Wat een onzin dat de MP offline gaat

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Wat een onzin dat de MP offline gaat

      Wat een onzin om de marktplaats offline te halen zeg!
      Zorg gewoon voor duidelijke regels rondom pushing via de marktplaats en pas de handelsratio's aan, waardoor verschil tussen min en max kleiner zal worden. Marktplaats is prima oplossing voor mensen die geen vloot willen hebben. Nu wordt het weer vlootje crashen op mensen en als je dan weer wat puin vergeet ben je weer aan het pushen.....

      Typisch GF dit.... || ||
    • Hoe vermijd je dat mensen adhv VPN/4g extra accountjes maken om zichzelf - binnen de regels - te pushen via de marktplaats?

      "Ik wil geen vloot, maar niemand koopt het voor dezelfde prijs als in de werf, dus moet ik het goedkoper aanbieden.
      Dat dat andere account toevallig altijd diegene is die ze oppikt kan ik toch niets aan doen?"

      Lastig, dit... ik ben ook grote fan van het concept, maar er moet al iets heel goeds bedacht worden om het misbruik tegen te gaan.
    • Kikero wrote:

      Hoe vermijd je dat mensen adhv VPN/4g extra accountjes maken om zichzelf - binnen de regels - te pushen via de marktplaats?

      "Ik wil geen vloot, maar niemand koopt het voor dezelfde prijs als in de werf, dus moet ik het goedkoper aanbieden.
      Dat dat andere account toevallig altijd diegene is die ze oppikt kan ik toch niets aan doen?"

      Lastig, dit... ik ben ook grote fan van het concept, maar er moet al iets heel goeds bedacht worden om het misbruik tegen te gaan.
      Is dit de werkelijke reden dat MP dicht gaat ?
      Dan zijn er op dezelfde gronden nog talloze andere wijze om te pushen.
      Ik zie geen enkel goed argument om Mp te sluiten en wat moeten de ontdekkers met de vloten die ze nu vinden?
    • Woozy wrote:

      Kikero wrote:

      Hoe vermijd je dat mensen adhv VPN/4g extra accountjes maken om zichzelf - binnen de regels - te pushen via de marktplaats?

      "Ik wil geen vloot, maar niemand koopt het voor dezelfde prijs als in de werf, dus moet ik het goedkoper aanbieden.
      Dat dat andere account toevallig altijd diegene is die ze oppikt kan ik toch niets aan doen?"

      Lastig, dit... ik ben ook grote fan van het concept, maar er moet al iets heel goeds bedacht worden om het misbruik tegen te gaan.
      wat moeten de ontdekkers met de vloten die ze nu vinden?
      Schroten?
      De aanvaller steelt: 1.352.137.250 Deuterium

      DeBoerMaN [bEx] & ExXx [bEx] & DeWieSneuS [TBD] vs Angerblub:TOT: 35.934.399.000
    • sigh... zat er aan te komen ..
      er was een levendige handel in navigators en reapers...
      maakte wss dat de klasse-verschillen minder werden en de noodzaak om duur om te switchen (500kDM) verviel..
      by by verdienmodus GF

      dus puur een financiele beslissing zo te zien..
      {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
    • ressiv wrote:

      sigh... zat er aan te komen ..
      er was een levendige handel in navigators en reapers...
      maakte wss dat de klasse-verschillen minder werden en de noodzaak om duur om te switchen (500kDM) verviel..
      by by verdienmodus GF

      dus puur een financiele beslissing zo te zien..
      Er is héél veel geklaagd vanuit de community, hoor.
      Dit is juist een uitzonderlijk geval van GF luistert.
      Anders hadden ze wel DM gevraagd als handelscommissie ofzo.
    • Kikero wrote:

      ressiv wrote:

      sigh... zat er aan te komen ..
      er was een levendige handel in navigators en reapers...
      maakte wss dat de klasse-verschillen minder werden en de noodzaak om duur om te switchen (500kDM) verviel..
      by by verdienmodus GF

      dus puur een financiele beslissing zo te zien..
      Er is héél veel geklaagd vanuit de community, hoor.Dit is juist een uitzonderlijk geval van GF luistert.
      Anders hadden ze wel DM gevraagd als handelscommissie ofzo.
      dat bedoel ik juist.......GF luistert !!!!!! bijna een mirakel .... vergeet niet dat gs handel nu weer via handelaar moet... dus weer DM
      {TOT: 6.985.783.000] + ninja: [Oldskool]BorDeauX DoG & Deception & Bernini vs. NOLAW [Vectrex] & ressiv[E UWS] & benjinho[NS] & Bandit[Noleader] & Sm0ke2Die[E UWS}
    • ressiv wrote:

      Kikero wrote:

      ressiv wrote:

      sigh... zat er aan te komen ..
      er was een levendige handel in navigators en reapers...
      maakte wss dat de klasse-verschillen minder werden en de noodzaak om duur om te switchen (500kDM) verviel..
      by by verdienmodus GF

      dus puur een financiele beslissing zo te zien..
      Er is héél veel geklaagd vanuit de community, hoor.Dit is juist een uitzonderlijk geval van GF luistert.Anders hadden ze wel DM gevraagd als handelscommissie ofzo.
      dat bedoel ik juist.......GF luistert !!!!!! bijna een mirakel .... vergeet niet dat gs handel nu weer via handelaar moet... dus weer DM
      Of je handelt gewoon met spelers rond 3:2:1...
      Kristalboeren zijn de nieuwe deutboeren :D
    • Iedereen die zich schuldig maakt aan enige vorm van pushing, klaagt hierboven dat MP dicht gaat. GF, grijp jullie kans en ban ze allemaal :rolleyes: .

      Geintje, nu MP verdwenen is, moeten mensen weer skills krijgen om veel vloot / gs te kunnen krijgen. Dat schrikt natuurlijk mensen af. Ik ben benieuwd hoeveel mensen in de stats over blijven en niet de oGame-schoenen aan de wilgen willen hangen.

      Mij doet het niet zo veel. Die 3 handeltjes die ik op jaarlijkse basis doe via MP doe ik wel ingame via andere spelers.
      GF, goede zet! Ogame heeft geen MP nodig ;)
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • Sempi wrote:

      Iedereen die zich schuldig maakt aan enige vorm van pushing, klaagt hierboven dat MP dicht gaat. GF, grijp jullie kans en ban ze allemaal :rolleyes: .

      Geintje, nu MP verdwenen is, moeten mensen weer skills krijgen om veel vloot / gs te kunnen krijgen. Dat schrikt natuurlijk mensen af. Ik ben benieuwd hoeveel mensen in de stats over blijven en niet de oGame-schoenen aan de wilgen willen hangen.

      Mij doet het niet zo veel. Die 3 handeltjes die ik op jaarlijkse basis doe via MP doe ik wel ingame via andere spelers.
      GF, goede zet! Ogame heeft geen MP nodig ;)
      Ik heb toch aardig wat GS kunnen halen uit vloot dat uit expeditie kwam. Een paar miljard minstens. Dat zal wel gemist worden.
    • Azenomei wrote:

      Ik heb toch aardig wat GS kunnen halen uit vloot dat uit expeditie kwam. Een paar miljard minstens. Dat zal wel gemist worden.
      Dat klopt wel... ben in Merkur ook als een raket kunnen gaan omdat mensen m'n overtollige vloot aan max metaal opkochten.
      Dat gooide ik dan weer door de handelaar. Nu wordt het i.p.v. aan een premium verkopen -> verschroten of crashen.
    • Kikero wrote:

      Azenomei wrote:

      Ik heb toch aardig wat GS kunnen halen uit vloot dat uit expeditie kwam. Een paar miljard minstens. Dat zal wel gemist worden.
      Dat klopt wel... ben in Merkur ook als een raket kunnen gaan omdat mensen m'n overtollige vloot aan max metaal opkochten.Dat gooide ik dan weer door de handelaar. Nu wordt het i.p.v. aan een premium verkopen -> verschroten of crashen.
      Jup, verschroten tegen 35%. Ook spijtig dat je nog veel harder had kunnen stijgen als je alle vloot voor max deut had verkocht en dat had verhandeld.