[DEF BASHE][TOT: 161.466.089.000] HollanderNew [Ex Play] vs. Audi (A: 40.066.720.000, V: 121.399.369.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [DEF BASHE][TOT: 161.466.089.000] HollanderNew [Ex Play] vs. Audi (A: 40.066.720.000, V: 121.399.369.000)


      Eindelijk ik mag weer eens wat doen.
      Meteen mar even lekker wat def slopen.
      audi ook meteen in gerolen worden voor volkswagentje :rolleyes:
      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller HollanderNew [Ex Play]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 2.514.136
      Zwaar gevechtsschip 4.786.310
      Kruiser 875.636
      Slagschip 336.526
      Interceptor 1.028.324
      Bommenwerper 28.572
      Vernietiger 1.026.569
      Ster des Doods 10.522
      Reaper 263.775
      Klein vrachtschip 3.493.737
      Groot vrachtschip 4.292.371

      _________________________________________

      Verdediger Audi
      ________________________________________________

      Klein vrachtschip 3.045
      Groot vrachtschip 36.621
      Licht gevechtsschip 13.967
      Zwaar gevechtsschip 609
      Kruiser 453
      Slagschip 119
      Recycler 25.646
      Spionagesonde 5.452
      Bommenwerper 91
      Zonne-energiesatelliet 13.362
      Vernietiger 17.094
      Ster des Doods 2.500
      Interceptor 13.862
      Crawler 962
      Reaper 45
      Pathfinder 586
      Raketlanceerder 12.100.000
      Kleine laser 2.101.520
      Grote laser 600.000
      Gausskanon 333.043
      Ionkanon 536.830
      Plasmakanon 324.548
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1

      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller HollanderNew [Ex Play]
      ________________________________________________

      Licht gevechtsschip 1.539.908 ( -974.228 )
      Zwaar gevechtsschip 3.961.869 ( -824.441 )
      Kruiser 769.961 ( -105.675 )
      Slagschip 315.505 ( -21.021 )
      Interceptor 971.173 ( -57.151 )
      Bommenwerper 27.054 ( -1.518 )
      Vernietiger 995.329 ( -31.240 )
      Ster des Doods 10.521 ( -1 )
      Reaper 256.071 ( -7.704 )
      Klein vrachtschip 2.141.557 ( -1.352.180 )
      Groot vrachtschip 3.621.642 ( -670.729 )

      _________________________________________

      Verdediger Audi
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      148.366.038 Metaal, 2.099.295 Kristal en 169.156.145 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 40.066.720.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 121.399.369.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 26.658.316.190 metaal en 20.627.048.511 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 319.621.478 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.

      Jouw Ruimer (256071 schepen) hebben een totale bergingscapaciteit van 4.481.242.500. In het bestemmingsveld
      *KNIP*, zweven 29.184.729.600 metaal en 22.581.877.600 kristal in de ruimte. Je hebt 2.526.413.410 metaal en 1.954.829.089 kristal opgehaald
      moet er nog bij opgeteld worden

      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 4.824.503.228
      Kristal: 4.259.671.806
      Deuterium: -1.545.908.855
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 7.538.266.179 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -71.171.849.038
      Kristal: -36.944.325.295
      Deuterium: -13.602.816.145
      De verdediger(s) hebben een totaal van 121.718.990.478 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
      ][Lord][ [15-01-21 rond 21:50 uur] Coords geknipt
    • Mooi, kan men account eindelijk in de verwijdermodus in dit Pay-To-Win spelletje.

      Frappant ook trouwens dat ze dergelijke berichtgeving rondsturen:
      "Beste spelers,
      Na heel wat werk kan speler Hollander zich weer mengen in het spel. Dat wil zeggen dat hij vogelvrij is en weer iedereen mag lastig vallen binnen de regelgeving natuurlijk. Dus hou er rekening mee met je fleetsaves. Je hoeft niet te saven, maar dat is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid...

      Groetjes
      Jullie Ogame team"

      Walgelijk dat ze dergelijke cheaters gewoon weer toelaten.

      Thx to Last War
    • Mylife wrote:

      Mooi, kan men account eindelijk in de verwijdermodus in dit Pay-To-Win spelletje.

      Frappant ook trouwens dat ze dergelijke berichtgeving rondsturen:
      "Beste spelers,
      Na heel wat werk kan speler Hollander zich weer mengen in het spel. Dat wil zeggen dat hij vogelvrij is en weer iedereen mag lastig vallen binnen de regelgeving natuurlijk. Dus hou er rekening mee met je fleetsaves. Je hoeft niet te saven, maar dat is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid...

      Groetjes
      Jullie Ogame team"

      Walgelijk dat ze dergelijke cheaters gewoon weer toelaten.
      hoezo is hij een cheater dan? Voor zover ik het heb begrepen is hij benadeeld door het spel.

      In een 80% vloot naar puin uni is turtlen bijna niet te doen. Ben zelf ook meermaals door Mr C gepakt achter mijn defje.

      C'est la vie

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Mylife wrote:

      Mooi, kan men account eindelijk in de verwijdermodus in dit Pay-To-Win spelletje.

      Frappant ook trouwens dat ze dergelijke berichtgeving rondsturen:
      "Beste spelers,
      Na heel wat werk kan speler Hollander zich weer mengen in het spel. Dat wil zeggen dat hij vogelvrij is en weer iedereen mag lastig vallen binnen de regelgeving natuurlijk. Dus hou er rekening mee met je fleetsaves. Je hoeft niet te saven, maar dat is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid...

      Groetjes
      Jullie Ogame team"

      Walgelijk dat ze dergelijke cheaters gewoon weer toelaten.
      Na maandenlange 'afwezigheid' vind ik het persoonlijk wel netjes van het team dat ze een berichtje rondsturen.
      En hij is geen cheater, GF had een gebuggde merge item waar DDD van gebruik heeft gemaakt
    • JamesCameron wrote:

      Mylife wrote:

      Mooi, kan men account eindelijk in de verwijdermodus in dit Pay-To-Win spelletje.

      Frappant ook trouwens dat ze dergelijke berichtgeving rondsturen:
      "Beste spelers,
      Na heel wat werk kan speler Hollander zich weer mengen in het spel. Dat wil zeggen dat hij vogelvrij is en weer iedereen mag lastig vallen binnen de regelgeving natuurlijk. Dus hou er rekening mee met je fleetsaves. Je hoeft niet te saven, maar dat is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid...

      Groetjes
      Jullie Ogame team"

      Walgelijk dat ze dergelijke cheaters gewoon weer toelaten.
      Na maandenlange 'afwezigheid' vind ik het persoonlijk wel netjes van het team dat ze een berichtje rondsturen.En hij is geen cheater, GF had een gebuggde merge item waar DDD van gebruik heeft gemaakt
      Gebruik maken van een "bugg" (merge item) is gewoon cheaten hoor en daar bannen ze in elk spel voor ookal is die bugg er door de producent van het spel.

      Thx to Last War
    • waarom is dit niet 48 uur van te Voren aangekondigt dat iedereen er rekening mee kon houden ??

      beetje slecht 12 uur bericht 13 uur de slag geweest Goed overlegt weer Maar zou me bek maar houden vooor ik weer een waring krijg

      zonde Audi gl waar je nog actief ben !

      Speler Hollander is vogelvrij! 15.01.2021 11:55:11
      Van: comagf
      Beste spelers,
      Na heel wat werk kan speler Hollander zich weer mengen in het spel. Dat wil zeggen dat hij vogelvrij is en weer iedereen mag lastig vallen binnen de regelgeving natuurlijk. Dus hou er rekening mee met je fleetsaves. Je hoeft niet te saven, maar dat is natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid...


      Groetjes
      Jullie Ogame team

      14:23 15-01

      -59 261 049 Audi
      -40 066 720 GameAdminBug

      GameAdminBug
      SrG
    • Dit is toch wel heel ...ehm... interessant wat je daar zegt BLM! Stel iemand komt uit vmode dan vind ik ook dat 48u van tevoren een waarschuwing gegeven moet worden aan alle potentiele targets. No save, no fleet is namelijk zoo 2020.
      En Mylife die items die GF zelf in de shop zet cheaten vindt....

      :WS: :WS: :WS:

      Lekkere solo #1 DDD, op naar meer :thumbup:
    • JamesCameron wrote:

      Dit is toch wel heel ...ehm... interessant wat je daar zegt BLM! Stel iemand komt uit vmode dan vind ik ook dat 48u van tevoren een waarschuwing gegeven moet worden aan alle potentiele targets. No save, no fleet is namelijk zoo 2020.
      En Mylife die items die GF zelf in de shop zet cheaten vindt....

      :WS: :WS: :WS:

      Lekkere solo #1 DDD, op naar meer :thumbup:
      zeker elke 48 uur voor ons nieuwe kansen ! zolang wij in vm staan is al een straf voorheen was het speed uni 24 uur was ook in eens weg !
      zonder onze goed keuring

      Zonde audi
      SrG
    • Hele mooi dikke klappert!

      Alleen als het echt 2 uur plaats vind na een klein berichtje van de GO... <X

      Beetje lullig van het team/GF om dit tijdens normale werkuren te doen...of inderdaad sowieso direct. Kon er niet een 12/24h bericht van te voren geregeld worden zodat mensen hun speelwijze er op kunnen aanpassen als een dusdanig grote vloot ineens weer terugkomt? Zijn er ook andere vlootjes die er doorheen zouden komen?

      Maar goed, gezien de aanvaller kan het ook niet anders dan dat er wel controverse moet zijn... :P

      *Psst, waar is AzeNOVMODE? Want dit is nog erger dan een v-hop slag LOL als je je één keer tegen een vmode-hop slag hebt uitgesproken dan moet je deze slag al helemaal niet kunnen waarderen 8o
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
    • Zaphod Beeblebrox wrote:

      Hele mooi dikke klappert!

      Alleen als het echt 2 uur plaats vind na een klein berichtje van de GO... <X

      Beetje lullig van het team/GF om dit tijdens normale werkuren te doen...of inderdaad sowieso direct. Kon er niet een 12/24h bericht van te voren geregeld worden zodat mensen hun speelwijze er op kunnen aanpassen als een dusdanig grote vloot ineens weer terugkomt? Zijn er ook andere vlootjes die er doorheen zouden komen?

      Maar goed, gezien de aanvaller kan het ook niet anders dan dat er wel controverse moet zijn... :P

      *Psst, waar is AzeNOVMODE? Want dit is nog erger dan een v-hop slag LOL als je je één keer tegen een vmode-hop slag hebt uitgesproken dan moet je deze slag al helemaal niet kunnen waarderen 8o
      ik snap wel wat je bedoeld.
      Werdt ook niet aangekondigd voor mij dat ik niet mog aanvallen.

      En ja was nog iemand die neer kon halen.
      DeGroteJamecameron.
      Hij bewaarde hem voor mij.

      Aangezien als dit 12 uur vantevoren werd aangekondigd duikte die gelijk in vmode.
    • DingDongDing wrote:

      Zaphod Beeblebrox wrote:

      Hele mooi dikke klappert!

      Alleen als het echt 2 uur plaats vind na een klein berichtje van de GO... <X

      Beetje lullig van het team/GF om dit tijdens normale werkuren te doen...of inderdaad sowieso direct. Kon er niet een 12/24h bericht van te voren geregeld worden zodat mensen hun speelwijze er op kunnen aanpassen als een dusdanig grote vloot ineens weer terugkomt? Zijn er ook andere vlootjes die er doorheen zouden komen?

      Maar goed, gezien de aanvaller kan het ook niet anders dan dat er wel controverse moet zijn... :P

      *Psst, waar is AzeNOVMODE? Want dit is nog erger dan een v-hop slag LOL als je je één keer tegen een vmode-hop slag hebt uitgesproken dan moet je deze slag al helemaal niet kunnen waarderen 8o
      ik snap wel wat je bedoeld.Werdt ook niet aangekondigd voor mij dat ik niet mog aanvallen.

      En ja was nog iemand die neer kon halen.
      DeGroteJamecameron.
      Hij bewaarde hem voor mij.

      Aangezien als dit 12 uur vantevoren werd aangekondigd duikte die gelijk in vmode.
      En dat was dan ook zijn groot recht geweest niet?

      Maar goed, dan alsnog is het 't team/GF hun verantwoordelijkheid.
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)