[TOT: 181.425.963.000] Opa Koos [Next] & Sexxie Exxie [Next] & McKnotje [Next] & Zippp [Next] & HATSEFLAST [Next] vs. slipper [DEMA] (A: 25.685.146.000, V: 155.740.817.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Kikero wrote:

      In de zin van transparantie, een korte toelichting waarom deze slag na overleg niet is afgekeurd:

      Slipper had al meer dan een maand op voorhand per forumpost aangegeven te willen stoppen:
      Slipper vertrekt

      Zoals hij zelf aangeeft in het in-game bericht waren de slagmakers aanvankelijk onwillig:

      ressiv wrote:

      Next wilde initieel niet
      Ondertussen heeft heel u3 genoeg tijd gehad om een poging te wagen, mits de vuurkracht ervoor kon samengebracht worden.
      De jongens van NEXT waren er als eerste bij, en wie eerst komt, eerst maalt...

      Moest het stoppen exclusief aan NEXT meegedeeld geweest zijn, dan was de situatie anders.

      Gefeliciteerd met de slag, en glirl, slipper
      Kikero, je paste net een stukje wat vanuit jou oogpunt jou kant verduidelijkt.

      Vertrek Slipper bekent
      Voor enige kans op slag waren er bulk gs bij de vloot nodig (dit komt niet uit de lucht vallen, hier gaat maand(en) over heen)
      Slipper heeft zelf aangehaald bij Next om een slag te maken tegen hem, dat zij initieel niet willen vliegen voor losses is meer dan logisch. dit is door Slipper gedekt en extra gespekt.

      Deze slag is vooraf besproken tussen verdediger/aanvaller(s) eventuele 3en. Het staat dan ook compleet los wie wel dan niet kan vliegen.

      Bij besproken slagen of er nu een dag, maand of jaar overheen gaat blijft na hit een besproken.
      en vanaf dat punt komen de regels van toepassing waar ressiv al naar verwijst,

      Afscheidshits lijken in eerste instantie niets met maankansen te maken te hebben, toch is het beide gevallen een geplande slag en gelden er min of meer dezelfde regels, vandaar dat ze hier in één adem genoemd worden.
      Ook hier geldt dat het toegestaan is, mits het puin (minus eigen verliezen) gestuurd wordt naar een lagere speler(s) dan degene die afscheid neemt, of de GO natuurlijk.

      zou de winst in dit geval naar mcknotje mogen, of elke lager geplaatste speler gekozen door aanvallers. een go kan ook (zie regels)

      Afscheidslagen horen niet op het hof. Hier is een Afscheids threat voor aangemaakt
      Er word niet gevraagd om de slag af te keuren enkel dat opgestelde regels ter harte worden genomen.
    • Dan wil ik bij deze tegen iedereen op .nl zeggen dat zodra ik gecrashed word ik ga stoppen. DEMA/JIGSAW/UFF en alle anderen. Jullie mogen op mij gaan vliegen als jullie willen. Ook als ik offline ben en meuk laat liggen.

      Zeau, ik kom niet meer aan de verkeerde kant in de hof sectie, en winst zullen ze niet hebben. 8o
      The Hitchhiker's Guide!
      424.242.424 (Plaats 4 van 1.704)
    • Het belangrijke verschil, another one, is dat de aankondiging hier publiek is geweest en dat feitelijk iedereen evenveel kans heeft gehad om mee te snoepen van deze kans. Dat de verdediger zichzelf meer aantrekkelijk maakt door grondstoffen op te potten is voor iedereen gelijkwaardig te benutten.
      Anders zou het zijn als de verdediger een grondstof vloot laat aankomen om winst te creëren en daar selectief één speler of een kleine groep spelers van op de hoogte brengt.

      Het is dus belangrijk om te zien dat voor het oordelen over een slag dat deze afgesproken is, dat niemand anders redelijkerwijs de mogelijkheid heeft gehad om hier gebruik van te maken.

      Ik denk dat hiermee de discussie wel beslecht is. Mochten er toch vragen blijven, dan wil ik verzoeken om rechtstreeks contact te zoeken met de GO (Kikero) om verder te gaan in de discussie buiten dit topic. Dan kan dit topic in de glorie van de slag verder gaan en kunnen we de verdediger het beste wensen in RL en de aanvallers plezier met de relatief schamele winst die overblijft na verrekenen van deutkosten, no?

      :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
      ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][
    • Dikke vlootshow, in zaga lopen we achter zo te zien :/ Enjoy de winst en GLIRL defender!

      Ook nog even dikke kudo's naar ressiv. Hij stelt terecht wat vragen over de slag, wordt vervolgens uitgemaakt voor jaloers ventje en weet ik wat maar blijft rustig. En na uitleg van de GO zegt hij keurig toch ongelijk te hebben! Dat zie je niet vaak online!
    • Zal maar eens een keer reageren.

      Leuke hit, leuke slap op een deffje :D Lekkere winst!

      Is de slag eerlijk? Ja, waarom zou de slag niet eerlijk zijn? dat slipper stopt en alles besluit te laten liggen is toch niet aan de orde. Het is niet afgesproken ondanks Next wist dat slipper ging stoppen. Zolang de slag niet is afgesproken is het gewoon een legale hit. Zoals gezegd wie het eerst komt wie het eerst maalt.

      Zure kant:
      In het verleden een soortgelijke slag gemaakt, week op de ban geslingerd met 4 of 5 mensen, vervolgens werden een aantal unbanned want ze stonden lager dan het target, en ik werd niet unbanned en moest mijn winst VOLLEDIG AFSTAAN. Ik mocht het NIET naar de andere spelers sturen. Beetje sneu. Blijkt wel dat het veel verandert is.

      Goed om te zien dat het goedgekeurd wordt. En jammer van de admin die mij in het verleden voor dezelfde type hit gebanned heeft. :thumbsup:


      Gelieve het taalgebruik netjes houden, mattieboy, 7/2 14:40

      The post was edited 1 time, last by mattieboy ().