Afscheid van speler.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

  • Afscheid van speler.

    helaas kunnen we allemaal zien dat mijn maatje en leermeester "Cheese Nugget" a.k.a. "10 inches short" a.k.a. "Knowledge" is gestopt, en er nu iemand anders op zijn acc speelt.

    Ik vind het jammer dat hij er mee stopt, aangezien het zo'n goede kerel was. Heb altijd erg naar mijn zin gehad met zo'n fantastische gozer. <X

    Helaas heeft hij me na zijn ally switch nooit echt een vuist kunnen maken tegen mij (behalve op WhatsApp, ik heb de screenshots nog).

    Misschien zie ik je nog wel weer op de server als je eindelijk een baan hebt gevonden en me dan wel bij kan houden.


    GL @ RL makker!

    ][Lord][ [17-02-2021 rond 14:00 uur] Een stoppende speler kan er zelf voor kiezen om een post daarvoor te maken. Nu blijkt dat de speler niet stopt, maar simpelweg een pauze neemt. Ik zie je topic dan ook als trollen/uitlokken, daarvoor krijg je een waarschuwing.
  • Laat ik dan gelijk met de deur in huis vallen, dan hoef je die screenshots ook niet te delen..

    Ik heb je uitgemaakt voor *KNIP* en laten we eerlijk zijn, daar is niks aan gelogen.
    Wie stopt er nou een heel maand salaris in een dode uni én is er nog trots op ook ?( Duidelijk iets te compenseren en voor wie, mij? Nou ik voel me vereerd dat het je zo diep zit, dat je zoveel moeite hebt gedaan om de #1 positie daarmee over te nemen, maar ach, zolang je geen waardige slag kan maken en zelfs spelers als Greeny, nee erger, Mogul Amos je ver voorbij gaan in verslagen tegenstanders, dan doe je echt iets niet goed :whistling:

    Iedereen lacht je uit.. Het aantal berichten dat ik over je kreeg is onvoorstelbaar, dus ga vooral verder, want je bent niks meer als het lachertje van de uni.

    Betreft leermeester.. Laten we dat maar achterwege laten, want als ik dat werkelijk was, dan had je wel meer bereikt als een paar sub hitjes op Kale.

    Stoppen? Ik heb momenteel alleen een pauze. Het werd saai na alle top10 slagen die ik gemaakt had en daarmee alle tegenstanders in VM doken.
    Er zijn er wat dat betreft nog genoeg, maar om nou mijn tijd te verdoen aan verslaafde zoals *KNIP*.. Mij niet gezien ;)

    Ga vooral door met het afkopen van je account, laat zien wat voor persoon en hoe ervaren je werkelijk bent :thumbdown:
    Zal een hele zure appel zijn als die merge over een tijdje komt en je het ineens moet opnemen tegen 400+ miljard vloten en ja ik zal er zeker bij zijn als dat gebeurd, maak je vooral niet druk. Je kunt je beter druk maken over *KNIP* wellicht kun je dan nog van het leven genieten, want dat ga ik zeker doen nu ik weer een fanboy erbij heb.

    *perma ban me maar, alsof het board me boeit LMFAO <3
    ][Lord][ [17-02-2021 rond 13:50 uur] Waarschuwing voor diverse onverstandige keuzes in het taalgebruik. Als het board je niet boeit dan kun je ook zelf weg blijven zonder dergelijke posts :thumbdown:
  • oei, ik vraag me af of gameforge zulke spelers wel accepteerd. Forum ban lijkt me wel een logische stap, maar ik denk niet dat GF mensen met zo'n houding naar andere spelers, hun spelletjes wil laten spelen.

    Ik heb nooit iets tegen jou gezegd, afgezien dat je triest bent, na het WhatsApp berichtje, dus ik snap niet waarom je zo'n naar persoon bent.

    Als GF admin had ik het wel geweten.. ga maar een ander spelletje spelen!
  • Gravely wrote:




    Helaas heeft hij me na zijn ally switch nooit echt een vuist kunnen maken tegen mij
    Ook niet zo gek als je zoveel geld in een spelletje stopt en je jezelf van top10 speler met weinig slagen naar 'nr1 loser' in de uni koopt 'om een punt' te maken en het spel voor 1 iemand kapot te maken.
    Het enige nuttige wat jij voor de Uni hebt gedaan is de 75m punten gehaald hebben voor de expeditie upgrade, ga zo door want ogame heeft nog wat bugs wat ze met jou geld wel kunnen repareren.

    Cheese Nugget heeft tenminste respect van veel spelers hier.

    Je bent een droeftoeter Gravely!
  • Als ik het goed lees is er dus niemand gestopt en hebben we hier niks anders dan een topic om flames uit te lokken. Dat is niet helemaal de bedoeling, dus ik zal het draadje meteen maar op slot gooien.
    Closed

    :: [uni 11] #8 begonnen: 12-12-06 [Anarchy] :: Gemerged naar uni 3 #160 op 09-04-12 ::
    ][ Board Admin ][ || ][ ex Super Moderater ][ || ][ ex Game Operator universum 4, 6, Draco & Hydra ][