[TOT: 50.000] Bolder [TDP] vs. Azenomei [RoT] (A: 50.000, V: 0)

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • [TOT: 50.000] Bolder [TDP] vs. Azenomei [RoT] (A: 50.000, V: 0)

    Deze schraalhans kwam ook weer eens aandacht tekort. Het begint een beetje wanhopig te worden.
    Of was dit een ronde voor Zippp? Het verschil tussen Zippp de hopper en deze flapdrol? Zippp pakt nog vloten. Deze sneuneus pakt alleen spiorondes om aandacht te trekken.
    Nou, snel weer in V, of blijf je actief voor het beloning event...

    De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


    Aanvaller Bolder [TDP]
    ________________________________________________

    Spionagesonde 50
    _________________________________________

    Verdediger Azenomei [RoT]
    ________________________________________________

    Groot vrachtschip 300
    Recycler 200
    Spionagesonde 1
    Zonne-energiesatelliet 505
    Raketlanceerder 52.842
    Kleine laser 67.567
    Grote laser 992
    Gausskanon 306
    Ionkanon 331
    Plasmakanon 145
    Kleine planetaire schildkoepel 1
    Grote planetaire schildkoepel 1
    _________________________________________


    Na het gevecht ...

    Aanvaller Bolder [TDP]
    ________________________________________________

    Vernietigd!
    _________________________________________

    Verdediger Azenomei [RoT]
    ________________________________________________

    Groot vrachtschip 300 ( -0 )
    Recycler 200 ( -0 )
    Spionagesonde 1 ( -0 )
    Zonne-energiesatelliet 505 ( -0 )
    Raketlanceerder 52.842 ( -0 )
    Kleine laser 67.567 ( -0 )
    Grote laser 992 ( -0 )
    Gausskanon 306 ( -0 )
    Ionkanon 331 ( -0 )
    Plasmakanon 145 ( -0 )
    Kleine planetaire schildkoepel 1 ( -0 )
    Grote planetaire schildkoepel 1 ( -0 )
    _________________________________________


    De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

    De aanvaller heeft een totaal van 50.000 eenheden verloren.
    De verdediger heeft een totaal van 0 eenheden verloren.
    Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 0 metaal en 30.000 kristal.

    De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 0%.



    Totale samenvatting winst/verlies:



    Samenvatting aanvaller(s)

    Metaal: 0
    Kristal: -50.000
    Deuterium: 0
    De aanvaller(s) hebben een totaal van 50.000 eenheden verloren.


    Samenvatting verdediger(s)

    Metaal: 0
    Kristal: 0
    Deuterium: 0
    De verdediger(s) hebben een totaal van 0 eenheden verloren.



    Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    Puin mag hij zelf ophalen. De enige activiteit die hij krijgt in deze uni. Naast v-hoppen natuurlijk.
  • Azenomei wrote:

    Zippp pakt nog vloten.
    Tja... dan moet je wel vloot vinden
    Maar als je denkt dat Zipp iets van je wil... dan is je ego nog groter als ik dacht :)

    En je kent de spreuk: schraalhans is keukenmeester... bij jou dan
    Maar het is wel heerlijk om te lezen hoe diep ik in je hoofd zit, komt wss omdat er verder niks inzit.
    Eencellig waarschijnlijk !!

    The post was edited 1 time, last by Bolder ().

  • fearlessz wrote:

    Zucht*

    Zipp is out of your leageu Azedinges...geef het op, zijn normen gaan jouw echt te boven.

    Maar dit is de meest treurige slag ever.
    Daarom spioneert hij natuurlijk steeds. Het enige waarom Zippp uit mijn league (moeilijk woord hoor, stond die op je woord van de dag kalender? Even beter overschrijven volgende keer) is, is omdat Zippp net iets te slim is om in een ninja te trappen en saved met een onkwetsbaarheids knop. En zijn normen gaan mij echt te boven? Weet je wel wat normen zijn? Hoe je dat woord correct gebruikt?

    En nu we het toch over treurig hebben. Het meest treurige aan deze slag is jouw zielige trol reply. Een sneue GO die graag populariteits puntjes wil scoren met "Azedinges" schrijven, goed hoor.
  • Azenomei wrote:

    En nu we het toch over treurig hebben. Het meest treurige aan deze slag is jouw zielige trol reply. Een sneue GO die graag populariteits puntjes wil scoren met "Azedinges" schrijven, goed hoor.
    hier sla je al de plank volledig mis maar eerlijk is eerlijk, met 72,537 bootjes ben je echt niet aantrekkelijk...
    Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
  • fearlessz wrote:

    hier sla je al de plank volledig mis maar eerlijk is eerlijk,
    Niet echt, als je de moeite neemt om een sneue reactie te plaatsen met de gebruikelijke trol retoriek en dan ook nog mijn Username fout schrijft om quasi populair over te komen dan ben je gewoon treurig. Daar nu nog eens dubbel op in te zetten is pas de plank volledig mis slaan. Wel mooi gevonden spreekwoord, helaas geen oprechte intentie die erachter zit. Be gone treurige trol, be gone.

    fearlessz wrote:

    met 72,537 bootjes ben je echt niet aantrekkelijk...
    Dat zou je denken, maar toch aantrekkelijk genoeg voor de eerder genoemde speler en de in het prachtige gevechtsrapport hierboven genoemde dwijl. Die blijven toch wanhopig opzoek om mijn naam hier neer te kunnen zetten. Alsof een v-hop slag op mij ook maar enige betekenis heeft. Wellicht kunnen ze nog een Def/sat bash doen en die posten alsof het de beste slag ooit was. Dat niveau hebben we onderhand wel bereikt op Ogame.nl.
  • Azenomei wrote:

    Daarom spioneert hij natuurlijk steeds. Het enige waarom Zippp uit mijn league (moeilijk woord hoor, stond die op je woord van de dag kalender? Even beter overschrijven volgende keer) is, is omdat Zippp net iets te slim is om in een ninja te trappen en saved met een onkwetsbaarheids knop. En zijn normen gaan mij echt te boven? Weet je wel wat normen zijn? Hoe je dat woord correct gebruikt?

    En nu we het toch over treurig hebben. Het meest treurige aan deze slag is jouw zielige trol reply. Een sneue GO die graag populariteits puntjes wil scoren met "Azedinges" schrijven, goed hoor.
    Nog een keer ga ik hier op in,
    Eigenlijk ben je de luizen in je onderbroek nog niet waard, maar och, je zal het wel fijn vinden om in je kruis te krabben, zo te lezen aan je post's.
    Nog nooit in mijn leven ben ik iemand tegen gekomen die zo chronisch ontevreden is en als grammarnazi echt over al over valt.
    1, volgens mijn bescheiden mening was jij de eerste die een naam aan het verbasteren was met je Trolder !!
    2 "stond die op je woord van de dag" is dat een goed opgebouwde zin?? :(
    3 Welke speler met enig IQ gaat nu achter jou miezerig vlootje aan ? en dan refereren aan Zipp, dat hij te slim is om in een ninja te lopen???
    4 praten over normen.. echt? jij ?
    5 Een simpel gegeven in Ogame: je post een slag als je deze zelf hebt gemaakt, dit is een ultieme uiting van frustratie !
    6 Advies, ga eens in vmode en kom tot je zelf, mocht dat nog lukken, en anders starten we hier wel een crowdfunding om je eerste consult bij een psychiater te betalen en je zo wat op weg te helpen naar een zinvol leven.

    Ciao en GL@RB en GL@VM en what ever..