ons oGamers zal leiden door de duisternis. Ik buig voor Motu de Strijder, behoeder van de Donkere Materie, de Reaper-Ridder en Uitverkorene van de Expeditie. Letters doen de grootsheid van zijn titels niet genoeg eer aan. Ik hoop dat mijn allerdiepste buiging waarbij ik zo diep buig dat het slijm en kwijl op de grond afkomstig van de afgunst van alle ketters mijn neusharen raakt hem zal overtuigen van mijn loyaliteit.

Lang leve de Koning! Lang leve Motu en lang leve zijn imperium!
      Mijn aller beste onderdaan ,
      Ik ben blij dat ik jou het licht heb kunnen laten zien.
      Ik ben de almachtige koning motu , ik zal elke dag genieten van deze mooie buiging.
      Laat zien dat je trouw bent en val Be like me aan en laat ons genieten van mooie aanvalsreport.
      Want zelf durft hij helaas niet aan te vallen , Koning motu ligt dubbel van lachen , en heeft hem daarom benoemd tot hofnar nr 1 xD
      Hij kwijlt inderdaad heel erg , daarom slaapt hij ook in de kerker