[TOT: 5.706.054.000] Zippp vs. Harrybob [ShadowRe] (A: 791.260.000, V: 4.914.794.000)

  • weet je wat ik eens een keer voorstel als men het durft! 1 februari t/m 28 februari niet in V-mode staan 1 keer laten zien wij de SKILLS heeft, na de 28e kan iedereen weer lekker ze eigen shitt doen maar dan kan er wel een eind gemaakt worden aan het geklaag gezeik en gezeur laat men zien dat ze serieus ogame kunnen spelen ipv hoppe hoort men hun klep dicht te houden voortaan. overigens denk ik ook dat er vele leuke serieus slagen keer gaan komen op deze forum en hopelijk ook wederzijdse respect naar elkaar toe maarja het is en blijft een suggestie. ik hoop dat men dit durft @ Bolder, zipp en zoveel andere momenteel. maarja als je liever vmode wilt blijven gaat dit nooit ophouden. en iedereen gedraagt zich als een grote kerel van 3 bij 3 maar voorlopig .......................................................................................................................................................................................................

    ben benieuwd wie hier open voor staat maar japetus kan in een maand heel mooi opbloeien denk!
  • Japetus is dood, wat rest is/zijn wat vloot vlootjes,.
    Waarom zou je zoiets voorstellen alleen maar omdat er een zekere persoon is die alle gv loopt te bevuilen?
    Nee, vmode is er om gewoon in te gaan als je geen zin heb, niet kan of wat voor excuus ook.
    Als Zipp en Bolder in vmode willen omdat ze nog in andere uni,s willen spelen is dat hun goed recht, ongeacht het gezeur van 1 specifieke persoon, met zijn mijntjes uitzetten omdat meneer bang is dat hij geraid word?

    kansloos,
    Lekker door hoppen en als je echt kinderachtig 1 rec op 15 uur aanvallen stuurt moet je jezelf toch eens afvragen: word het niet erns tijd om te gaan stoppen of ga vrijwilligerswerk doen,
    Kan je wat van opsteken.
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
  • fearlessz wrote:

    Japetus is dood, wat rest is/zijn wat vloot vlootjes,.
    Waarom zou je zoiets voorstellen alleen maar omdat er een zekere persoon is die alle gv loopt te bevuilen?
    Nee, vmode is er om gewoon in te gaan als je geen zin heb, niet kan of wat voor excuus ook.
    Als Zipp en Bolder in vmode willen omdat ze nog in andere uni,s willen spelen is dat hun goed recht, ongeacht het gezeur van 1 specifieke persoon, met zijn mijntjes uitzetten omdat meneer bang is dat hij geraid word?

    kansloos,
    Lekker door hoppen en als je echt kinderachtig 1 rec op 15 uur aanvallen stuurt moet je jezelf toch eens afvragen: word het niet erns tijd om te gaan stoppen of ga vrijwilligerswerk doen,
    Kan je wat van opsteken.
    Dat zie je niet vaak. Een trollende GO. Wat een top team hebben we toch in NL, geen wonder dat de ene na de andere admin ermee stopt met deze toppers.
    Ik zie een hoop beschuldigingen, maar 0 bewijs (behalve dat slecht gefotoshopte plaatje dat overduidelijk nep is).

    Het simpele feit blijft dat v-hoppen gewoon een sneue laffe speelstijl is. Grote mond, maar offline zijn zonder in v te hangen is eng. De enige die moet stoppen zijn de arme spelers die alleen maar kunnen spelen als ze v-hoppen en de zielige GO's die het voor die speelstijl opnemen.

    GL@VM
  • Azenomei wrote:

    Dat zie je niet vaak. Een trollende GO. Wat een top team hebben we toch in NL, geen wonder dat de ene na de andere admin ermee stopt met deze toppers.
    Ik zie een hoop beschuldigingen, maar 0 bewijs (behalve dat slecht gefotoshopte plaatje dat overduidelijk nep is).
    Niet inhoudelijk ingaan op wat er staat?
    Zeggen dat ik lieg en fotoshop??
    Je moet bij het Trump clubje gaan !
    Ontkennen en een Go die probeert het team te helpen omdat spelers net als jij het een heerlijk iets vinden om de boel te saboteren ??
    Leuke slag, GL@RB
  • Azenomei wrote:

    fearlessz wrote:

    Japetus is dood, wat rest is/zijn wat vloot vlootjes,.
    Waarom zou je zoiets voorstellen alleen maar omdat er een zekere persoon is die alle gv loopt te bevuilen?
    Nee, vmode is er om gewoon in te gaan als je geen zin heb, niet kan of wat voor excuus ook.
    Als Zipp en Bolder in vmode willen omdat ze nog in andere uni,s willen spelen is dat hun goed recht, ongeacht het gezeur van 1 specifieke persoon, met zijn mijntjes uitzetten omdat meneer bang is dat hij geraid word?

    kansloos,
    Lekker door hoppen en als je echt kinderachtig 1 rec op 15 uur aanvallen stuurt moet je jezelf toch eens afvragen: word het niet erns tijd om te gaan stoppen of ga vrijwilligerswerk doen,
    Kan je wat van opsteken.
    Dat zie je niet vaak. Een trollende GO. Wat een top team hebben we toch in NL, geen wonder dat de ene na de andere admin ermee stopt met deze toppers.Ik zie een hoop beschuldigingen, maar 0 bewijs (behalve dat slecht gefotoshopte plaatje dat overduidelijk nep is).

    Het simpele feit blijft dat v-hoppen gewoon een sneue laffe speelstijl is. Grote mond, maar offline zijn zonder in v te hangen is eng. De enige die moet stoppen zijn de arme spelers die alleen maar kunnen spelen als ze v-hoppen en de zielige GO's die het voor die speelstijl opnemen.

    GL@VM
    Een trollende go :) jij ziet niet meer helder,
    Ik vergeef je, mijn post was keurig,
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
  • Bolder wrote:

    Azenomei wrote:

    Dat zie je niet vaak. Een trollende GO. Wat een top team hebben we toch in NL, geen wonder dat de ene na de andere admin ermee stopt met deze toppers.
    Ik zie een hoop beschuldigingen, maar 0 bewijs (behalve dat slecht gefotoshopte plaatje dat overduidelijk nep is).
    Niet inhoudelijk ingaan op wat er staat?Zeggen dat ik lieg en fotoshop??
    Je moet bij het Trump clubje gaan !
    Ontkennen en een Go die probeert het team te helpen omdat spelers net als jij het een heerlijk iets vinden om de boel te saboteren ??
    Leuke slag, GL@RB
    pikkieeeeee ga je nog reageren juist ook voor jou kom ik met een suggestieee
  • dogwar wrote:

    Bolder wrote:

    Azenomei wrote:

    Dat zie je niet vaak. Een trollende GO. Wat een top team hebben we toch in NL, geen wonder dat de ene na de andere admin ermee stopt met deze toppers.
    Ik zie een hoop beschuldigingen, maar 0 bewijs (behalve dat slecht gefotoshopte plaatje dat overduidelijk nep is).
    Niet inhoudelijk ingaan op wat er staat?Zeggen dat ik lieg en fotoshop??Je moet bij het Trump clubje gaan !
    Ontkennen en een Go die probeert het team te helpen omdat spelers net als jij het een heerlijk iets vinden om de boel te saboteren ??
    Leuke slag, GL@RB
    pikkieeeeee ga je nog reageren juist ook voor jou kom ik met een suggestieee
    Volgens mij doet Bolder alleen maar troll topics openen om aandacht te trekken. Precies hierom negeer ik hem. Als je hem trouwens lang genoeg negeert komt hij met fake bewijs van niet bestaande aanvallen. Alsof iemand hem kan aanvallen terwijl hij in v-mode zit. Ik negeer hem verder en zal gewoon onder v-hop hits blijven commenten dat ze waardeloos zijn. Dat is namelijk wat ze zijn. Waardeloos. Kennelijk is iedereen incl een GO compleet van hun stuk als niet iedereen v-hop slagen fantastisch vind.

    Voordat ik het vergeet: Ontopic: GL@VM
  • nogmaals voor de kemphanen hiero

    weet je wat ik eens een keer voorstel als men het durft! 1 februari t/m 28 februari niet in V-mode staan 1 keer laten zien wij de SKILLS heeft, na de 28e kan iedereen weer lekker ze eigen shitt doen maar dan kan er wel een eind gemaakt worden aan het geklaag gezeik en gezeur laat men zien dat ze serieus ogame kunnen spelen ipv hoppe hoort men hun klep dicht te houden voortaan. overigens denk ik ook dat er vele leuke serieus slagen keer gaan komen op deze forum en hopelijk ook wederzijdse respect naar elkaar toe maarja het is en blijft een suggestie. ik hoop dat men dit durft @ Bolder, zipp en zoveel andere momenteel. maarja als je liever vmode wilt blijven gaat dit nooit ophouden. en iedereen gedraagt zich als een grote kerel van 3 bij 3 maar voorlopig .......................................................................................................................................................................................................

    ben benieuwd wie hier open voor staat maar japetus kan in een maand heel mooi opbloeien denk!
  • Inmiddels is de kern van het topic achtergebleven in post 1. De excuus "ontocip GL@RB" onderaan de posts doen daar niks aan af. Ik sluit dan ook dit topic.

    Closed!

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][