Vakantie modes

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • mattieboy wrote:

      Laten we het topic netjes houden en het topic gebruiken waarvoor het bedoeld is.
      Trolling? Daar is Trollder overduidelijk op uit met dit topic.

      Red Dragon 18-01/23:51 - Er is aangegeven om het topic netjes te houden en te gebruiken waarvoor het bedoeld is. Met het negeren van bovenstaande pre-warn is dat niet zo. Bij deze heb je een waarschuwing voor trolling

      The post was edited 1 time, last by Red Dragon ().

    • Sempi wrote:

      Veel bombarie of iemand wel of niet in vmode duikt, wel of niet hopt. Misschien ergerlijk voor de actieve garde, maar ik ben reteblij dat er zoiets als vmode bestaat. Even wanneer het nodig is (korte of langere tijd) in vmode tot je weer tijd hebt om te spelen. En daarna er weer uit, zonder dat je acc geplunderd is.

      Misbruik maken van vmode is dan iets anders. Zeer ergelijk, maar niet verboden. Net zoals turtlen. Helaas hoort het er bij. En zal er ook (altijd) bijhoren..
      Dat het ergerlijk is voor spelers die vmode, hetzij verafschuwen, hetzij een leven hebben dat alleen maar op ogame gestoeld is, kan ik begrijpen.
      Maar misbruik maken kan gewoon niet, het zit in het spelletje!
      Op andere servers dan ogame en die dit spel aanbieden kun je bv pas na 48 uur weer terug in vmode, mss is dat een optie voor het team om eens te bekijken??
    • Dat dit soort onderwerpen nog rondgaan... dat gebeurde 10-15 jaar geleden al en enige update dat is gedaan is dat vakantiemodes niet meer 24 uur maar 48 uur cooldown heeft. Het is en blijft onderdeel van het spel, dus men moet gewoon accepteren zoals het is en er op anticiperen. Sterker nog, ik denk zelfs dat het eenvoudiger te managen is, het anticiperen hierop, dan in NL universa in vergelijking met US, ORG, DE of TR waar spelersaantallen veel hogeren liggen.

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker