[TOT: 693.958.000] Bolder [TDP] vs. Azenomei [RoT] (A: 55.860.000, V: 638.098.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Waarom herhaal je steeds mijn woorden en jat je mijn uitspraken??
      We hebben een slag :

      Jij bent de verliezer !!
      Is dat nu zo moeilijk te accepteren??
      Kom grote jongen, niet schelden en proberen te vernederen....
      Het raakt niet :)
      De rest van je vlootje komt ook nog aan de beurt
      Maar eerst ..; VMODE !!!

      GL@RB voor mij dan he!!
    • Azenomei wrote:

      Ind0 wrote:

      Een stukje fatsoen is ook nog eens ver te zoeken. Dat je een andere speelstijl hebt prima. Dat je onze speelstijl niet chill vind ook prima, maar dat je dan gelijk zulke woorden gebruikt om jouw argumentatie te versterken voor een spelletje..... :thumbdown:
      En dit is waarom de moderatie op dit forum van zeer laag niveau is. Ik heb geen vergelijking gemaakt, slecht je uitroep Houzee aangewezen op het feitelijk bewijsbare gebruik in onze vaderlandse geschiedenis. @Yoshi is een ongenuanceerde moderator.
      ==Yoshi [1/2/21 21:14] warn voor bespreken functioneren teamlid

      Ok..... -_-
      Ok ik kan niet je gehele vergelijking lezen omdat die is weggehaald, maar ik zag vergelijking nsb en daarna iets over de kreet houzee. Dus ik vermoed dat jij een verband hebt aangesneden tussen de kreet en nsb. Ik ben daar ook even ingedoken. Fout van mijn kant ik wou de term hoezee gebruiken, deze had ik ook al gebruikt bij de slag van Zippy. Een juichende kreet of kreet van vreugd die voortkomt uit het jaar 1748.

      @Azenomei had een hele goed correctie voor mij, want de kreet houzee is gekaapt door Duitse vriendjes uit de Tweede wereldoorlog. Ik heb de kreet gelijk aangepast naar de correcte vorm. Interessant feit is dat hoezee in de Van Dale wordt aangemerkt als bestaand woord. Houzee erkent Van Dale niet als woord.

      @Azenomei dank voor de correctie, en ik wil u toch wel weer wel een goede rebuild wensen.

      Bolder succes met de volgende.

      EX-NR1-HIT-OGAME-NL
      Ind0 6.102.916.201 (Plaats 4 van 1011)
      RETIRED FLEETER - MINES ONLY
    • Azenomei wrote:

      Bolder wrote:

      Je geniet er van om een topic om zeep te helpen, overal, maar dan ook overal heb je comment op.Als ik het voor het zeggen had bij Rot dan sodemieterde ik jou en die huismus rap uit de allie.
      Hoeveel topic's zijn al gesloten door je oeverloos gezeur !!
      Ik heb je te pakken voor de tweede keer en dat is fijn,HEEL ERG FIJN !!!
      Maar saven hoef je die paar bootjes ook niet meer, daar vliegt niemand meer op...

      Verder was dit een heerlijke slag en zelfs al 3 dagen niet in vmode geweest, wat het beslist waard maakte :)
      En nu genieten de slag... in VMODE natuurlijk !

      GL@RB for me, myself and I ( hiphop, De La SOUL )
      Ik zal je toch maar een keertje niet negeren, kennelijk deed het je pijn na al die maanden.Mis je de aandacht Boldertje?

      Wat mooi dat deze schrale v-hop slag je zoveel fijne gevoelens geeft.
      De enige die diep in iemands koppie zit, zoals je altijd loopt te blaten, ben ik in die van jou.
      Dat je nu eens een slag tegen me hebt gemaakt na de letterlijke miljoenen die je verloren bent aan nutteloze spionage spam is niet meer dan verwacht.
      Je zat ook meteen weer in v-mode, zoals altijd.

      Dus geniet er lekker van, ik zal je verder weer negeren. Ik hoop dat het je niet al te veel pijn doet. Je kunt natuurlijk altijd nog je sneue spionage barrage voortzetten, dat mag gewoon volgens de ogame regeltjes, net als v-hoppen.

      Succes sneu-neus. GL@RB voor jezelf en niet teveel DM verspillen aan je planeetjes weer verplaatsen. Een GS pakketje levert je meer op.

      Edit: toevoeging: Probeer eens niet zo je negatieve visie op de wereld op mij te projecteren. Al dat getier en gegil. En dat neppe account op het forum aanmaken die dezelfde stijlfout van spatie voor twee uitroeptekens gebruikte. Te doorzichtig. Neem je eigen advies eens ter harte en praat er met een professioneel hulpverlener over. Zoveel woede is voor niemand goed. GL@VM en ik ga je nu weer negeren. Je voegt namelijk niets toe voor mij.
      Wat ben jij een triest figuur zeg.. Ben blij dat Bolder mijn oude accountje nuttig tegen jou gebruikt.

      Laat iedereen gewoon het spel spelen op zijn/haar manier.
      Weet hij je te pakken? Eigen schuld.. Had je beter op moeten letten/saven.
      Wil je hem terugpakken? Bedenk een plan en gebruik, indien aanwezig, je eigen skills of roep de hulp in van andere spelers.

      On topic: Super slag! Schattig winstje!
    • Toeter wrote:

      Wat ben jij een triest figuur zeg.. Ben blij dat Bolder mijn oude accountje nuttig tegen jou gebruikt.
      Ow nee, een nietszeggend persoon vind mij een triest figuur en is ook nog van het kaliber "iedereen moet v-hop slagen fantastisch vinden anders stort mijn hele leven in elkaar".
      Nou, ga maar lekker huilen. Niet alleen vind ik v-hop slagen nutteloos en triest. Onbekende sjaken die zonder nuttige bijdrage of onderbouwing mij een triest figuur vinden ontvangen dezelfde beoordeling. Wees gerust in de gedachte dat je account voor 99% veilig in v-mode hangt.

      GL@RL of GL@obscuriteit (ik ben je nu alweer vergeten).
    • Azenomei wrote:

      Onbekende sjaken die zonder nuttige bijdrage of onderbouwing mij een triest figuur vinden ontvangen dezelfde beoordeling. Wees gerust in de gedachte dat je account voor 99% veilig in v-mode hangt.
      Punt 2 klopt : mijn acca is volkomen veilig.
      Punt 1 is wat minder : Ik, iets beter bekend, vindt je ook een triest figuur.
      En je hele houding getuigd echt van chronische ontevredenheid, niet alleen tot ogame, maar eigenlijk je hele leven ?
      Geen ochtend seks ?
      Artrose aan de handjes ?
      Echt, ben je zo hopeloos dat je hier je gerief moet halen ?

      Feit : ik heb je gesloopt, wat gs, zoals jij het noemt uit de uni gehaald, mee genomen.
      En daar ga ik bootjes van bouwen, kijken of ik de volgende slag tegen je iets meer mee kan sturen.
      Maar.. ik zag dat je deut verkoopt tegen metaal... ga je rakketjes maken voor mij?
      Maar ik snap je wel, je wilt dit topic zo snel mogelijk laten sluiten dat het weg raakt !

      GL@RB Bolder

      The post was edited 1 time, last by Bolder ().

    • Bolder wrote:

      Jij bent de verliezer !!

      Is dat nu zo moeilijk te accepteren??
      Kom grote jongen, niet schelden en proberen te vernederen....
      Het raakt niet :)
      Voor iemand die niet geraakt wordt maak je je wel heel druk overal.
      En ook al heb je deze "v-hop slag" gewonnen, jij zult altijd de verliezer zijn.
      Tenzij je natuurlijk blijft gillen dat ik dat ben, ik heb gehoord dat 3 uitroeptekens na een spatie nog beter werken.
    • Azenomei wrote:

      Bolder wrote:

      Jij bent de verliezer !!

      Is dat nu zo moeilijk te accepteren??
      Kom grote jongen, niet schelden en proberen te vernederen....
      Het raakt niet :)
      Voor iemand die niet geraakt wordt maak je je wel heel druk overal.En ook al heb je deze "v-hop slag" gewonnen, jij zult altijd de verliezer zijn.
      Tenzij je natuurlijk blijft gillen dat ik dat ben, ik heb gehoord dat 3 uitroeptekens na een spatie nog beter werken.
      Wow, zelfs tot 2 tellen kan hij al niet.
      Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
      instagram.com/theodoors_artbook/
    • Thalion Heru wrote:

      Azenomei wrote:

      Bolder wrote:

      Jij bent de verliezer !!

      Is dat nu zo moeilijk te accepteren??
      Kom grote jongen, niet schelden en proberen te vernederen....
      Het raakt niet :)
      Voor iemand die niet geraakt wordt maak je je wel heel druk overal.En ook al heb je deze "v-hop slag" gewonnen, jij zult altijd de verliezer zijn.Tenzij je natuurlijk blijft gillen dat ik dat ben, ik heb gehoord dat 3 uitroeptekens na een spatie nog beter werken.
      Wow, zelfs tot 2 tellen kan hij al niet.
      Er is mij laatst verteld dat ik mijn teksten moet versimpelen, anders snappen ze hier niet wat er staat.
      Nu is dit daar wel een erg duidelijk voorbeeld van. Als iemand iets neerzet en zegt dat dat nog beter werkt, betekend dat: Dat hetgeen er origineel gebruikt is dus minder goed werkt....
      Dus voordat je persé moet reageren omdat je graag bij het v-hop trek rondje wil horen, zorg dat je in ieder geval snapt wat er staat.
    • Zien jullie niet dat jullie beide gewoon best treurig bezig zijn hier?
      Best vermakelijk, ga vooral lekker door :thumbsup:

      Forum kan wel wat leven gebruiken gezien meeste topics na de openingspost al dood zijn.
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Azenomei wrote:

      Thalion Heru wrote:

      Azenomei wrote:

      Bolder wrote:

      Jij bent de verliezer !!

      Is dat nu zo moeilijk te accepteren??
      Kom grote jongen, niet schelden en proberen te vernederen....
      Het raakt niet :)
      Voor iemand die niet geraakt wordt maak je je wel heel druk overal.En ook al heb je deze "v-hop slag" gewonnen, jij zult altijd de verliezer zijn.Tenzij je natuurlijk blijft gillen dat ik dat ben, ik heb gehoord dat 3 uitroeptekens na een spatie nog beter werken.
      Wow, zelfs tot 2 tellen kan hij al niet.
      Er is mij laatst verteld dat ik mijn teksten moet versimpelen, anders snappen ze hier niet wat er staat.Nu is dit daar wel een erg duidelijk voorbeeld van. Als iemand iets neerzet en zegt dat dat nog beter werkt, betekend dat: Dat hetgeen er origineel gebruikt is dus minder goed werkt....
      Dus voordat je persé moet reageren omdat je graag bij het v-hop trek rondje wil horen, zorg dat je in ieder geval snapt wat er staat.
      Knulliewullie, ik hoef nergens bij te horen. Maar het enige wat iedereen jou hier ziet doen is huilen over v-hoppers en dat is wellicht nog vervelender om te zien dan de v-hoppers.
      Dus accepteer het en houd je kop te janken. Aangezien 95% van jouw posts hier op dit forum gaan over dat onderwerp.

      En blijkbaar kunnen dit soort slagen gemaakt blijven worden omdat er spelers, onder andere, zoals jij te amateuristisch spelen en ze niet kunnen(?) maken. Als jij dus meer gaat opletten in de uni's waarin jij speelt en zelf dit soort slagen gaat maken heeft dat voor jou meerdere voordelen:
      1. De zogenoemde V-hoppers blijven in vmode, want er valt niks te halen.
      2. Jijzelf stijgt sneller.
      3. Jij loopt niet meer huilie te doen op het board.

      Ga je speelstijl upgraden ipv zielig te lopen doen.
      Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
      instagram.com/theodoors_artbook/
    • Thalion Heru wrote:

      Knulliewullie, ik hoef nergens bij te horen. Maar het enige wat iedereen jou hier ziet doen is huilen over v-hoppers en dat is wellicht nog vervelender om te zien dan de v-hoppers.Dus accepteer het en houd je kop te janken. Aangezien 95% van jouw posts hier op dit forum gaan over dat onderwerp.

      En blijkbaar kunnen dit soort slagen gemaakt blijven worden omdat er spelers, onder andere, zoals jij te amateuristisch spelen en ze niet kunnen(?) maken. Als jij dus meer gaat opletten in de uni's waarin jij speelt en zelf dit soort slagen gaat maken heeft dat voor jou meerdere voordelen:
      1. De zogenoemde V-hoppers blijven in vmode, want er valt niks te halen.
      2. Jijzelf stijgt sneller.
      3. Jij loopt niet meer huilie te doen op het board.

      Ga je speelstijl upgraden ipv zielig te lopen doen.
      De enige die zielig doet ben jij. Ga eerst zelf maar eens een paar jaar je speelstijl ontwikkelen, post eens wat meer slagen en ga daarna doen alsof je relevant bent.
    • Azenomei wrote:

      Thalion Heru wrote:

      Knulliewullie, ik hoef nergens bij te horen. Maar het enige wat iedereen jou hier ziet doen is huilen over v-hoppers en dat is wellicht nog vervelender om te zien dan de v-hoppers.Dus accepteer het en houd je kop te janken. Aangezien 95% van jouw posts hier op dit forum gaan over dat onderwerp.

      En blijkbaar kunnen dit soort slagen gemaakt blijven worden omdat er spelers, onder andere, zoals jij te amateuristisch spelen en ze niet kunnen(?) maken. Als jij dus meer gaat opletten in de uni's waarin jij speelt en zelf dit soort slagen gaat maken heeft dat voor jou meerdere voordelen:
      1. De zogenoemde V-hoppers blijven in vmode, want er valt niks te halen.
      2. Jijzelf stijgt sneller.
      3. Jij loopt niet meer huilie te doen op het board.

      Ga je speelstijl upgraden ipv zielig te lopen doen.
      De enige die zielig doet ben jij. Ga eerst zelf maar eens een paar jaar je speelstijl ontwikkelen, post eens wat meer slagen en ga daarna doen alsof je relevant bent.
      Iemand die niet veel slagen op het board heeft gepost mag dus niet zijn mening uiten? Bekrompen denkwijze man...
      Sterkte knul.
      Uni 2 - Uni 10 - Gemini - Nusakan - Oberon - Rhea - Uni 3
      instagram.com/theodoors_artbook/