Vakantie modes

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Vakantie modes

      Bolder, ik dus, zit vaak in vmode, niet alleen omdat het kan maar vaak met reden.
      GF zal het een worst zijn, anders hadden ze er al lang iets aan gedaan.
      Maar er zijn spelers die er heel erg door geraakt zijn, wss doordat ze een keer vet veel zijn kwijtgeraakt aan deze speler. :)
      Maar, mijn mening, als je vloot kwijtraakt heb je niet opgelet, niet gesaved, of te lang op de doos gezeten.
      Als het dan een speler is die net uit v komt, of een speler die gewoon online is zonder een hopper te zijn... je bent het haasje !!!
      Maar ze gaan je wel pesten!.. sturen een rec op aanval voor 15 uur of langer, en denken dan dat je niet in vmode kunt voor die tijd..lol
      Alles afkraken op het forum !
      En iemand oppert het idee om 3 weken uit vmode te blijven en dan zijn de hoppers weer flinke jongens...
      En na de weken kunnen we weer gewoon verder met de speelstijl, tja, wat zal ik zeggen, niets !!
      Maar als je zo gefrustreerd bent dat je echt alles uit de kast trekt om zulke spelers ( ik dus ) het leven zuur maakt.. tja, dan is er fundamenteel iets mis met je.
      Kan ik er iets aan doen ? nee!
      Wil ik er iets aan doen ? nee!
      Moet ik er iets aan doen / nee !
      Brand maar los !

      MVG
      Bolder

      Algemene Waarschuwing by mattieboy, 12/01 11:46

      The post was edited 1 time, last by mattieboy ().

    • net als zo velen ben je erg vaak vmode men kan niks bij je beginnen want je bent of op vmode of je bent continu online om vervolgens weer in vmode te gaan groot verschil. jij bent nooit te pakken valt niks te plannen bespioneren niks! dus de momenten dat je niet online bent waar wij als normale spelers gebruik van kunnen maken om te kijken wat jij uitspookt wat jou patronen zijn etc ben jij al weer terug in vmode dus je bent altoijd beschermd. no safe no fleet????? maar jij saved niet! jij gaat in vmode keer op keer op keer men kan niks doen tegen zulke ......... spelers!
    • weet je wat ik eens een keer voorstel als men het durft! 1 februari t/m 28 februari niet in V-mode staan 1 keer laten zien wij de SKILLS heeft, na de 28e kan iedereen weer lekker ze eigen shitt doen maar dan kan er wel een eind gemaakt worden aan het geklaag gezeik en gezeur laat men zien dat ze serieus ogame kunnen spelen ipv hoppe hoort men hun klep dicht te houden voortaan. overigens denk ik ook dat er vele leuke serieus slagen keer gaan komen op deze forum en hopelijk ook wederzijdse respect naar elkaar toe maarja het is en blijft een suggestie. ik hoop dat men dit durft @ Bolder, zipp en zoveel andere momenteel. maarja als je liever vmode wilt blijven gaat dit nooit ophouden. en iedereen gedraagt zich als een grote kerel van 3 bij 3 maar voorlopig .......................................................................................................................................................................................................

      ben benieuwd wie hier open voor staat maar japetus kan in een maand heel mooi opbloeien denk!
    • dogwar wrote:

      weet je wat ik eens een keer voorstel als men het durft! 1 februari t/m 28 februari niet in V-mode staan 1 keer laten zien wij de SKILLS heeft, na de 28e kan iedereen weer lekker ze eigen shitt doen maar dan kan er wel een eind gemaakt worden aan het geklaag gezeik en gezeur laat men zien dat ze serieus ogame kunnen spelen ipv hoppe hoort men hun klep dicht te houden voortaan. overigens denk ik ook dat er vele leuke serieus slagen keer gaan komen op deze forum en hopelijk ook wederzijdse respect naar elkaar toe maarja het is en blijft een suggestie. ik hoop dat men dit durft @ Bolder, zipp en zoveel andere momenteel. maarja als je liever vmode wilt blijven gaat dit nooit ophouden. en iedereen gedraagt zich als een grote kerel van 3 bij 3 maar voorlopig .......................................................................................................................................................................................................

      ben benieuwd wie hier open voor staat maar japetus kan in een maand heel mooi opbloeien denk!
      Waar ben jij geboren/ en hoelang speel je ogame?
      Wat weet je van ogame?
      Kijk eerst een rond, zeker in de statistieken !!
      Of ben je familie van Azenomei????
      Je snapt duidelijk niets van de hiërarchie van ogame en zeker niet van Japetus
      En als je er dan al speelt ben dan zo fair om je spelersnaam te noemen.
      Misschien blijf ik wel een paar uurtjes uit vmode :D
    • kijk dit is nou wat er mis is met onze maatschappij... te digitaal mekaar wat bashen online op forum of maakt niet uit...
      Wat boeit het hoe groot je vloot is en of je hl ogame owned... na 14 jaar ogame of eigenlijk na 2 jaar boeit het me totaal niet wie me vloot crashed en hoe dom ik wel bn de echte harde wereld boeit me nog een beetje en wat is ogame een spel niet echt xd bn je boos omdat ze je gesloopt Hbbn na al dat harde werk tuurlijk want we zijn competitieve mensen maar dan pak je ze terug op een andere manier... wie moet er dan klagen de grote fleeters of de kleine turtles... kom je me morge of vndg nog slopen mooi zo goed gedaan morge weer een dag met of zonder ogame xd
      Val je me hier aan doe maar idgaf Xd
      Mvg Deadpool
      uni 3 deadpool
      Hyperion deadpool
      Sinds 2007
      Ex uni 1 Ex uni 6 Ex uni 4 Ex pegasus ex andromeda
    • Woozy wrote:

      Kikero wrote:

      Wie in v-mode zit groeit niet mee, en wordt ingehaald.

      Dat er überhaupt nog zoveel spot-sim-fly targets overblijven voor de smurfjes is me een raadsel.
      Nauwelijks achteruit in ranking , want 95% in uni 3 zit in Vmode zolang er niet bekend wordt of speed weer naar 1x gaat
      Maar wel in vloot relatief tot tegenstanders die actief expo doen.
      Uiteindelijk kunnen smurfjes dus hoppen maar nauwelijks schade toerichten.
    • Azenomei wrote:

      Kikero wrote:

      Wie in v-mode zit groeit niet mee, en wordt ingehaald.
      Wat schattig, een GO die niet weet wat de mogelijkheden van DM zijn. Weet je zeker dat je hetzelfde spel speelt?
      Wees blij dat dit soort spelers lange tijd in vakantiemodus zitten. Dit geeft jou, als F2P speler, juist extra mogelijkheden om dit soort spelers in te halen. Vakantiemodus legt het altijd af tegen actief spelen, mits je je activiteit goed benut. Al die "Hopslagen" blijven enkel mogelijk omdat de wel actieve spelers er niet op loeren.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Azenomei wrote:

      Kikero wrote:

      Wie in v-mode zit groeit niet mee, en wordt ingehaald.
      Wat schattig, een GO die niet weet wat de mogelijkheden van DM zijn. Weet je zeker dat je hetzelfde spel speelt?
      Kun jij het met iemand oneens zijn zonder zo vreselijk neerbuigend te zijn? <X

      DM is (en zal altijd) een doorslaggevende factor zijn. Ik zal het weten, nadat ik in m'n eigen speel-uni onttroond ben door iemand die 90 miljard gs heeft ingekocht.


      Wat Lange Giraffe zegt sluit aan op mijn mening en is ook gewoon 100% zo.
      Als iemand anders 50€/maand moet uitgeven in een tekstgebaseerd spelletje om bij te houden, acht ik dat ook gewoon als overwinning :P

      The post was edited 1 time, last by Kikero ().

    • fearlessz wrote:

      We kunnen hier uren en uren over chitchatten, dit is geen topic op zich.
      Dit gaat niet helpen, gf gaat hier niets aan doen.
      Vmode is gewoon zo ingebouwd en je kan gewoon vmode hoppen.

      Take it or leave it.
      Ik denk dat als je maximaal 3maanden /jr (zomaar een willekeurig getal) in Vmode mag zijn , krijgen we wel een actief spelers veld

      The post was edited 1 time, last by Woozy: /jr toegevoegd ().

    • Je heb helemaal gelijk, helaas hebben wij dit met regelmaat aangekaart bij gf.
      Deze gaan er niets aan doen


      Ik zelf vind het ook rot dat zo kan maar ikzelf doe dat ook weleens, niet als ik aangevallen ben of ga aanvallen.
      De uni’s zijn gewoon echt dood.

      sry daarvoor, maar gf gaat hier echt niets aan doen.
      Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
    • Veel bombarie of iemand wel of niet in vmode duikt, wel of niet hopt. Misschien ergerlijk voor de actieve garde, maar ik ben reteblij dat er zoiets als vmode bestaat. Even wanneer het nodig is (korte of langere tijd) in vmode tot je weer tijd hebt om te spelen. En daarna er weer uit, zonder dat je acc geplunderd is.

      Misbruik maken van vmode is dan iets anders. Zeer ergelijk, maar niet verboden. Net zoals turtlen. Helaas hoort het er bij. En zal er ook (altijd) bijhoren..
      ~ Veni Vidi Sempi ~


      Zagadra
      Deimos


    • hhahahah uitgerekend jij Bolder komt met zo iets relevants waar ik vandaan kom??? je mag alles van me weten zou zeggen kom op de koffie;) jij komt hier alleen met je grote waffel meer hoor ik niet kom tenminste nog met iets laffe mond van je. ook gelijk weer over familie beginnen kom niet praten over familie opgehitste eng ventje dat je hier bent bahbah klein kind van 6. en die paar uurtjes heb je niks aan volgens mij heb j ehet niet gelezen denk ik, die paar uurtjes ben je niks anders dan online engerd!! brrrrrrrrrrrrrrrr ojaa en je statistieken ff showen hoe goed je bent pik act of a couward who is sitting behind a wall kitty cat
    • dogwar wrote:

      overigens denk ik ook dat er vele leuke serieus slagen keer gaan komen op deze forum en hopelijk ook wederzijdse respect naar elkaar toe maarja het is en blijft een suggestie
      Als ik je post lees dan heb ik er een beetje moeite mee eerlijk gezegd.
      Je praat over respect !
      De bedoeling van dit topic is om te horen hoe de meningen zijn.
      Maar je hebt nu enkele post's gezet, en weinig bij gedragen.
      Derhalve heb ik je post gerapporteerd, in mijn ogen kan het wat fatsoenlijker.
      Maar mss zou je de eerste regel van mijn beginpost nog eens goed tot je door laten dringen !
      Suggesties zijn welkom, maar veroordelen en beledigen zijn minder welkom.
    • jij snapt er echt geen hout van he pik! is teveel voor je om het allemaal te relativeren met die bril die je op heb! heb zeker wat gepost maar niet om aangevallen te worden, kijken of er minder geklaagd kan worden als er bepaalde afspraken tussen (volwassen) spelers gemaakt kan worden. maarja uiteraard kom jij met je aanval naar mij toe, zegt weer genoeg over jou en jouw respect wat je niet heb dan hoef ik niet fatsoenlijk te zijn naar jou. maar heeeeeee ga jij lekker rapporteren brullerd! je hebt zoveel te zeggen over andere maar je bent letterlijk geen haar beter hhahhahah