Oorlogsverklaring Vmotu vs tif

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Oorlogsverklaring Vmotu vs tif

    Bij deze verklaart Vmotu de oorlog aan Tiff opnieuw.

    Reden: Helaas moet ik koning Motu leider van Vmotu opnieuw de oorlog verklaren aan tif.
    Dit vanwege de zinloze maanvernietigings poging van een van de leden van tif.
    Dit rekent koning motu tif zeer zwaar aan , en ziet zich genoodzaakt ze allemaal te pakken.

    Beëindiging: Als tif aan 1 van de volgende eisen voldoet dan is de oorlog per direct beëindigt.

    - de speler die aanviel hier openlijk zijn excuses aanbied in mooi verhaal
    - ze bannen de speler die koning motu aanviel uit de ally en bieden hier hun excuus aan door te buigen
    - alle leden van tif geen vloten meer over hebben.

    :thumbsup:
    0

    The post was edited 1 time, last by motu ().

  • Motu, ik erken mijn fout. En maak mijn excuses.
    Ik wist niet dat het zo not done is om manen te (proberen) te vernietigen. Toen ik in een ver verleden speelde hadden ze uberhaupt nog geen manen.

    Gelukkig voor jou is het niet gelukt, heb je er flinke winst aan overgehouden. TIF wist er verder niet van, laat hen met rust.
    Ik ben nietig en ontwetend, en zal mijn hoofd buigen voor Motu :pray:
    Mijn excuses, zal het niet meer doen.

    The post was edited 2 times, last by Marshall Keid ().

  • Marshall Keid wrote:

    Motu, ik erken mijn fout. En maak mijn excuses.
    Ik wist niet dat het zo not done is om manen te (proberen) te vernietigen. Toen ik in een ver verleden speelde hadden ze uberhaupt nog geen manen.

    Gelukkig voor jou is het niet gelukt, heb je er flinke winst aan overgehouden. TIF wist er verder niet van, laat hen met rust.
    Ik ben nietig en ontwetend, en zal mijn hoofd buigen voor Motu :pray:
    Mijn excuses, zal het niet meer doen.
    excuses aanvaard en bij deze is de oorlog voorbij