Uni3 stats discussie

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Eco 10x, onderzoek 20x. Vloot 4x speed, 50 procent deut. Puin naar 80 procent.

      Mw'en naar 4/5/6 stuks, herplaatsingen vooraf voor degene die direct willen verplaatsen, mocht je nog niet naar een eerdere mw zijn gegaan dan word je er naar toe gemikt op een willekeurige plek en behoud je de herplaatsing. Velden met 25 omhoog knallen (elke uni, dat gedoe met velden de hele tijd).

      Spioraiden aan.

      Def naar puin. :P
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
    • Zoals verwacht fleeters willen de boel in hun voordeel dit zullen de andere soort spelers ook willen miners of turtels.

      uni’s voor zijn feeters zagadra, deimos, eridanus, merkur, nusakan,

      uni’s voor ogame en balans in je leven, hyperion, en zelfs dat niet heel erg aangezien je vloot 70% puin waard is

      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Voorstel uni3:

      Eco 6 of hoger boeit verder niet

      Vlootsnelheid van 2 terug naar 1, vind ogame leuk maar hou ook van een prive leven.

      Onderzoek wel fijn dat het hoger is hoef je niet een jaar te wachten op 1 onderzoekje dus mag hoger van 12 naar wat mogelijk is.

      Verdediging naar puin altijd op 0% laten staan het is een manier van spelen voor een speler door dit aan te passen neem je hun plezier van spelen af. En spek je weer de fleeters.

      Ags zijn al niet anders gewend, en is alleen maar interessant als je een mega verdediging hebt staan of wanneer je een veel te grote vloot bezit.

      Brandstof staat op 100% ja heb je tenminste er ook nog eens wat aan als je deut wilt verkopen voor een gezonde waarde. Dus 100% of hoger.

      Melkwegen zijn er 9 lekker zo laten zijn spelers die hebben er donkerematerie in zitten om zo te liggen met de planeten zoals ze willen. En niet dat je als zootje bij elkaar als extra voer.

      Vorm van universum ach is toch al rond,

      Extra velden doen als ze eco omhoog doen zodat je meer opslagen kunt bouwen voor je grondstoffen die er dan per dag binnen komen.

      Fleeters optie geven om te verhuizen als ze toch de andere opties willen.

      Waarom moeten uni’s altijd aangepast worden naar de fleeters?


      Omdat zij het meeste geld in laatje brengen weet niet of dat klopt er zijn genoeg andere type spelers die ook geld uitgeven aan ogame, ik weet niet wat de verhouding is per universum.
      I only have my dreams; I have spread my dreams under your feet; Tread softly because you tread on my dreams
    • Eco en onderzoek speed: zo hoog mogelijk :)
      Vlootspeed: terug naar 1 of laten op 2. In elk geval niet hoger, anders wordt het een fleeter uni en "ongeschikt" voor miners (zoals ik).
      Geen def naar puin.
      Puin: max 50% zoals het nu is.
      Extra planeetvelden is ook altijd leuk.
      Andere instellingen zijn mij om het even.
    • Je hebt de 3 klasses breid die anders nog verder uit... je maakt een keuze en het kan nog uitgebreider... neem er een paar nieuwe dingen in op of verzin er nog eentje bij ...
      Eco mag voor mij ook omhoog
      Vloot speed is goed zo
      Onderzoek mag ook omhoog
      Der naar puin behouden
      Vloot naar puin zelfde of meer boeit niet
      En zeker een migratie token voor iederéén Xd
      uni 3 deadpool
      Hyperion deadpool
      Sinds 2007
      Ex uni 1 Ex uni 6 Ex uni 4 Ex pegasus ex andromeda

      The post was edited 1 time, last by Deadpool ().

    • Wombie wrote:

      Zoals verwacht fleeters willen de boel in hun voordeel dit zullen de andere soort spelers ook willen miners of turtels.

      uni’s voor zijn feeters zagadra, deimos, eridanus, merkur, nusakan,

      uni’s voor ogame en balans in je leven, hyperion, en zelfs dat niet heel erg aangezien je vloot 70% puin waard is

      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Voorstel uni3:

      Eco 6 of hoger boeit verder niet

      Vlootsnelheid van 2 terug naar 1, vind ogame leuk maar hou ook van een prive leven.

      Onderzoek wel fijn dat het hoger is hoef je niet een jaar te wachten op 1 onderzoekje dus mag hoger van 12 naar wat mogelijk is.

      Verdediging naar puin altijd op 0% laten staan het is een manier van spelen voor een speler door dit aan te passen neem je hun plezier van spelen af. En spek je weer de fleeters.

      Ags zijn al niet anders gewend, en is alleen maar interessant als je een mega verdediging hebt staan of wanneer je een veel te grote vloot bezit.

      Brandstof staat op 100% ja heb je tenminste er ook nog eens wat aan als je deut wilt verkopen voor een gezonde waarde. Dus 100% of hoger.

      Melkwegen zijn er 9 lekker zo laten zijn spelers die hebben er donkerematerie in zitten om zo te liggen met de planeten zoals ze willen. En niet dat je als zootje bij elkaar als extra voer.

      Vorm van universum ach is toch al rond,

      Extra velden doen als ze eco omhoog doen zodat je meer opslagen kunt bouwen voor je grondstoffen die er dan per dag binnen komen.

      Fleeters optie geven om te verhuizen als ze toch de andere opties willen.

      Waarom moeten uni’s altijd aangepast worden naar de fleeters?


      Omdat zij het meeste geld in laatje brengen weet niet of dat klopt er zijn genoeg andere type spelers die ook geld uitgeven aan ogame, ik weet niet wat de verhouding is per universum.
      Nou ja beter kan ik het niet verwoorden , kan me hier helemaal in vinden .
      Vooral is de speed terug naar 1x voor mij belangrijk , ik sta steeds vaker in Vmode om real life te kunnen combineren

      En ik snap dat de fleeters van gemini door de migratie balen , maar GF heeft die keus gemaakt en ik gun ze de kans op herinvoering van Migratie Token
    • Geef alle fleeters een gratis token mochten ze graag naar meer speed in de uni willen; daar heb ik geen probleem mee!

      Eco: Zo hoog mogelijk uiteraard.
      Fleet: Max x2; ja het gaat snel (in vergelijking met 1x) maar is nog wel te doen; meer verhoging is niet bij te benen voor de oud u3 spelers
      Def naar puin: Nooit
      Onderzoek: Mag inderdaad wel flink hoger
      Extra velden: Mag, geen must

      Melkwegen heb ik niet zo heel veel moeite mee, zou naar 6 oid mogen van mij.
    • Woozy wrote:

      Wombie wrote:

      Zoals verwacht fleeters willen de boel in hun voordeel dit zullen de andere soort spelers ook willen miners of turtels.

      uni’s voor zijn feeters zagadra, deimos, eridanus, merkur, nusakan,

      uni’s voor ogame en balans in je leven, hyperion, en zelfs dat niet heel erg aangezien je vloot 70% puin waard is

      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Voorstel uni3:

      Eco 6 of hoger boeit verder niet

      Vlootsnelheid van 2 terug naar 1, vind ogame leuk maar hou ook van een prive leven.

      Onderzoek wel fijn dat het hoger is hoef je niet een jaar te wachten op 1 onderzoekje dus mag hoger van 12 naar wat mogelijk is.

      Verdediging naar puin altijd op 0% laten staan het is een manier van spelen voor een speler door dit aan te passen neem je hun plezier van spelen af. En spek je weer de fleeters.

      Ags zijn al niet anders gewend, en is alleen maar interessant als je een mega verdediging hebt staan of wanneer je een veel te grote vloot bezit.

      Brandstof staat op 100% ja heb je tenminste er ook nog eens wat aan als je deut wilt verkopen voor een gezonde waarde. Dus 100% of hoger.

      Melkwegen zijn er 9 lekker zo laten zijn spelers die hebben er donkerematerie in zitten om zo te liggen met de planeten zoals ze willen. En niet dat je als zootje bij elkaar als extra voer.

      Vorm van universum ach is toch al rond,

      Extra velden doen als ze eco omhoog doen zodat je meer opslagen kunt bouwen voor je grondstoffen die er dan per dag binnen komen.

      Fleeters optie geven om te verhuizen als ze toch de andere opties willen.

      Waarom moeten uni’s altijd aangepast worden naar de fleeters?


      Omdat zij het meeste geld in laatje brengen weet niet of dat klopt er zijn genoeg andere type spelers die ook geld uitgeven aan ogame, ik weet niet wat de verhouding is per universum.
      Nou ja beter kan ik het niet verwoorden , kan me hier helemaal in vinden .Vooral is de speed terug naar 1x voor mij belangrijk , ik sta steeds vaker in Vmode om real life te kunnen combineren

      En ik snap dat de fleeters van gemini door de migratie balen , maar GF heeft die keus gemaakt en ik gun ze de kans op herinvoering van Migratie Token
      Ook ik ben het helemaal met Wombie eens !!
    • Na een uur van proberen om in te loggen...
      Ik zou de stats van uni3 niet te veel aanpassen, vlootsnelheid 1x is misschien een leuke.
      Wil je 5x vloot speed, ga dan ergens anders.
      Uni3 is een mijnbouw uni en dus eco/bouwspeed mag hoog zijn.

      Wat ik wel leuk zou vinden is: Elke uni minimaal 50% vloot naar puin en unies met hoge vloot speed, gewoon nog een hoger ratio (60-80%?).
      Als uni3 toch 2x vloot speed blijft, maak er dan 60% van en zo voor een met 3x speed 70%, ect...

      Een gratis verplaatsing naar een uni waar je heen wil nadat ze de stats veranderen is een goede optie.
    • Eco zie ik het liefst aangepast naar de hoogste eco uni, zodat we hier niet gaan achterlopen voor de volgende merge. De verhoudingen waren met Gemini destijds ook al scheef.
      Vloot graag 2x houden of naar 1x. In 25 minuten al mijn grondstoffen bij elkaar met 2x is ook wel fijn, als het sneller wordt kan ik niet meer handig saven.
      Onderzoeksnelheden maken me niet zoveel uit. mag hetzelfde blijven, 100x vind ik ook wel prima.
      Hoeveelheid melkwegen mag wel zo blijven, anders worden al mijn planeten verplaatst...
      Deutverbruik graag naar 200%, deut is momenteel niet veel waard in de uni via handel, dat kan beter!