[TOT: 344.750.000] koos vlootl00s [GRS] vs. Herona [TEK7] & Kikero [TEK7] (A: 300.000.000, V: 44.750.000) (x2)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 344.750.000] koos vlootl00s [GRS] vs. Herona [TEK7] & Kikero [TEK7] (A: 300.000.000, V: 44.750.000) (x2)

      Tja, als je Astro 21 tot 27 + 6000 rips + 35k ic met DM koopt, dan is dit natuurlijk maar een speldenprik :rolleyes:

      Dagobert Duck, koos vlootl00s, Compro - wie en onder welke alias het ook moge zijn - was niet zo blij met de ploffer van Herona en stuurde op een zaterdagochtend 6x 30 rips op vernietigingsmissie de deur uit. Wij zeggen "dank je! :love: " voor het puin aan huis.

      Plan was wat wankel wegens deutgebrek: Met hyperrecs over 70 stelsels kon ik maar 1x puin rapen.
      We waagden een gokje om de ripschade te proberen te maximaliseren door de eerste vernietigingsmissie te laten vliegen:

      aanval 1: maan blijft staan, 30 rips weg
      aanval 2: deze slag (recs op 1 seconde)
      aanval 3: Ik was te laat met pullen, nog eens een slag waar van we misschien 30% van het puin hebben ofzo.
      aanval 4: maan blijft staan, rips blijven heel
      aanval 5: maan blaast op, 30 rips weg.

      120 rips kwijt op een niet-opgebouwde maan die er ondertussen alweer staat :thumbsup:

      Glrb, of ja, good luck met her-inkopen.


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller koos vlootl00s [GRS]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 30
      _________________________________________

      Verdediger Herona [TEK7]
      ________________________________________________

      _________________________________________

      Verdediger Kikero [TEK7]
      ________________________________________________

      Vernietiger 3.500
      _________________________________________




      Aanvaller koos vlootl00s [GRS]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Verdediger Herona [TEK7]
      ________________________________________________

      _________________________________________

      Verdediger Kikero [TEK7]
      ________________________________________________

      Vernietiger 3.142 ( -358 )
      _________________________________________


      De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller heeft een totaal van 300.000.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 44.750.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 85.740.000 metaal en 68.950.000 kristal.

      De verdediger(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -150.000.000
      Kristal: -120.000.000
      Deuterium: -30.000.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 300.000.000 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: 64.260.000
      Kristal: 51.050.000
      Deuterium: -5.370.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 109.940.000 eenheden winst gemaakt.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1

      The post was edited 2 times, last by Kikero ().

    • Wellicht kan je hem rapporteren voor multi. Zodat ie gebanned wordt. Als je het vaak genoeg doet is hij het misschien zat en stopt hij met OGame spelen dankzij jou. Zou niet de eerste keer zijn dat het werkt ;)

      Ps. Bedankt dat ik rent-free in je gedachten mag wonen.

      Pps.
    • Gaat er dus nog altijd wild aan toe in Libra, goed om te zien dat er leven in de brouwerij is. Hopelijk leeft mijn accountje ook nog en vliegt het nog ergens in de ruimte rond zonder al te veel gekke acties.

      Ps. ik sta open om te minen door gebrek aan tijd, dus mocht je nog een accountje over hebben Compro dan hoor ik het graag. Wel tof om te zien dat je er ook nog rond hangt :)
      Pps. ik zoek ook nog een VPN om te gebruiken, want wil wel onderkoffer blijven he en als Compro toch accounts te veel heeft as usual wil ik er ook wel 2 overnemen zelfs.
      Ppps. Compro had wel even +1 met zijn ps Hahaha

      Have fun gentlemen, maar onthoudt dat naast OGame het leven ook best prettig kan zijn. Kan ik je uit ervaring vertellen. Mochten jullie nog willen chatten, ik kom nog regelmatig van tijd tot tijd op discord, dus talk dirty!
      :love: :love: :love:

      “Nobody panics when things go “according to plan”. Even if the plan is horrifying!” - Joker
    • QTEKK wrote:

      Have fun gentlemen, maar onthoudt dat naast OGame het leven ook best prettig kan zijn.
      Vraag me af hoeveel van de mensen hier een leven naast Ogame hebben als ik zie dat men nog steeds loopt te zeuren over dm-gebruik, vpn's et cetera maanden nadat degenen die daarvan werden beschuldigd zijn gestopt. Man man man, dan kijk je eens op het ogame forum na maanden niet met Ogame bezig geweest te zijn om te zien of er iets spannends is gebeurd, enkel om te zien dat iedereen zich nog als een stel kleuters gedraagt. Hilarisch eigenlijk.

      OT: Leuk bergje puin aan huis. Of nou waarschijnlijk niet bijzonder in het huidige stadium van de uni, maar winst is winst en als het wordt gebracht is dat niet verkeerd :)
    • Debster wrote:

      Vraag me af hoeveel van de mensen hier een leven naast Ogame hebben als ik zie dat men nog steeds loopt te zeuren over dm-gebruik, vpn's et cetera maanden nadat degenen die daarvan werden beschuldigd zijn gestopt. Man man man, dan kijk je eens op het ogame forum na maanden niet met Ogame bezig geweest te zijn om te zien of er iets spannends is gebeurd, enkel om te zien dat iedereen zich nog als een stel kleuters gedraagt. Hilarisch eigenlijk.
      OT: Leuk bergje puin aan huis. Of nou waarschijnlijk niet bijzonder in het huidige stadium van de uni, maar winst is winst en als het wordt gebracht is dat niet verkeerd :)


      Voor het uithoudingsvermogen en strategisch plannen van NBAM hebben we altijd respect gehad!

      We wouden wat reacties uitlokken, omdat jullie uiterst alert en moeilijk te pakken waren (denk dat ik meerdere keren een aanval op je heb teruggetrokken wegens fake act van een alliegenoot).
      Uitendelijk werd/wordt wat speels forum-getreiter snel met een bittere ondertoon geïnterpreteerd, maar we lagen er niet echt van wakker, hoor :P

      Anyway, leuk dat deze slag ook een beetje mijn afscheidsspeldenprik was aan de "speler" die even astro 27 en 9k rips inkocht xD

      Misschien zien we elkaar nog eens op Overwatch ofzo, @Debster!
      Kikero#21733