[TOT: 39.000] Technocrat Redshift [CSPeng] vs. Obi12try [UFP] (A: 0, D: 39.000)

    • [TOT: 39.000] Technocrat Redshift [CSPeng] vs. Obi12try [UFP] (A: 0, D: 39.000)

      En zo wordt er dus gespeeld in Polaris:
      Na nog geen 4 weken hebben spelers al sterren, en dan gaan ze naar een stinkende nest en sturen 1 ster op een planeetje af van een speler die er 0 Euro DM heeft ingestoken!
      Chappo, kereltje, dametje of wathever gender je bent, dat je heel gelukkig mag zijn met deze "pathetic" slag.

      En GF begrijpt niet dat hier zoveel weerstand over in de ronde gaan!
      Ik begrijp ook niet waarom de GO's "en group" hiertegen niet in staking gaan?
      Spelers als de Gier stoppen hier door: Morgen verdwijnt mijn account



      On 19-02-2021 --:--:--, the following fleets met in battle:


      Attacker Technocrat Redshift [CSPeng]
      ________________________________________________

      Deathstar 1
      _________________________________________

      Defender Obi12try [UFP]
      ________________________________________________

      Espionage Probe 39
      _________________________________________


      After the battle ...

      Attacker Technocrat Redshift [CSPeng]
      ________________________________________________

      Deathstar 1 ( -0 )
      _________________________________________

      Defender Obi12try [UFP]
      ________________________________________________

      Destroyed!
      _________________________________________


      The attacker has won the battle!

      The attacker captured:
      0 Metal, 0 Crystal and 41.263 Deuterium

      The attacker lost a total of 0 units.
      The defender lost a total of 39.000 units.
      At these space coordinates now float 0 metal and 11.700 crystal.
      The attacker captured a total of 41.263 units.

      The chance for a moon to be created from the debris was 0%.
      The attacker(s) captured the debris.



      Summary of profit/losses:



      Summary attackers(s)

      Metal: 0
      Crystal: 11.700
      Deuterium: 41.263
      The attacker(s) made a profit of 52.963 units.


      Summary defender(s)

      Metal: 0
      Crystal: -39.000
      Deuterium: -41.263
      The defender(s) lost a total of 80.263 units.



      Powered by OGotcha CR Converter 4.3.1
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try

      The post was edited 2 times, last by Obi12try ().

    • Obi12try wrote:

      En zo wordt er dus gespeeld in Polaris:
      Na nog geen 4 weken hebben spelers al sterren, en dan gaan ze naar een stinkende nest en sturen 1 ster op een planeetje af van een speler die er 0 Euro DM heeft ingestoken!
      Chappo, kereltje, dametje of wathever gender je bent, dat je heel gelukkig mag zijn met deze "pathetic" slag.

      En GF begrijpt niet dat hier zoveel weerstand over in de ronde gaan!
      Ik begrijp ook niet waarom de GO's "en group" hiertegen niet in staking gaan?
      Spelers als de Gier stoppen hier door: Morgen verdwijnt mijn account
      Sorry, een hoop gejank
      Aanpassen of vertrekken!
      Deze speler staat op rank 49 met dik 300.000 punten.
      Plek 1 ruim 3.000.000 punten, en de rest van de top20 heeft punten die daar ver boven uit steken.
      Dat jij er geen euro aan besteed wil nog niet zeggen dat andere dat dat ook niet mogen ??
      Dit gaat zo al erg lang, maar nu jij het slachtoffer bent is het een "pathetic" slag ?
      Wat doe je met spelers net als ik: vmode
      Wat doe je met spelers die al pestend een rec op 10% op aanval naar je sturen
      En zo zijn er meerde dingen waar je tegen kunt ageren..
      Helpt het?
      Als jouw prioriteiten in een spel anders liggen, als bij de top 25 dan ga je janken en stop je !!
      Uiteindelijk blijven de spelers die het spel al lang spelen toch boven drijven.
      De Gier is al in 2020 gestopt, zijn keuze.
      Jij stopt, jouw keuze.
      En deze slag is voor jou meteen de maatstaf voor heel Polaris?
      Kom, jij weet wel beter dat dat niet zo is !
    • Lol alsof je DM moet uitgeven voor 300k punten, duidelijk gewoon geen idee hoe t spelletje werkt.
      Zelfs zonder DM had ik al ver boven de 2m gezeten zelf, gewoon expo'en als een malle en slim je winsten investeren :whistling:

      Vind t gejank wel mooi, doe er zelf graag aan mee :thumbsup:
      Polaris: Koekie Monster / Douwe Egberts / Locke Lamora

      8/10 Top 10
      7/10 Solo Top 10
      5/5 AGS Top 10

      (In ieder geval tot een paar weken nadat ik gestopt ben)
    • Meen je dit nou? Aanpassen of vertrekken? Wat is dat nou weer voor een zwart/wit gedachte?

      Tsja, iedere game heeft tegenwoordig een pay2win model. Maar daarom mogen mensen die dit speler vroeger gespeeld hebben of reeds spelen hier wel tegen ageren.
      Kun je wel mooi roeptoeteren dat oudspelers wel weer gaan bovendrijven, maar uit eindelijk verloopt dat ook eens een keer ;) . Uiteindelijk liegen de statistieken per server er niet om.
      Pas op! De nummer twee haalt je bijna in, wat kun je doen 1. Ga gelijk je maandsalaris verbranden aan DM 2. Je denkt jaa boeie en gaat gewoon lekker verder!
    • Dat kinderachtige gedrag haal je er helaas bij sommigen toch niet uit, Gier is daarin geen haar beter. Gewoon het spel niet al te serieus nemen en het maar wat zien als tijdvermaak. Als er weer 2 nieuwe uni's geopend zijn dan is toch ook alle activiteit weg uit Polaris omdat het nieuwe normaal enkel gaat om hoppen naar de nieuwste uni.
      Uni 2 / Gemini / Nusakan / Oberon / Rhea / Hall of Fame, wat is dat ook alweer?

      In een inter universele relatie met Love Goat

    • Waarom zouden wij in staking moeten gaan?
      @Obi12try jij bent hier al jaren en weet dat er al jaren met DM gespeeld word, om daar nu meteen je account voor op verwijderen te zetten is een tikkie overdreven.

      Vraag mij af hoeveel gs er lagen voordat de aanval ingezet was? We will never know.

      Over de slag, geen idee hoe ik hier over denk.
      Het is niet voor niets dat debiel en beleid uit dezelfde letters bestaan :thumbsup:
    • fearlessz wrote:

      Waarom zouden wij in staking moeten gaan?
      @Obi12try jij bent hier al jaren en weet dat er al jaren met DM gespeeld word, om daar nu meteen je account voor op verwijderen te zetten is een tikkie overdreven.

      Vraag mij af hoeveel gs er lagen voordat de aanval ingezet was? We will never know.

      Over de slag, geen idee hoe ik hier over denk.
      Ik heb mijn accje niet op verwijderen gezet, hoe kom je daarbij. Er lag bijn ageen GS. Want daar heb ik 39 Spio van gebouwd. En metaal in Rl gestopt.
      Empty your mind... Be formles, Shapeless. Like water...
      Now you put water in a cup, it becomes the cup. You put water into a bottle it becomes the bottle, you put it in a teapot it becomes the teapot.
      Now water can flow, or it can crash.
      Be water my friends... ;)

      May the force be with U!

      IRC: Obi12try