Blijmakers

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Hallo lieve medespelers in uni 3


      Ergens is er iets mis gegaan waardoor mijn allerbeste metaalmijnwerkers nét iets teveel hun best hebben gedaan..

      Omdat ik zelf genoeg raketlanceerders bezit en teveel verdediging zonde vind van de grondstoffen, geef ik graag mijn metaal weg aan spelers die daar blij van worden!

      Ben jij klaar om de top 150 binnen te stormen, maar sta je daar nog niet in?
      Stuur me dan een berichtje met waar en wanneer ik je wat metaal kan sturen!

      Omdat niet iedereen het forum bezoekt wordt ingame delen gewaardeerd.


      Wees lief voor elkaar en heb het gezellig!
      :kiss:
    • Naatee wrote:

      Hallo lieve medespelers in uni 3


      Ergens is er iets mis gegaan waardoor mijn allerbeste metaalmijnwerkers nét iets teveel hun best hebben gedaan..

      Omdat ik zelf genoeg raketlanceerders bezit en teveel verdediging zonde vind van de grondstoffen, geef ik graag mijn metaal weg aan spelers die daar blij van worden!

      Ben jij klaar om de top 150 binnen te stormen, maar sta je daar nog niet in?
      Stuur me dan een berichtje met waar en wanneer ik je wat metaal kan sturen!

      Omdat niet iedereen het forum bezoekt wordt ingame delen gewaardeerd.


      Wees lief voor elkaar en heb het gezellig!
      :kiss:

      But wait, there is more!

      Kun jij (nog een keer) wat extra metaal gebruiken, en voldoe je aan bovenstaande criteria?

      Stuur me een berichtje!