[TOT: 52.882.000] Vulcan [hoi] vs. Lange Giraffe [T3RDM] (A: 50.000.000, V: 2.882.000)

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • [TOT: 52.882.000] Vulcan [hoi] vs. Lange Giraffe [T3RDM] (A: 50.000.000, V: 2.882.000)



      Gestopt of niet gestopt, ik ben weer content met je donatie lieve dierenvriend :love:

      Hopelijk blijf je wel wat langer uit vakantiemodus, ik begon de reuring wel te missen :D

      GL@RB!


      De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:


      Aanvaller Vulcan [hoi]
      ________________________________________________

      Ster des Doods 5
      _________________________________________

      Verdediger Lange Giraffe [T3RDM]
      ________________________________________________

      Spionagesonde 100
      Vernietiger 900
      Raketlanceerder 130
      Kleine planetaire schildkoepel 1
      _________________________________________


      Na het gevecht ...

      Aanvaller Vulcan [hoi]
      ________________________________________________

      Vernietigd!
      _________________________________________

      Verdediger Lange Giraffe [T3RDM]
      ________________________________________________

      Spionagesonde 97 ( -3 )
      Vernietiger 877 ( -23 )
      Raketlanceerder 128 ( -2 )
      Kleine planetaire schildkoepel 1 ( -0 )
      _________________________________________


      De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

      De aanvaller heeft een totaal van 50.000.000 eenheden verloren.
      De verdediger heeft een totaal van 2.882.000 eenheden verloren.
      Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 13.190.800 metaal en 10.576.500 kristal.

      De kans dat een maan ontstaat uit het puin is 20%.
      De verdediger(s) hebben het puin.



      Totale samenvatting winst/verlies:



      Samenvatting aanvaller(s)

      Metaal: -25.000.000
      Kristal: -20.000.000
      Deuterium: -5.000.000
      De aanvaller(s) hebben een totaal van 50.000.000 eenheden verloren.


      Samenvatting verdediger(s)

      Metaal: 11.806.800
      Kristal: 9.423.500
      Deuterium: -345.000
      De verdediger(s) hebben een totaal van 20.885.300 eenheden winst gemaakt.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • dank u, je was vast wel blij met deze winst, dat je 3 manen verloren bent vannacht vergeet je te vermelden, en dat je mazzel had dat je klavertjevier 4 maan waar je vloot gesaved was na 11 pogingen nog niet viel was ook prettig, anders had je ook in de ags top 10 gestaan. en dat je toevallig met je maatje Mark tegelijk midden in de nacht on kwam was wel grappig, slapen jullie samen?
      En dat je als enige snel je sterren terug trok zodat je maten meer verlies hadden is is prijzenswaardig, moest je trouwens niet halten bij medic?
      Mag wel meevliegen, maar wordt in nood niet geholpen, zulke ogame maten wil ik ook, dan weet ik zeker dat ik liever naar de dierentuin ga om cheater giraffen te gaan bekijken of cheater geiten pfff
      Ik had 24 slotjes vol met sterren, dan weet je dat er een paar sneuvelen, jammer dan, maar plezier met je winst, sterren zijn al weer bijgebouwd op kosten van medic
    • Atlas wrote:

      dank u, je was vast wel blij met deze winst, dat je 3 manen verloren bent vannacht vergeet je te vermelden, en dat je mazzel had dat je klavertjevier 4 maan waar je vloot gesaved was na 11 pogingen nog niet viel was ook prettig, anders had je ook in de ags top 10 gestaan. en dat je toevallig met je maatje Mark tegelijk midden in de nacht on kwam was wel grappig, slapen jullie samen?
      En dat je als enige snel je sterren terug trok zodat je maten meer verlies hadden is is prijzenswaardig, moest je trouwens niet halten bij medic?
      Mag wel meevliegen, maar wordt in nood niet geholpen, zulke ogame maten wil ik ook, dan weet ik zeker dat ik liever naar de dierentuin ga om cheater giraffen te gaan bekijken of cheater geiten pfff
      Ik had 24 slotjes vol met sterren, dan weet je dat er een paar sneuvelen, jammer dan, maar plezier met je winst, sterren zijn al weer bijgebouwd op kosten van medic
      Jij bent wel de leukste thuis of niet? :D

      Het is maar een spelletje joh, straks krijg je nog een hartverzakking.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • ik een hartverzakking, Haha
      Ik maakte meer dan een miljard winst vannacht, die zal jij wel gehad hebben toen je midden in de nacht opstond met je vriendje en je gehele scherm rood was, ik heb me prima vermaakt.
      Cheater hunt is toch leuk?
      Goede nachten toegewenst lol.
    • in de aanname dat LG daadwerkelijk op die maan gesaved had

      Spannende acties zo.

      Omdat Azenomei niet op deze forums rondwaart en vulcan volgens mij een vmode hopper is tegenwoordig zal ik er ook even zijn sausje overheen gooien:


      Prachtige slag tegen zielige vhopper, vhoppers zijn walgelijk :D

      Geniet ervan

      eens een addict, ALTIJD een addict
      Space: Ogame addict, weerwolf addict board.ogame.nl/board38-algemee…rn/board553-rp-ww-corner/
    • Vulcan is niet de meest intelligente speler, dat valt ook wel te zien aan zijn schrijfkunsten. Maar gezien de grote drukte hier wil ik jullie vragen best beantwoorden :love:

      - Op deze maan kwamen 100 knikkers retour en de terugtrek tijd nagaan is niet voor iedereen weggelegd.
      - Die nacht zijn er 3 manen gesneuveld. We zitten inmiddels op 15/20 vernietigde manen gok ik? Met als enige vondst 2/3 expo vlootjes lijkt me dat vrij prijzig. Met 4 a 5 sterren per vernietigingspoging zit je dan al snel tussen de 130/165 mil aan kosten per maan. Dus geen idee waarom onze jongeman daar trots op is :D !
      - De 1 trommelt iedereen op om random manen te vernietigen na een rood gevechtsrapport, de ander stuurt uit frustratie 12 sterren kapot op mijn maan in combinatie met zijn halve vloot ter bescherming en weer een ander begint over valsspelen omdat die een veiling verliest. Aangezien het een clubje is dat slecht tegen verlies kan, was het wel vanzelfsprekend dat ze weer terug zouden keren. Dus die geweldige top 10 slag op mij kwam enkel in zijn dromen voor :whistling: .

      Wij hebben in ieder geval smakelijk gelachen toen Vulcan vertelde schermopnames te hebben gemaakt van een eerlijke veilingbieding. En dan vervolgens te horen dat hij afgedropen terugkwam van de GO door gebrek aan bewijs haha.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

      The post was edited 1 time, last by Lange Giraffe ().