Minime stopt als admin

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Minime stopt als admin

      Beste spelers,

      De beste wensen voor iedereen.

      Na een redelijk tijd in het team te hebben gezeten is het nu ook tijd voor mij om te vertrekken. Ik heb een aardig moeilijk jaar achter de rug in mijn prive leven en kan en wil het niet meer combineren met ogame. De hoeveelheid negatieve dingen van ogame wil ik er niet meer bij hebben. Ben er veel tijd er aan kwijt en wil en kan mijn vrije tijd niet meer aan ogame besteden. Er is een hoop gebeurt in de tijd dat ik in het team zat heb erg veel leuke dingen mee mogen maken en ook een hoop spelers mogen helpen. Helaas ook hoop dingen wat niet mooi was en vooral door updates van GF. Ik heb altijd me best gedaan iedereen te helpen en het beste voor iedereen te doen. Helaas ben je gewoon beperkt met dingen en afhankelijk van GF.

      Toch heb ik een leuke tijd gehad in het team en met jullie. Heb een hoop mensen mogen leren kennen en hoop leuke gesprekken gehad. Zelfs mensen op de meets mogen leren kennen. Hele leuke dingen allemaal wat niet vergeten zal worden. Ik wil ook iedereen bedanken voor de mooie tijd en leuke dingen zowel ingame en toen ik alleen nog teamler was.

      Iedereen bedankt voor de geweldige tijd. Heel veel plezier en succes met alles. Ik ga zonder ogame verder in het nieuwe jaar.

      Met lieve groetjes
      Minime
      Ex Admin Ogame.nl