[TOT: 2.542.849.500] Zippp vs. Klapstoeltje [RoT] (A: 31.375.000, V: 2.511.474.500)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 2.542.849.500] Zippp vs. Klapstoeltje [RoT] (A: 31.375.000, V: 2.511.474.500)

      Een speldeprikje, maar een miljard aan vloot ook achter wat def is toch wat te veel om te laten liggen :saint:

      Glrb maar dat is zo gedaan ;)


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Zippp
      ________________________________________________

      Vernietiger 200.000
      _________________________________________

      Verdediger Klapstoeltje [RoT]
      ________________________________________________

      Groot vrachtschip 78.251
      Zonne-energiesatelliet 20.001
      Crawler 1.000
      Raketlanceerder 50.000
      Kleine laser 50.320
      Grote laser 26.260
      Gausskanon 10.100
      Ionkanon 10.040
      Plasmakanon 5.020
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      Grote planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Zippp
      ________________________________________________

      Vernietiger 199.749 ( -251 )
      _________________________________________

      Verdediger Klapstoeltje [RoT]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________


      De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller steelt:
      9.181.971 Metaal, 3.214.869 Kristal en 4.028.635 Deuterium

      De aanvaller heeft een totaal van 31.375.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 2.511.474.500 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 291.939.600 metaal en 314.434.800 kristal.
      De aanvaller heeft een totaal van 16.425.475 eenheden gestolen.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De aanvaller(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: 286.061.571
      Kristal: 305.099.669
      Deuterium: 263.635
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 591.424.875 eenheden winst gemaakt.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: -1.316.987.971
      Kristal: -1.025.082.869
      Deuterium: -185.829.135
      De verdediger(s) hebben een totaal van 2.527.899.975 eenheden verloren.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
    • Prettige kristal winst pak je zo even mee Zippp.
      Hopelijk kom je snel weer terug om een keer wat terug te doen Klapstoeltje.

      De uni kleurt behoorlijk blauw op dit moment...
      Kan er al gestemd worden voor een nieuwe merge?
      Anders blijf ik als enige target over :P

      Succes met de rebuild, en succes met de winst
      :thumbsup:
    • Azenomei wrote:

      Ach, weer een zielige v-hop slag. Waardeloos en nutteloos.

      gl@rb Klapstoeltje
      GL@VM aan Zippp
      wellicht kun je mij en de hele community eens helpen met een toelichting over jou visie van een v-hop slag?:
      - wanneer kwalificeert iets als een v-hop slag?
      - is het slag gebonden of persoonsgebonden?
      - hoe lang moet iemand uit vmode zijn dat een een slag in jou visie geen v-hop slag meer is?
      - is de eerstvolgende slag van klapstoel dan ook een vmode slag, aangezien hij ook blauw is?
      - is daarmee elke slag die jij zou maken (ja ook die zielige posts als er een paar spios op je kapot vliegen) ook een v-hop slag aangezien jezelf ook een tijdje blauw bent geweest?
    • Zippy wrote:

      wellicht kun je mij en de hele community eens helpen met een toelichting over jou visie van een v-hop slag?:- wanneer kwalificeert iets als een v-hop slag?
      - is het slag gebonden of persoonsgebonden?
      - hoe lang moet iemand uit vmode zijn dat een een slag in jou visie geen v-hop slag meer is?
      - is de eerstvolgende slag van klapstoel dan ook een vmode slag, aangezien hij ook blauw is?
      - is daarmee elke slag die jij zou maken (ja ook die zielige posts als er een paar spios op je kapot vliegen) ook een v-hop slag aangezien jezelf ook een tijdje blauw bent geweest?
      Dat heb ik al vaker uitgelegd, dus of je doet alsof je het niet snapt. Of je bent te beperkt om het te snappen.

      Zie hier:

      mmorpg-stat.eu/0_fiche_joueur.…t&univers=_136&statview=2

      Probeer het een plek te geven dat niet iedereen je hoppende speelstijl fantastisch vind.
    • Geen antwoord op legitieme concrete vragen op een statement dat gemaakt wordt over een slag. Wellicht wat zenuwachtig dat je er geen consequent antwoord op kunt geven en je jezelf (wederom) tegen zal spreken?

      Moet ik dan uit die link opmaken dat het persoonsgebonden is?

      Wellicht zelf proberen het een plekje te geven? Het lijkt jou meer te frustreren dan ieder ander in deze community...
    • Zippy wrote:

      Geen antwoord op legitieme concrete vragen op een statement dat gemaakt wordt over een slag. Wellicht wat zenuwachtig dat je er geen consequent antwoord op kunt geven en je jezelf (wederom) tegen zal spreken?

      Moet ik dan uit die link opmaken dat het persoonsgebonden is?

      Wellicht zelf proberen het een plekje te geven? Het lijkt jou meer te frustreren dan ieder ander in deze community...
      En ik heb je al eerder antwoord gegeven op die vragen. Je van de domme houden is je eigen keuze.

      Ik ga je verder negeren en zal je zielige v-hop slagen blijven beoordelen op hun kwaliteit of gebrek daaraan.
      Het staat je vrij mij verder te negeren. Antwoorden heb je al gehad en ik kan je ook niet verder helpen met jouw issues op mij projecteren.
      Gelukkig heb ik geen frustraties en hoef ik zaken geen "plekje te geven". Ik adviseer je te accepteren dat niet iedereen je slagen "mooi" of "goed" vindt.
    • Ahh meneer kan niet volwassen reageren dus probeert hij het af te doen als ‘heb ik al antwoord op gegeven’, echter is dit de eerste keer dat deze vragen worden gesteld dus helaas...

      Tevens staat het reageren op mijn slagen best haaks op het negeren van mij, probeer dan in ieder geval wel de juiste verbanden te leggen als je antwoord geeft.
    • denk dat we even de definitie vakantiehopper met bijbehorende zielige vmode hop slag moeten aanscherpen.

      Ik stel voor dat zippy nooit meer een niet zielige vmode hop slag kan maken omdat hij een verleden van intensief vmode hoppen heeft en dit nemen we natuurlijk wel mee in zijn huidige prestaties

      Klapn00b rebuild ze maar weer

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/