[TOT: 481.481.355.000] Trucker & Jadakiss [THE LOX] & Piet Piraat & mister C & Colonel Cain vs. Gambits [Ex Play] (A: 164.783.097.000, V: 316.698.258.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • ExXx wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      BeLikeMe wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      BeLikeMe wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      @aanvallers, ik zou de gs als ik jullie was nog niet spenden, gezien er iemand mee vloog (trucker) die mogelijk last heeft van een bug (waar dingdongding ook last van had) en dus niet mee had mogen vliegen... dat zal eerst uitgezocht moeten worden ben ik bang.


      om de bug even toe te lichten:

      Dingdongding en Trucker hebben beide gebruik gemaakt van een Token om naar een internationale uni toe te gaan. Echter was dat niet volgens de merge regels dus beide zijn door GF terug gezet naar de uni van herkomst: Zagadra.
      Bij DDD is er toen geconstateerd dat hij wel aan kon vallen, maar niet aangevallen kon worden. Dit resulteerde in een hele hoop rompslomp rondom zijn account. Het duurde even voordat het gefikst was.
      gf heeft zaken niet op orde, slag is volkomen legaal en perfect uitgevoerd. Gf en het team heeft tijd genoeg gehad om alles in goede banen te lijden en zo te zien is dat goed gelukt :D lekker Hitje hoor dames ga zo door !!
      Ik denk niet dat jij in de positie bent om hier over te oordelen. Zoals ik al zei, de slag zelf is goed en mooi gedaan, alleen de participatie van Trucker staan wat vraagtekens bij. Maar het team is al op de hoogte gesteld en hier zal dan ook naar gekeken worden.
      Jij bent niet lid van het go team, wat kom jij mij terecht wijzen alsof je een go functie hebt?Ik ga er vanuit dat het team jouw hierop zal aansprekenot lekker veel winst
      Als je een beetje logisch nadenkt (wat moeilijk is voor je, dat snap ik ook wel) dan zou je snappen dat er nog genoeg valt na te kijken :) en als ex-GO weet ik hoe dit soort zaken in elkaar steken, dus ja :) blijf vooral in die bubbel van je zitten.

      ExXx wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      ExXx wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      BeLikeMe wrote:

      Klapstoeltje wrote:

      @aanvallers, ik zou de gs als ik jullie was nog niet spenden, gezien er iemand mee vloog (trucker) die mogelijk last heeft van een bug (waar dingdongding ook last van had) en dus niet mee had mogen vliegen... dat zal eerst uitgezocht moeten worden ben ik bang.


      om de bug even toe te lichten:

      Dingdongding en Trucker hebben beide gebruik gemaakt van een Token om naar een internationale uni toe te gaan. Echter was dat niet volgens de merge regels dus beide zijn door GF terug gezet naar de uni van herkomst: Zagadra.
      Bij DDD is er toen geconstateerd dat hij wel aan kon vallen, maar niet aangevallen kon worden. Dit resulteerde in een hele hoop rompslomp rondom zijn account. Het duurde even voordat het gefikst was.
      gf heeft zaken niet op orde, slag is volkomen legaal en perfect uitgevoerd. Gf en het team heeft tijd genoeg gehad om alles in goede banen te lijden en zo te zien is dat goed gelukt :D lekker Hitje hoor dames ga zo door !!
      Ik denk niet dat jij in de positie bent om hier over te oordelen. Zoals ik al zei, de slag zelf is goed en mooi gedaan, alleen de participatie van Trucker staan wat vraagtekens bij. Maar het team is al op de hoogte gesteld en hier zal dan ook naar gekeken worden.
      Boehoe jank jank slijm slijm, ik mis een Duitse vlag.OT, heerlijk slag hoor, winst wel beetje matig :P Eens met Nick, team heeft tijd zat gehad om eea te fixen waar nodig.
      Hoezo? heb jij een kronkel in de kop dat je niet fatsoenlijk kunt reageren? is weer typisch iets voor jou he calimero :D Ik leg gewoon uit wat er mogelijk nog aan komt, dus niet raar op kijken als de slag toch afgekeurd wordt ;)
      Wat lul je nou droppie, wit voetje proberen te halen als een kind. MAAR JUFFIE KIJK EENS WAT HIJ DOET. Durf te wedden dat je altijd vooraan in de klas zat vroeger en geen vriendjes had, prutser.Ot, succes met de verdeling.
      aah ja, het keyboard warrior gehalte is weer hoog bij je, of ga je mij ook in RL bedreigen zoals je bij TDR deed :) ik ben niet bang voor je hoor ^^ het niveau spreekt weer voor zich bij jou en je kompaan Nickjuh :) misschien eens van de drugs afblijven als je je zo om een spelletje kan opwinden ;) zoals ik al aangaf, slag is niets mis mee, de onduidelijke situatie rondom Trucker moet nog even opgehelderd worden door het team.
      Te dom om te poepen, ga de discussie niet eens proberen voort te zetten met jouw soort volk als je niet eens kan begrijpen waar ik op doel.

      Jouw soort volk ?? Beetje rasisties hiero

      Of kom jij net als @BeLikeMe van planeet pannenkoek?
    • Mooie slag mannen! Als zelfs trashsim het niet aan kan zegt wel wat :thumbsup: . Succes met het verdelen van de winst! zo’n slag maken is al een hele tour, het nawerk eveneens. Toch nog vuurwerk op deze dag!

      @ExXx en BLM, moeten jullie nu bij werkelijk iedere topslag die wordt gemaakt een flamewar tegen het team starten? Als je dit zo’n k-spel vindt zet jezelf lekker in smurfenmodus.
    • Bij deze wie weer over de bugs begint in een slag topic oid, krijgt warning PER post.

      Korte uitleg erover, dit is iets wat niet simpel te fixen is met wel of niet aanvallen. Ik heb dagelijks contact met zowel Hollander als GF. Dat trucker in VM zit en zat kunnen we dus nog niet weten of dit bij hem van toepassing is. Ten tijde van de slag is dit ook nog niet bekend geweest of hij dit bij zich draagt of niet.

      Verder, best een dikke klapper hoor 8|

      Thanks Syrabi <3
    • Heren, het was me een waar genoegen. Netjes met elkaar georganiseerd en goede communicatie.
      Aanval en opruimen vlekkeloos verlopen.
      Dit maakt het uiteindelijk gaan stoppen wel weer lastig :P

      komende dagen eerst de gs maar eens verdelen conform verdeler (voor zover nog nodig) en dan verder zien hoe het spel verloopt.
      Voorlopig zal deze nummer 1 slag wel even blijven staan :)

      Gambits; geen reactie van je mogen ontvangen, maar Mister C blijkbaar wel. succes met de rebuild mocht je doorgaan
    • Azenomei wrote:

      Mooie slag! en geen v-gehop. Uitstekend!!

      Geniet van de winst
      GL@RB voor Gambit.

      Edit: Ik hoor van iemand dat alleen Gambit geen v-hopper is en de rest wel. Als dat zo is dan is dit een grote nutteloze faalslag
      Wie niet groot en sterk is, moet slim zijn en dan maak je daarbij gebruik van Vmode. Doe je dit niet, dan weet je zeker dat je zonder manen en vloot wakker wordt de volgende ochtend. Komt nog bij dat er in prive inmiddels ook wel belangrijkere zaken zijn die tijd en aandacht vergen.
      Als dan vervolgens 1 van de grootste slagen op de nederlandse server wordt gemaakt, dan mag je daar met iets meer respect over praten dan dit azijngezeik. Maar dat is dan weer mijn bescheiden mening.
      Bovendien zag ik na je orginele post een opmerking dat je zelf ook ergens in vmode stond, dus dan moet je sowieso niet gaan beginnen over Vhoppen
    • Caspertvanmierlo wrote:

      Azenomei wrote:

      Mooie slag! en geen v-gehop. Uitstekend!!

      Geniet van de winst
      GL@RB voor Gambit.

      Edit: Ik hoor van iemand dat alleen Gambit geen v-hopper is en de rest wel. Als dat zo is dan is dit een grote nutteloze faalslag
      Wie niet groot en sterk is, moet slim zijn en dan maak je daarbij gebruik van Vmode. Doe je dit niet, dan weet je zeker dat je zonder manen en vloot wakker wordt de volgende ochtend.
      ^Dit is dus niet waar! ;)
      DDD mocht de afgelopen 2 maanden niemand aanvallen, laat staan blazen. En deze situatie is as we speak nog onveranderd.
      Gambit en ik zijn niet zulke manenpopperts over het algemeen. Laat staan dat we daar nachten voor willen doorhalen.
      De rest heeft z'n vloot verschroot/staat vmode.
      Dit heeft Jadakiss bijv ook ondervonden toen die een paar weken terug eens 3 dagen uit vmode bleef. Geen maanknallen. En dan nog kan je met een beetje skills je vlootje desondanks nog veilig houden.

      Zeer mooie cijfers, maar de skills druipen er niet vanaf gezien bovenstaande.
      GL en HF spending. En ik weet nog steeds niet of ik gambit gl@rb of glirl moet wensen :P
    • Nee natuurlijk druipen de skills niet van deze slag af; maar dat is logisch als iemand niet savet.
      men volgens mij was dat ook het eerste wat in dit verslag werd gezegd. De moeilijkheid zat hem niet in vloot spotten; maar in het organiseren van transporten, timen etc
      Dat iemand niet savet en het daardoor voor ons makkelijker werd; daar kunnen wij natuurlijk ook niets aan doen.
      Dat ik kies voor Vhoppen heeft deels met spel te maken maar vooral ook door privé situatie.
      Daar ga ik me dus ook niet voor verdedigen
    • Azenomei wrote:

      Mooie slag! en geen v-gehop. Uitstekend!!

      Geniet van de winst
      GL@RB voor Gambit.

      Edit: Ik hoor van iemand dat alleen Gambit geen v-hopper is en de rest wel. Als dat zo is dan is dit een grote nutteloze faalslag.
      Hehehe nutteloze faalslag... Nog steeds 60 miljard winst pp.. Inderdaad de skills druipen er niet af. Ik zie me zelf ook meer als een recreatief fleeter die heel sporadisch z'n vlootje uit laat, dit is gewoon voor leuk erbij. Voltijd fleeten in een bijna lege uni zet ook niet veel zoden aan de dijk, nonstop i-tjes raiden is niet zo spannend en me mijnen zijn verwaarloosbaar.

      Mooie cijfertjes en een leuke Ogame nr1 waar ik na ongeveer 14 jaar weer een keer bij betrokken ben :P

      OT Gambit succes met rl of verder spelen :)

      EX-NR1-HIT-OGAME-NL
      Ind0 6.102.916.201 (Plaats 4 van 1011)
      RETIRED FLEETER - MINES ONLY
    • Azenomei wrote:

      Edit: Ik hoor van iemand dat alleen Gambit geen v-hopper is en de rest wel. Als dat zo is dan is dit een grote nutteloze faalslag.

      Azenomei wrote:

      Ja, nee inderdaad. De vhop speelstijl shit vinden en zelf al meer dan een maand in v staan zijn inderdaad niet mogelijk. Scherp hoor.
      Prachtige slag en een heerlijke winst.
      Wat ik niet snap is het ongenuanceerd comment van bovenstaand figuur.
      Als een speler een target ziet en aanvalt en de slag lukt dan is het oke?
      Kom je uit vmode en val je dat target aan en de slag lukt dan ben je een *&^(** ?
      Wat is nu het probleem ? je bent aangevallen door een speler !! en je faalt als je gesloopt word!!
      Volgens mij is Azenomei een chronisch ontevreden persoontje ??

      Maar het is een beaty ,wat een geweld !!
      Mooi gedaan en lekker uitgeven die gs
    • Heren eindelijk kan ik hier reactie op geven gezien GF verder niets doet aan het meedoen met deze slag van Trucker.
      Mijn diepe respect voor de vlootjes en de tijd en energie die in deze slag gestoken moet zijn.
      Keurig 5 man bij elkaar weten te sprokkelen die op dezelfde tijd (in de nacht... ) aanwezig konden zijn om dit mogelijk te maken. Ondanks het feit dat ik totaal geen v mode hopper ben is het een speelstijl die ogame
      toelaat, en dat mag ik jammer vinden, maar doet niets af aan de slag en de spelers die jullie zijn want met zijn allen maken we ogame nog steeds tot wat het is een verslavend rotspel haha.
      Ik had mister C al netjes en keurig gefeliciteerd en daarom hierbij ook aan de rest (except Trucker) chapeau
      en keurig gedaan, eens moest het er van komen, ik liet het liggen in de waan dat ik wel zou stoppen als mijn vloot gecrashed werd, maar kwam tot de conclusie dat ik nog niet zover ben.
      Wie de moeite genomen heeft om dit allemaal te regelen en vooral die recyclers bij elkaar te krijgen heeft ook de eer daarvoor verdient, jullie zullen zelf wel weten wie het is (dacht zelf mr c).
      Hij die dus nog niet is gestorven groet u en zegt shalom tot de volgende strijd
      hopelijk ben ik dan niet degene met zijn vlootje kwijt.


      Gambit