weet je wat ik eens een keer voorstel als men het durft! 1 februari t/m 28 februari niet in V-mode staan 1 keer laten zien wij de SKILLS heeft, na de 28e kan iedereen weer lekker ze eigen shitt doen maar dan kan er wel een eind gemaakt worden aan het geklaag gezeik en gezeur laat men zien dat ze serieus ogame kunnen spelen ipv hoppe hoort men hun klep dicht te houden voortaan. overigens denk ik ook dat er vele leuke serieus slagen keer gaan komen op deze forum en hopelijk ook wederzijdse respect naar elkaar toe maarja het is en blijft een suggestie. ik hoop dat men dit durft @ Bolder, zipp en zoveel andere momenteel. maarja als je liever vmode wilt blijven gaat dit nooit ophouden. en iedereen gedraagt zich als een grote kerel van 3 bij 3 maar voorlopig .......................................................................................................................................................................................................
ben benieuwd wie hier open voor staat maar japetus kan in een maand heel mooi opbloeien denk!
ben benieuwd wie hier open voor staat maar japetus kan in een maand heel mooi opbloeien denk!