Bolder wrote:
Volgens mij spreek jij je zelf erg tegen.
Ik denk dat het beloningen systeem straks verder ontwikkeld gaat worden. het schijn een stimulans te worden om gerichter te spelen.
Dus, alleen maar goed.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
Bolder wrote:
Volgens mij spreek jij je zelf erg tegen.
Zaphod Beeblebrox wrote:
Mijn hemel, wat denk jij in je eigen straatje zeg.
Azenomei wrote:
En jij bent dom. Zo hebben we allemaal wat.Zaphod Beeblebrox wrote:
Mijn hemel, wat denk jij in je eigen straatje zeg.
Zaphod Beeblebrox wrote:
Dit argument zou zo maar eens je sterkste kunnen zijn, en dat spreekt niet in je voordeel.
Misschien moet je de flat earth society opzoeken, lijkt mij echt iets voor jou. Zo hard mogelijk schreeuwen dat je 'het' weet en de rest dom noemen en zodra je een goed argument tegen krijgt dan lach/wuif je het weg.
Maar even serieus he, waar is het lijstje? Waar zijn al die spelers? Waar zijn de cijfers? Die zijn er nauwelijks of niet. Dus noem je mij maar dom...zo weet iedereen uit welk hout je gesneden bent.
Azenomei wrote:
Eerst met flat earth komen en daarna beweren dat jij met goede argumenten komt? Het enige argument dat jij mee komt is dat je je vanuit je eigen perspectief dingen niet voor kunt stellen. "Ik heb het nooit gezien". Als we die argumentatie gaan volgen dan bestaat volgens jou ook de bodem van de oceaan niet, die heb je immers ook nooit gezien.Zaphod Beeblebrox wrote:
Dit argument zou zo maar eens je sterkste kunnen zijn, en dat spreekt niet in je voordeel.
Misschien moet je de flat earth society opzoeken, lijkt mij echt iets voor jou. Zo hard mogelijk schreeuwen dat je 'het' weet en de rest dom noemen en zodra je een goed argument tegen krijgt dan lach/wuif je het weg.
Maar even serieus he, waar is het lijstje? Waar zijn al die spelers? Waar zijn de cijfers? Die zijn er nauwelijks of niet. Dus noem je mij maar dom...zo weet iedereen uit welk hout je gesneden bent.
Zaphod Beeblebrox wrote:
LOL
Trolliebollie.
Maar mijn verhaal is een stuk aannemelijker dan die van jou.
Azenomei wrote:
Je kunt de v-hop klagers gewoon vinden op de fora. NL, DE en EN. Ga maar kijken (tenzij je daar te simpel voor bent natuurlijk, dan kun je je blijven bedienen van de tijdloze "LOL", de solide "Trolliebollie" en uiteraard de naïeve "mijn verhaal is een stuk aannemelijker dan dat van jou
Independence wrote:
Is al gedaan in december, maar er wordt niet eens op gereageerd
TimmiT wrote:
Maar gaan die beloningen nu terugkomen?
Azenomei wrote:
Hieraan herken je de echte goede argumenten.Zaphod Beeblebrox wrote:
LOL
Trolliebollie.
Maar mijn verhaal is een stuk aannemelijker dan die van jou.
Je kunt de v-hop klagers gewoon vinden op de fora. NL, DE en EN. Ga maar kijken (tenzij je daar te simpel voor bent natuurlijk, dan kun je je blijven bedienen van de tijdloze "LOL", de solide "Trolliebollie" en uiteraard de naïeve "mijn verhaal is een stuk aannemelijker dan dat van jou". Succes.
Zaphod Beeblebrox wrote:
'DoE jE eIgEn oNdErZoEk' <-- zo kom je nu over...
TimmiT wrote:
We kunnen ook gaan rellen
1 Guest