Uni3 stats discussie

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • ExXx wrote:

      Is er al iets bekend wanneer er eventueel een poll komt?
      Nee er is nog geen datum bekend we gaan wel beginnen met het samenvatten van de discussie draadjes.

      Zaphod Beeblebrox wrote:

      Knip, zo kom je er niet mee weg. Was duidelijk hierboven. By Inde rond 10:00 op 2-12

      OT...
      Over de poll, doen we het zoals .org dus ingame een bericht waar je kan stemmen? Of op het forum? Wat is het plan? En hoe word het precies bepaald...zoals de vorige keer?
      Het is de bedoeling dat jullie ingame een poll gaan krijgen waar je in kan gaan stemmen. Dit is het eerlijkste voor iedereen omdat niet iedereen op het forum zit. Hoe het precies bepaald wordt hou je nog van mij te goed. Ik weet niet zeker of er dezelfde regeling wordt getroffen als de vorrige keer of dat het gewoon meeste stemmen gelden zijn hoeveel % er ook stemt. Zodra ik hier antwoord op heb krijg je die.
      Ex Admin Ogame.nl
    • Nieuw Universum Polaris

      5 hours ago
      Hallo,

      Op 28 januari zal de nieuwe universum zijn deuren openen; Polaris.
      Ik heb dit overal aangegeven en gezegd dat we eerst GEEN nieuwe uni willen/wouden. Ook dit netjes via de CoMa aangegeven en deze heeft het ook vermeld, echter het wordt alsnog door gedrukt, dus bij deze.....

      Specs:

      NL 142 (Polaris):
      1x Fleet,
      8x Economy,
      7 galaxies,
      30% DF,
      +30 fields,
      +25.000 DM,
      Category: Miner

      Dit lees ik bij Nieuws , GF luistert gewoon niet , ik zit ook te wachten op veranderen specs Uni 3.
      Maar schijnt dat Staff gewoon genegeerd word ( net als 3 dagen om een migratie uit te voeren) , waarom pikt de Staff dit nog???? Waarom gaan jullie niet gezamenlijk in Staking , ik zou er begrip voor hebben.

      Tuurlijk kunnen spelers ook gewoon geen DM meer kopen of in Vmode ,maar te weinig spelers lezen het forum dus ik zie dat niet als haalbaar
    • Woozy wrote:

      Tuurlijk kunnen spelers ook gewoon geen DM meer kopen of in Vmode ,maar te weinig spelers lezen het forum dus ik zie dat niet als haalbaar
      Leuk sentiment maar totaal niet interessant voor GF, het liefst verdwijnt ogame.nl voor ze;

      .us/org/fr/tr heeft wel genoeg animo vanuit gameforge; omdat daar meer mensen zitten die met geld strooien.

      Merges waren nog gaande of die kregen al een poll voor nieuwe settings, binnen 2 weken doorgevoerd, etc

      :love: Thanks Syrabi
    • Piet piraat wrote:

      ExXx wrote:

      Inmiddels al wat meer nieuws? We zijn weer 3 weken verder :)
      En ondertussen zijn we al halfweg januari. Plannen voor een nieuwe uni zijn er al. (Er wordt dus wel degelijk gewerkt bij GF).Niet dat ik ongeduldig ben, maar wat communicatie naar de spelers toe zou fijn zijn!
      Misschien kan het team wat meer druk uitvoeren als het klopt wat Jillian zegt (voor zover dit nog niet gebeurd).
      De aanvaller steelt: 1.352.137.250 Deuterium

      DeBoerMaN [bEx] & ExXx [bEx] & DeWieSneuS [TBD] vs Angerblub:TOT: 35.934.399.000
    • Uni specs lopen nog, heeft vertraging vanwege de ingame polls spul defect was en dus niet ingame de polls naar alle spelers verstuurd kon worden. Hierop is/was het wachten op......... En men weet dat zulke zaken niet snel worden opgelost.

      Ik vraag wekelijks naar diverse shizzle na, merges, specs change, beloningen enz, maar het gaat gewoonweg lastig. Hou hier graag rekening mee dat ik cq wij, doen wat wij kunnen. ;-).

      Thanks Syrabi <3
    • ExXx wrote:

      Piet piraat wrote:

      ExXx wrote:

      Inmiddels al wat meer nieuws? We zijn weer 3 weken verder :)
      En ondertussen zijn we al halfweg januari. Plannen voor een nieuwe uni zijn er al. (Er wordt dus wel degelijk gewerkt bij GF).Niet dat ik ongeduldig ben, maar wat communicatie naar de spelers toe zou fijn zijn!
      Misschien kan het team wat meer druk uitvoeren als het klopt wat Jillian zegt (voor zover dit nog niet gebeurd).

      Ik denk niet dat hier de schuld bij het team te zoeken is. Als ik alleen al kijk naar hoeveel teamleden die afgelopen jaar afgehaakt zijn met een... "apart of geen verhaal" dan zal daar ook wel wat ongenegenheid hangen ter plaatse van GF.

      Je bent natuurlijk altijd vrij om je aan te melden als teamlid en die druk op gameforge uit te oefenen :rolleyes:

      :love: Thanks Syrabi
    • Independence wrote:

      Uni specs lopen nog, heeft vertraging vanwege de ingame polls spul defect was en dus niet ingame de polls naar alle spelers verstuurd kon worden. Hierop is/was het wachten op......... En men weet dat zulke zaken niet snel worden opgelost.

      Ik vraag wekelijks naar diverse shizzle na, merges, specs change, beloningen enz, maar het gaat gewoonweg lastig. Hou hier graag rekening mee dat ik cq wij, doen wat wij kunnen. ;-).
      Bedankt! Daar twijfel ik niet aan. Aan een dood paard is het moeilijk trekken natuurlijk.
    • Jillian wrote:

      ExXx wrote:

      Piet piraat wrote:

      ExXx wrote:

      Inmiddels al wat meer nieuws? We zijn weer 3 weken verder :)
      En ondertussen zijn we al halfweg januari. Plannen voor een nieuwe uni zijn er al. (Er wordt dus wel degelijk gewerkt bij GF).Niet dat ik ongeduldig ben, maar wat communicatie naar de spelers toe zou fijn zijn!
      Misschien kan het team wat meer druk uitvoeren als het klopt wat Jillian zegt (voor zover dit nog niet gebeurd).
      Ik denk niet dat hier de schuld bij het team te zoeken is. Als ik alleen al kijk naar hoeveel teamleden die afgelopen jaar afgehaakt zijn met een... "apart of geen verhaal" dan zal daar ook wel wat ongenegenheid hangen ter plaatse van GF.

      Je bent natuurlijk altijd vrij om je aan te melden als teamlid en die druk op gameforge uit te oefenen :rolleyes:
      Waar zeg ik dat het de schuld van het team is? Ik vraag om wat meer druk (voor zover dit nog niet gebeurd), en blijkbaar doen ze wel hun best, dus helemaal top en snap ik jouw reactie niet als je goed leest.

      Allang gedaan.
      De aanvaller steelt: 1.352.137.250 Deuterium

      DeBoerMaN [bEx] & ExXx [bEx] & DeWieSneuS [TBD] vs Angerblub:TOT: 35.934.399.000