[TOT: 693.958.000] Bolder [TDP] vs. Azenomei [RoT] (A: 55.860.000, V: 638.098.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 693.958.000] Bolder [TDP] vs. Azenomei [RoT] (A: 55.860.000, V: 638.098.000)

      Een mooie VHOP slag..


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Bolder [TDP]
      ________________________________________________

      Slagschip 150.000
      _________________________________________

      Verdediger Azenomei [RoT]
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 46.283
      Spionagesonde 28
      Ster des Doods 8
      Reaper 14
      Pathfinder 14
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Bolder [TDP]
      ________________________________________________

      Slagschip 149.069 ( -931 )
      _________________________________________

      Verdediger Azenomei [RoT]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      1.230 Metaal, 184.472.272 Kristal en 184.472.273 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 55.860.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 638.098.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 216.537.000 metaal en 194.802.600 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 368.945.775 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 174.643.230
      Kristal: 365.309.872
      Deuterium: 184.472.273
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 724.425.375 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -319.001.230
      Kristal: -495.178.272
      Deuterium: -192.864.273
      De verdediger(s) hebben een totaal van 1.007.043.775 eenheden verloren.


      Hij was druk met recs afkopen,
      Jouw Recycler (13000 schepen) hebben een totale bergingscapaciteit van 429.000.000. In het bestemmingsveld xxxxx zweven 207.454.500 metaal en 185.915.100 kristal in de ruimte. Je hebt 207.454.500 metaal en 185.915.100 kristal opgehaald.
      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Spacefighter wrote:

      150K ss?

      Wat is dat voor prehistorische vloot samenstelling dan?

      Azenomei, mensen zoals jij maken het dus rendabel hè voor de vhoppers ;)
      Tja, soms heb je andere dingen te doen. Ik ga me niet verlagen tot v-hoppen omdat ik ook nog een prive leven heb (zoals onze lapzwans eerste klas vaak loopt je jengelen als hij zijn laffe v-hop stijl weer eens aan het verdedigen is). Helaas kwam ik 5 seconden voor impact online, maar rendabel? Ik denk dat hij net kiet speelt met het aantal spionage meuk die hij verloren heeft in zijn spionage spam die alweer een aantal maanden duurt.
    • Azenomei wrote:

      Tja, soms heb je andere dingen te doen. Ik ga me niet verlagen tot v-hoppen omdat ik ook nog een prive leven heb (zoals onze lapzwans eerste klas vaak loopt je jengelen als hij zijn laffe v-hop stijl weer eens aan het verdedigen is). Helaas kwam ik 5 seconden voor impact online, maar rendabel? Ik denk dat hij net kiet speelt met het aantal spionage meuk die hij verloren heeft in zijn spionage spam die alweer een aantal maanden duurt.
      Haha, wat heb je toch weer praatjes.
      Hoe kan het nu, ik zit altijd in vmode ???
      En ja je kwam net te laat, maar toch op tijd om een zooi recs af te kopen en te vliegen :)
      Maar jij je stijl.. ik de mijne.
      Ene.. weer lekker je mijntjes aan laten staan, dan ligt er straks weer een hapje voor de vhopper.

      Dus toch maar :
      GL@RB, en wel uit vmode blijven he ?
    • @Bolder heerlijke hit om de V-HOPPER-hater nog harder te laten haten :D Chapeau

      Hierbij ridder ik Bolder tot ere-lid van V-HOPPER, voor zijn verdienstelijke battle tegen onze grootste hater! Mogen er nog vele volgen! Leve @Bolder Hoezee, Hoezee, Hoezee

      EX-NR1-HIT-OGAME-NL
      Ind0 6.102.916.201 (Plaats 4 van 1011)
      RETIRED FLEETER - MINES ONLY

      The post was edited 1 time, last by Ind0 ().

    • Ind0 wrote:

      @Bolder heerlijke hit om de V-HOPPER-hater nog harder te laten haten :D Chapeau

      Hierbij ridder ik Bolder tot ere-lid van V-HOPPER, voor zijn verdienstelijke battle tegen onze grootste hater! Mogen er nog vele volgen! Leve @Bolder Houzee, Houzee, Houzee
      Dit laat wel goed het niveau van de v-hoppers zien. Vond je dit echt een verdienstelijke battle? De DM die hij in de verplaatsing van zijn planeet heeft gestopt was al beter besteed als GS pakket. De zielepoot zit alweer in v-mode te schuilen als de angsthaas die hij is, verder heeft hij niets bereikt. Behalve laten zien dat als je inderdaad elke v-hop cyclus maar genoeg spionage blijft spammen, je vanzelf wel een keer wat pakt. Bravo inderdaad, je hebt iemand te pakken die naast een leven ook nog eens zijn account niet in vakantie-save zet. Goed hoor. Ik zal de v-hoppers nog meer gaan haten omdat ik wel heel veel gs kwijt ben geraakt. Ik weet niet hoe ik ooit nog ga herbouwen na deze slag.
    • Azenomei wrote:

      Ind0 wrote:

      @Bolder heerlijke hit om de V-HOPPER-hater nog harder te laten haten :D Chapeau

      Hierbij ridder ik Bolder tot ere-lid van V-HOPPER, voor zijn verdienstelijke battle tegen onze grootste hater! Mogen er nog vele volgen! Leve @Bolder Houzee, Houzee, Houzee
      Dit laat wel goed het niveau van de v-hoppers zien. Vond je dit echt een verdienstelijke battle? De DM die hij in de verplaatsing van zijn planeet heeft gestopt was al beter besteed als GS pakket. De zielepoot zit alweer in v-mode te schuilen als de angsthaas die hij is, verder heeft hij niets bereikt. Behalve laten zien dat als je inderdaad elke v-hop cyclus maar genoeg spionage blijft spammen, je vanzelf wel een keer wat pakt. Bravo inderdaad, je hebt iemand te pakken die naast een leven ook nog eens zijn account niet in vakantie-save zet. Goed hoor. Ik zal de v-hoppers nog meer gaan haten omdat ik wel heel veel gs kwijt ben geraakt. Ik weet niet hoe ik ooit nog ga herbouwen na deze slag.
      Ik vind dit zeker een verdienstelijke battle! Hij pakt jou, de grootste en zuurste V-HOPPER hater. Dat alleen al maakt het verdienstelijk. Daarnaast ook nog een leuk bergje winst.

      Ik zie V-HOPPERs trouwens niet als angsthazen... Wij kiezen kwaliteit over kwantiteit. Wij pieken op de juiste momenten. Kiezen realiteit boven virtualiteit.

      Thx voor de support zoals al eerder aangegeven zonder haters smaken deze hits veel minder lekker. Dus blijf lekker haten @Azenomei

      Succes met de rb en Bolder hf spending

      EX-NR1-HIT-OGAME-NL
      Ind0 6.102.916.201 (Plaats 4 van 1011)
      RETIRED FLEETER - MINES ONLY
    • Ind0 wrote:

      Ik zie V-HOPPERs trouwens niet als angsthazen... Wij kiezen kwaliteit over kwantiteit. Wij pieken op de juiste momenten. Kiezen realiteit boven virtualiteit.
      Wat verfrissend, nog een angsthaas die zichzelf niet als angsthaas ziet en slappe excuses of rationalisaties heeft om zijn zielige speelstijl te verdedigen.
      Goed hoor. knip

      ==Yoshi [1/2/21 16:03] warn voor vergelijking nsb

      Er was nergens een vergelijking te vinden, wel een feitelijk juiste uitleg van de gebezigde uitroep.

      The post was edited 2 times, last by Azenomei ().

    • Azenomei wrote:

      Ind0 wrote:

      Ik zie V-HOPPERs trouwens niet als angsthazen... Wij kiezen kwaliteit over kwantiteit. Wij pieken op de juiste momenten. Kiezen realiteit boven virtualiteit.
      Wat verfrissend, nog een angsthaas die zichzelf niet als angsthaas ziet en slappe excuses of rationalisaties heeft om zijn zielige speelstijl te verdedigen.Goed hoor. knip

      ==Yoshi [1/2/21 16:03] warn voor vergelijking nsb

      Er was nergens een vergelijking te vinden, wel een feitelijk juiste uitleg van de gebezigde uitroep

      Een stukje fatsoen is ook nog eens ver te zoeken. Dat je een andere speelstijl hebt prima. Dat je onze speelstijl niet chill vind ook prima, maar dat je dan gelijk zulke woorden gebruikt om jouw argumentatie te versterken voor een spelletje..... :thumbdown:
      Geen goede rebuild meer voor jou. Het maakt wel weer veel duidelijk, gooi je account eens wat vaker in vakmode en geniet wat meer van het echte leven misschien ziet jouw bubbel er dan ook een stukje minder zuur uit.

      Bolder hf gs-jes spenderen :) en bezoek hem snel weer eens!

      Oh ondertussen vind ik wel dat we @Azenomei kunnen omdopen tot Ere-Hater van V-HOPPER! Door jou krijgt V-HOPPEN alleen maar meer bekendheid. Dank hiervoor.

      EX-NR1-HIT-OGAME-NL
      Ind0 6.102.916.201 (Plaats 4 van 1011)
      RETIRED FLEETER - MINES ONLY
    • Ind0 wrote:

      Een stukje fatsoen is ook nog eens ver te zoeken. Dat je een andere speelstijl hebt prima. Dat je onze speelstijl niet chill vind ook prima, maar dat je dan gelijk zulke woorden gebruikt om jouw argumentatie te versterken voor een spelletje..... :thumbdown:
      En dit is waarom de moderatie op dit forum van zeer laag niveau is. Ik heb geen vergelijking gemaakt, slecht je uitroep Houzee aangewezen op het feitelijk bewijsbare gebruik in onze vaderlandse geschiedenis. @Yoshi is een ongenuanceerde moderator.

      ==Yoshi [1/2/21 21:14] warn voor bespreken functioneren teamlid

      Ok..... -_-

      The post was edited 2 times, last by Azenomei: Ok..... -_- ().

    • Azenomei wrote:

      En dit is waarom de moderatie op dit forum van zeer laag niveau is. Ik heb geen vergelijking gemaakt, slecht je uitroep Houzee aangewezen op het feitelijk bewijsbare gebruik in onze vaderlandse geschiedenis. @Yoshi is een ongenuanceerde moderator.
      Je geniet er van om een topic om zeep te helpen, overal, maar dan ook overal heb je comment op.
      Als ik het voor het zeggen had bij Rot dan sodemieterde ik jou en die huismus rap uit de allie.
      Hoeveel topic's zijn al gesloten door je oeverloos gezeur !!
      Ik heb je te pakken voor de tweede keer en dat is fijn,HEEL ERG FIJN !!!
      Maar saven hoef je die paar bootjes ook niet meer, daar vliegt niemand meer op...

      Verder was dit een heerlijke slag en zelfs al 3 dagen niet in vmode geweest, wat het beslist waard maakte :)
      En nu genieten de slag... in VMODE natuurlijk !

      GL@RB for me, myself and I ( hiphop, De La SOUL )
    • Bolder wrote:

      Je geniet er van om een topic om zeep te helpen, overal, maar dan ook overal heb je comment op.Als ik het voor het zeggen had bij Rot dan sodemieterde ik jou en die huismus rap uit de allie.
      Hoeveel topic's zijn al gesloten door je oeverloos gezeur !!
      Ik heb je te pakken voor de tweede keer en dat is fijn,HEEL ERG FIJN !!!
      Maar saven hoef je die paar bootjes ook niet meer, daar vliegt niemand meer op...

      Verder was dit een heerlijke slag en zelfs al 3 dagen niet in vmode geweest, wat het beslist waard maakte :)
      En nu genieten de slag... in VMODE natuurlijk !

      GL@RB for me, myself and I ( hiphop, De La SOUL )
      Ik zal je toch maar een keertje niet negeren, kennelijk deed het je pijn na al die maanden.
      Mis je de aandacht Boldertje?

      Wat mooi dat deze schrale v-hop slag je zoveel fijne gevoelens geeft.
      De enige die diep in iemands koppie zit, zoals je altijd loopt te blaten, ben ik in die van jou.
      Dat je nu eens een slag tegen me hebt gemaakt na de letterlijke miljoenen die je verloren bent aan nutteloze spionage spam is niet meer dan verwacht.
      Je zat ook meteen weer in v-mode, zoals altijd.

      Dus geniet er lekker van, ik zal je verder weer negeren. Ik hoop dat het je niet al te veel pijn doet. Je kunt natuurlijk altijd nog je sneue spionage barrage voortzetten, dat mag gewoon volgens de ogame regeltjes, net als v-hoppen.

      Succes sneu-neus. GL@RB voor jezelf en niet teveel DM verspillen aan je planeetjes weer verplaatsen. Een GS pakketje levert je meer op.

      Edit: toevoeging: Probeer eens niet zo je negatieve visie op de wereld op mij te projecteren. Al dat getier en gegil. En dat neppe account op het forum aanmaken die dezelfde stijlfout van spatie voor twee uitroeptekens gebruikte. Te doorzichtig. Neem je eigen advies eens ter harte en praat er met een professioneel hulpverlener over. Zoveel woede is voor niemand goed. GL@VM en ik ga je nu weer negeren. Je voegt namelijk niets toe voor mij.

      The post was edited 1 time, last by Azenomei: Extra toevoeging. ().