[TOT: 723.521.000] INSIDIOUS [CCG] vs. Fight FoR HoNoR [OTTOMAN] (A: 129.978.000, V: 593.543.000)

    • [TOT: 723.521.000] INSIDIOUS [CCG] vs. Fight FoR HoNoR [OTTOMAN] (A: 129.978.000, V: 593.543.000)


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller INSIDIOUS [CCG]
      ________________________________________________

      Kruiser 18.688
      Interceptor 7.351
      Pathfinder 9.878
      _________________________________________

      Verdediger Fight FoR HoNoR [OTTOMAN]
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 3.316
      Groot vrachtschip 7.573
      Licht gevechtsschip 25.371
      Zwaar gevechtsschip 1.844
      Kruiser 773
      Slagschip 446
      Recycler 2.285
      Spionagesonde 351
      Bommenwerper 221
      Vernietiger 602
      Interceptor 1.345
      Reaper 182
      Pathfinder 702
      Raketlanceerder 9.237
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller INSIDIOUS [CCG]
      ________________________________________________

      Kruiser 16.118 ( -2.570 )
      Interceptor 7.245 ( -106 )
      Pathfinder 8.380 ( -1.498 )
      _________________________________________

      Verdediger Fight FoR HoNoR [OTTOMAN]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      10.327.130 Metaal, 11.391.717 Kristal en 9.591.903 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 129.978.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 593.543.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 187.673.500 metaal en 132.822.000 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 31.310.750 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      ________________________________________________

      Puin opgehaald door de aanvaller(s):
      162.218.500 Metaal en 107.370.750 Kristal



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 105.981.630
      Kristal: 74.062.467
      Deuterium: -9.122.097
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 170.922.000 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -335.034.130
      Kristal: -232.335.717
      Deuterium: -57.483.903
      De verdediger(s) hebben een totaal van 624.853.750 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
      voorlopig vlieg ik nog steeds rond!,zogenaamde grote jonges XD en ja me vloot maakt nog steeds slachtoffers ;) zegge dat ik geen skills heb XDXD hoe kan het nou met zulke zogenaamde mini reputatie hebbende mensen indeze uni die o zo goed zijn en o hun noob reputatie hoog moete houdendat mijn vloot nog steeds rondvliegt?? XD ;) laat mij nou niet lach jonges XD komop XD beetje beter je best doen dan op me expovloot jagen en oranje raportjes posten zo van kijk helden ik heb insidious tepakke gehad EINDELIJK XD post dan gewoon me ful fleet en een groen raportje ;) ,GLRB FIGHT,en doe de groetjes an yani4 :thumbsup:
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • B-The-FearlesS wrote:

      voorlopig vlieg ik nog steeds rond!,zogenaamde grote jonges XD en ja me vloot maakt nog steeds slachtoffers zegge dat ik geen skills heb XDXD hoe kan het nou met zulke zogenaamde mini reputatie hebbende mensen indeze uni die o zo goed zijn en o hun noob reputatie hoog moete houdendat mijn vloot nog steeds rondvliegt?? XD laat mij nou niet lach jonges XD komop XD beetje beter je best doen dan op me expovloot jagen en oranje raportjes posten zo van kijk helden ik heb insidious tepakke gehad EINDELIJK XD post dan gewoon me ful fleet en een groen raportje ,GLRB FIGHT,en doe de groetjes an yani4

      Voorlopig vlieg ik nog steeds rond! Mijn vloot maakt nog steeds slachtoffers. De zogenaamde grote jongens zeggen dat ik geen vaardigheden heb. Hoe kan het dat ik met mijn kleine reputatie? Hebben spelers in de zelfde uni .... (vertaling niet mogelijk).....
      Jongens laat mij niet lache, kom op. Jullie kunnen beter je bent doen dan op mijn EXPO vloot jagen en oranje rapportjes te posten.

      Hierbij presenteer ik mijn slag op Insidious. Ik heb hem eindelijk te pakken!


      GL@RB groetjes aan yaniek

      Dit was een stuk moeilijker te vertaling dan dat ik dacht. OT leuke slag keep em comming
    • Jou vloot slachtoffers maken? Voorlopig wacht ik nog steeds op de slag van Baboon op Fight for honor, die hem GISTEREN heeft gepakt, maar die credit wil je je eigen allygenoot niet eens geven. Dit is gewoon een slap aftreksel van het echte werk :thumbdown:

      Niet alleen ben je de 1e plek in vloot kwijt. Ik heb je ook al ingehaald met punten in het algemeen, dus wat stel je nu werkelijk voor? :rolleyes:
      Hf met de winst, die zul je nodig hebben als je niet nog meer wilt zakken..

      Ken je deze nog;
      Je loopt niet meer voor, je flowt achter
      Je ziet spoken, bel de ghostbusters :whistling:
    • Knowledge wrote:

      Jou vloot slachtoffers maken? Voorlopig wacht ik nog steeds op de slag van Baboon op Fight for honor, die hem GISTEREN heeft gepakt, maar die credit wil je je eigen allygenoot niet eens geven. Dit is gewoon een slap aftreksel van het echte werk :thumbdown:

      Niet alleen ben je de 1e plek in vloot kwijt. Ik heb je ook al ingehaald met punten in het algemeen, dus wat stel je nu werkelijk voor? :rolleyes:
      Hf met de winst, die zul je nodig hebben als je niet nog meer wilt zakken..

      Ken je deze nog;
      Je loopt niet meer voor, je flowt achter
      Je ziet spoken, bel de ghostbusters :whistling:
      deze vent heeft grootheidswaanzin, heb ik het gisteren ook nog over gehad met zijn eigen alliantiegenoten :) doet blij met een slagje van 800mil TD... terwijl hij de vloot heeft om iedereen op te ruimen (buiten middnight/zwijn om), maar daar gewoonweg de skills niet voor heeft.. en dat noemt zich de beste speler uit Oberon xD wat een clown
      -Niets Interessants te melden-
    • hahahaha nee dat had andere redenen en gebeurtenissen XD iets met veraders vriendjespolitiek en unfair business,komt je vast bekend voor!! want het zijn inde meeste unis altijd e zelfde !! haha ga er ook geen woorden aan vuil meer maken haha me vloot is intact en sloopt nog steeds dus okal worden er vieze spelletjes gespeeld,ik vlieg nog steeds(; eerst me vloot nakke en dan komen praten!! btw bolder in GB ging jij ervandoor metje staart tussen de benen dus ga nu niet iemand anders verwijten terwijl jehet zelf 10x harder heb gedaan haha(in nederland noemen we dat Hypocriet) :) ik ben in jap gewoon v modus gegaan(met ook daar nog steeds vloot intact )! haha wegens dat de heel uni op me jaagde en me team een mes in me rug steekte en muiterij pleegde ;) heb ervoor gekozen na al die slachtoffers in jap dat ik besloot het wel welletjes was en gewoon eventjes op vakantie ga haha wie weet kom ik terug u never now ;) voolopig vlieg ik nog steeds dus geen woorden maar daden op forum! poppe kast moet op houden!! skills above board en staf in je broek zak ;)
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • geen woorden maar daden zeg je goed, ik heb inmiddels al genoeg laten zien naar de capaciteiten van mijn vloot, 3 top 10 slagen inmiddels, en jij? Jij zei op whatsapp tegen mij dat je van mij een voorbeeld zou maken op het forum, geen woorden maar daden he, tot zo ver nog niets van je gezien, niet eens een poging tot ;) dus beter hou jij gewoon even op met blazen van die hoge toren waar je op denkt te zitten, want je bent helemaal niets buiten een goede sponsor voor GF om ;)
      -Niets Interessants te melden-
    • hahaha en kijk is wie dr hapt op me laatste bericht haha idd haha jij komt ook nog wel hoor maak je maar niet druk! bouw jij nog maar even lekker door! destemeer ben je uit eindelijk kwijt! btw het is wel lekker makkelijk spelen natuurlijk als jij bepaalde mensen in je broekzak heb zitten ;) als je zo wilt winnen in al die jaren en dan doen alsof je een naampie hebXD je bent door de mand gevalle grappie stoeltje
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint:
    • B-The-FearlesS wrote:

      hahaha en kijk is wie dr hapt op me laatste bericht haha idd haha jij komt ook nog wel hoor maak je maar niet druk! bouw jij nog maar even lekker door! destemeer ben je uit eindelijk kwijt! btw het is wel lekker makkelijk spelen natuurlijk als jij bepaalde mensen in je broekzak heb zitten ;) als je zo wilt winnen in al die jaren en dan doen alsof je een naampie hebXD je bent door de mand gevalle grappie stoeltje
      ooh dan weet jij meer dan ik ;( vertel mij maar eens wie ik "in mijn broekzak" zou hebben ;) ik ben heel benieuwd wat er in dat drugskoppie van je omgaat ^^ ik heb niets om voor door de mand te vallen.. jij ligt daarentegen al languit op je bakkes :)
      -Niets Interessants te melden-
    • @B-The-FearlesS
      Wanneer haal je nu eens de angel uit dit conflict ?
      Bij iedere slag die je op het forum post, klop je jezelf weer op de borst.
      Dan ben je weer trots dat je slagen kan maken in (wederom) een uni waar iedereen onaardig en onrechtvaardig is tegen jou.
      Als je nu eens stopt met jezelf steeds in de slachtofferrol te plaatsen dan stopt het gevoel van onvrede bij je misschien wel eens.


      Op de slag zelf is weinig kritiek te geven, misschien had je wat meer winst gehad met wat fodder erbij?
      :thumbsup:
    • ja ik was al eerder paar keer gevlogen en meneer kwam elke keer on dus ik besloot nadat baboon ze vloot naar zen grootje had geschoten ik even zijn kleine rebuild snel op kwam halen en ik was idd op de minuut optijd XD vlak na impact kwam meneer zoals voorspeld online en heeft nog een beetje gs weten te pendellen ;p het gaat tenslote om de slag en die is gelukt plus het geluk dat ik het meeste nog zelf heb kunne pakke
      ;)
      Blast them al 2 pieces

      Uriel: KapiteinHaak-Admiraal Insi-lms TOP 1 Hits 3#

      #1 AGS URIEL 1/3
      [TOT: 41.009.353.000] KapiteinHaak [Lms] & Zeeschuimer [Lms] vs. Piraat [DuO] (A: 13.679.440.000, V: 27.329.913.000)

      NL Most Wanted&Hated Player (6) :whistling: :saint: