DEEL 2 [TOT: 141.020.640.000] Zippp & Khamul [ShadowRe] & Peet & Anunnaki [ShadowRe] vs. renederoij [RoT] (A: 23.669.831.000, V: 117.350.809.000)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Zippy wrote:

    Miss even naar een praatgroep gaan, heb t idee dat het je echt heel dwars zit :whistling:

    Boxje tissues vragen aan de goedheiligman om je traantjes te drogen. Kop op jongen, je komt er wel...als je je best blijft doen verdien je miss ook wel een plekje in de HoF sectie :thumbup:
    Een praatgroep? Waarvoor? Het enige wat mij dwars zit aan v-hoppers is dat ze niets toevoegen. Alle winst/gs verdwijnt uit het spel, niemand heeft er meer wat aan. Hoe je dat verder voor jezelf goed praat moet je zelf weten. En wat ik tegenwoordig nog in een HoF sectie te zoeken zou hebben ontgaat me ook. Ik heb zelden tot nooit wat gepost, simpelweg omdat ik dat zelden tot nooit interessant vind.

    Je kunt winsten pakken tot je een ons weegt, maar alles wat vanuit v-mode komt en er na een slag snel weer in duikt is waardeloos. Dat GF het een acceptabele speelstijl vind is te triest voor woorden. Het voegt letterlijk niets meer toe aan het spel.
  • Azenomei wrote:

    Het enige wat mij dwars zit aan v-hoppers is dat ze niets toevoegen
    Nou!! deze slag speekt anders duidelijke taal !!!
    Verder ben je gewoon een erg onsportief ventje, je hamert alleen op vmode hoppers, en ja, ook als grammarnazie sta jij je mannetje... top!
    Ben je nog steeds pissig dat ik je flink te pakken nam als vmode hopper?
    Dat is toch al erg lang geleden!!
    Jammer dat zulke figuren een mooi topic verpesten.
    Ten slotte is/ was het een top slag !!

    GL@RB Rene
  • B-The-FearlesS wrote:

    nee klopt jij staat er ook los van haha khamul peet en anunaki en de
    rest zijn overgelopen toendr tijd en hebben een mes in me rug gestoken
    haha geef niet dat het vieze spelers zijn ;p ook weer wat geleerd haha
    kan er wel om lache dat ze zitten te pronken met mijn plannen XD ik was
    al heel lang vanplan hun kapot temaken met heel me zogenaamde ali ;p
    (zware muiterij) (kuch) khamul met name de leider die iedereen aan
    spoorde zich tegen mij te keren nadast ik mijn snode plannen had gedeelt
    maargoed zippy jij heb het mooi gedaan!! sowieso zouden we jou dan ook
    uitgenodigt hebben uit eindelijk margoed ik heb dus niet deel kunnen
    nemen omdt heel mijn ali was over gelopen en omgepraat door khamul maakt
    verder niet uit haha ben gestopt in jap me vloot is nog intact en heb
    flink wat mensen zuur gemaakt xd dus kan er wel vrede mee hebben
    1 en tegelijkertijd mooi omte zien dat het is gelukt
    !! aanpakke die top!(: hoop meer te zien zippy!
    en tegen de rest wil ik zegge en khamul weet het alXd elke uni waar ik
    hun tegen kom speel ik ze weg XD he khamul in oberon XD
    Ik probeerde me er buiten te houden, hier mijn enige reactie:

    korte voot r geschiedenis op het echte onderwerp:

    Op 2 oktober in gesprek gegaan met Kylo, want hij was de alliantie al verlaten om een plan uit te voeren. Op eigen houtje, zonder overleg: ibb.co/L8hnJW2
    Ik probeerde het in goede banen te leiden, want er was veel onduidelijkheid in de hele alliantie. Ik heb gezegd dat ik de communicatie zou regelen, waar Kylo het mee eens was:


    Het begon allemaal op 3 oktober tegen de avond. In de alliantie hadden we een plan gemaakt om ROT te verslaan, de long game spelen. Het plan bestond uit het volgende:

    Er zouden twee andere alliantie's worden op gericht, een voor de miners en een voor de fleeters. We waren er als alliantie nog niet uit hoe precies, maar dit was het grondbeginsel. (Het hele plan: )

    Rond 17:30 besloot Kylo ineens de alliantie te ontbinden, waaruit veel ophef ontstond omdat dit plotseling gebeurde:
    De discord server ontplofte en iedereen kwam zijn zegje doen. Niet meer dan logisch lijkt me, waarbij Kylo het vuur op mij opende:

    Hierbij bedreigde hij meteen iedereen. Hij zou iedereen aanpakken op eigen houtje en zou ROT zelf achterna gaan. (heb inmidddels gelezen dat Kylo zei dat hij gestopt in Japetus, maar okay. Tot zover dat plan van hem). Dit gebeurde er in de woord wisseling tussen Kylo en ik:

    1:
    2:
    3:

    Zoals te lezen is, richtte ik meteen een andere alliantie op om iedereen weer bij elkaar te brengen, dus ook Kylo, om dit uit te praten en verzorgen. Dit was zijn reactie:

    1.
    2.

    Jammer genoeg was Kylo het er niet meer eens. Ik word beschuldigd van muiterij en het iedereen uitspelen tegen Kylo, want ik niet gedaan heb. Het enige dat ik gedaan heb, is iedereen weer bij elkaar proberen te krijgen en de vrede te laten wederkeren.

    Nu op @Kylo gericht:
    Het feit dat jij Annuaki en bolder (peet) en mij ervan beschuldigd dat we jou een mes in je rug hebben gestoken, dat is simpel klinklare onzin. Ik heb nooit iets tegen je gehad, had je er altijd graag bij. Ik wilde zelfs het fleeten van jou leren, met al jouw ervaring. Maar nu probeer je alle eer op te eisen dat we met jou plan verder zijn gegaan, terwijl er nooit een definitief plan is geweest. De slagen op Slaytanica en nu renederoij zijn het idee geweest van Zippp. Wij hebben als alliantie NOOIT wat gedaan met het plan dat er met z'n allen bedacht hadden. Het plan is nooit klaar geweest en jij ging op eigen houtje het plan uitvoeren.

    Kortom, alles dat je beweert met betrekking tot de "muiterij" is een zeer levendige fantasie die jij jezelf hebt wijs gemaakt. Daarnaast luister je vrijwel niet naar wat andere te zeggen hebben, zo hebben nog een paar andere leden proberen uit te leggen dat je het verkeerd begreep. Ook zij wilde niet dat het zou escaleren, wat het wel deed door jouw fantasie en tunnelvisie. Nu zal iedereen hopelijk inzien hoe het verhaal er echt uitzag met betrekking tot deze "muiterij" en ook inzien wat voor dingen jij zegt om de waarheid te verdraaien.

    Anyway,
    Anunaki, Bolder, Zippp, ik zie ons graag in de toekomst nog meer slagen tegen ROT plegen om hun eronder te krijgen. Deze samenwerking loopt waanzinnig goed.
    En renederoij, ik ben blij datje niet meteen vakantie modus induikt zoals Slaytanica. Het siert je als fleeter en je hebt mijn respect daarvoor, veel succes met de rebuild!!,
  • topic heb je zelf verpest samen met khamul en de rest van die plan stelende overlopers(;

    triest figuur haha ontkenne is ook een vak ;) doeje ding ik heb me zegje gedaan en je weet diep van binnen dondersgoed watje heb gedaan! voor mij is dit topic afgesloten

    haha je laat aleen de dingen zien die besproken zijn! maar de dingen die daadwerkelijk gebeurd zijn houd je achter ;) geef verder niet ben dr klaar mee haha veel plezier ;)

    ==Yoshi 28/11/20 19:24 post samengevoegd
    Blast them al 2 pieces

    Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

    #1 AGS URIEL 1/3
    [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

    NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:

    The post was edited 1 time, last by Yoshi ().

  • Khamul wrote:

    En renederoij, ik ben blij datje niet meteen vakantie modus induikt zoals Slaytanica. Het siert je als fleeter en je hebt mijn respect daarvoor, veel succes met de rebuild!!,
    Hij staat inderdaad niet in v-mode. De drie lapzwansen waar je de slag mee hebt gedaan wel. Dat is dus een groot deel GS die uit het universum zijn gehaald en niemand meer terug ziet. Zippp zit hier nog een beetje interessant te doen, gelukkig kan dat wel. Account actief houden en leren saven kan hij helaas niet.

    GL@RB @Def. <----- Ontopic...